وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خزر/ حق شناس: باید طرفداران سپیدرود را خوشحال کنیم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود رشت فردا نیز به دنبال گرفتن سه امتیاز بازی با تیم مس رفسنجان است. این آغاز صحبت های مصطفی (سهیل) حق شناس کاپیتان و مهاجم باتجربه سپیدرود با خبرنگار خزر بود که در ادامه اش نیز گفت:

“ می دانید که به خاطر بعضی مشکلات در هفته گذشته تمرین نکردیم و این هفته دو برابر زحمت کشیدیم تا آن کم و کاستی را جبران کنیم. در لیگ یک هم حریف آسان وجود ندارد و همین مس رفسنجان با چند پیروزی می تواند خود را به بالای جدول برساند.

خوشبختانه تیم ما مصدوم و محروم ندارد و همه بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار می گیرند و در آغاز مسابقه و یا در ادامه بازی به میدان می روند، تنها هدف شان رسیدن به یک برد خانگی دیگر است تا طرفداران سپیدرود را خوشحال کنند. ”

حق شناس درباره اداره سپیدرود رشت توسط هیات فوتبال گیلان گفت: “ اخلاق من طوری است که وارد مسایل مدیریتی نمی شوم و به عنوان بازیکن وظیفه خود را انجام می دهم. فقط امیدوارم هر چه که به مصلحت سپیدرود است، برای تیم ما شکل بگیرد. ”

بازگشت پورمحسن و نزهتی به تمرین سپیدرود

میلاد پورمحسن مدافع چپ سپیدرود نیز از دیروز در تمرین قرمزپوشان شرکت کرد. پورمحسن هم پس از آن که در دیدار با تیم آلومینیوم اراک در ترکیب سپیدرود قرار نگرفت، به حالت قهر در حدود دقیقه ۷۰ از ورزشگاه خارج شده بود. ولی بعد از این که با نظرمحمدی و عشوری زاد صحبت کرد و اشتباه خود را پذیرفت، از دیروز به تمرین سپیدرود برگشت.

سپیدرودی ها که بیش از یک هفته به تمرین انفرادی پرداختند، از همان روز دوشنبه مجددا تمرین ها را از سر گرفتند. خبر خوش برای سپیدرود نیز بازگشت محمد (پویا) نزهتی هافبک تهاجمی اش به تمرین پس از چند هفته مصدومیت بود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است