وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خزر/ سپیدرود قدرتمندی باید برای فصل آینده ساخته شود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود رشت اگرچه ماه قبل از دسته دوم به دسته اول فوتبال کشور صعود کرد، اما تیمی باسابقه بسیار زیاد و هوادارن پرشور و فراوان است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خزر، سپیدرود از جمله نخستین تیم ها در فوتبال ایران به حساب می آید که به عنوان یک تیم شهرستانی در خارج از کشور قهرمان شد و جام “آقاخان” را در حضور ۱۱۰ هزار تماشاگر بنگلادشی تصاحب کرد و به ایران و رشت آورد.

سپیدرود در دهه های ۵۰ تا ۷۰ تیمی مطرح و مدعی بود و پس از آن به خاطر بعضی مسایل و مشکلات به بازی های سطوح پایین تر رفت.

بازگشت تیم قرمزپوش گیلانی و آشتی تماشاگران قدیمی اش با ورزشگاه رشت و دیگر شهرها خبر خوبی برای فوتبال گیلان و حتی ایران است.

البته سطح توقع از تیمی که امسال به لیگ یک کشور آمده، نباید زیاد بالا برده شود.

اما به هر حال سپیدرود تیم بزرگی محسوب می گردد و پس از گذراندن مراحل اداری انتقال مالکیت آن، باید سپیدرودی قدرتمند ساخت که در فصل آینده مسابقات دسته اول کشور، خوب بازی کند و تا حد امکان نتایج خوبی هم بگیرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

17 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهادسپیدرود گفت:

    هنوز تکلیف سرمربی تیم مشخص نشده چطو میخوان تیم قدرتمند ببندن؟؟

  • امین سپیدرودی گفت:

    آقا یعنی چی که یه تیم از استان 7 میلیارد داره تیم لیگ برتری بخره اما یه تیم پول نداره یه بازیکن بخره یعنی چی چرا باید سکوت کنیم رشت به عنوان کلانشهر با 800 هذار جمعیت نباید به تیمش رسیدگی بشه اونوقت انزلی که شهر کوچک و 200 هذار نفری هم نیست پول از کجا میاره؟ آقا تا کی سکوت کنیم؟الان یکی بگه پول نفت تهران رو کی قراره بده؟ وقعا متاسفم واسه مسعولین شهرم که با افتادن داماش خوشحال شدن و فقط ادعا کردن ناراحتن…چون این مسعولین محترم اصلا بومی نیستن…واقعا متاسفم این چندمین باره ملوان امتیاز تیمی میخره اما ما که چند ساله پول سفر به استان های دیگه برای مسابقه نداریم…. واقعا که. ..

  • فرهادسپیدرود گفت:

    آبرار کاش 7 میلیارد بودش ..صحبت سر 20 میلیارد تومن هستش …نفت ان زلی با لابی سیاسیون برگشت به لیگ برتر اونوقت هزینه اولیه داماش رو………….

  • فرهاد گفت:

    آقای امین سپیدرودی
    جمعیت شهرستان انزلی حدود 120 هزار نفر است که فکر می کنم جمعیت شهر نشین آن 100 هزار نفر باشد. تقریبا” یک هفتم رشت. در ضمن تیم متعلق به نیروی دریایی است و احتمالا” با فشار نیروی دریایی و سیاسیون توانستند با رایزنی امتیاز نفت را بخرند که آن هم با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

  • طرفدار فوتبال رشت نه رنگها گفت:

    این اتفاق در فوتبال رانتی ایران عادیه و مهدوی کیا هم در مصاحبه ای گفته بود که ملوان بعد از سقوط با خرید امتیاز بانک ملی در دهه هفتاد باعث شد اون تیم قدیمی برای همیشه نابود بشه ولی مهم نیست مهم اینه که اونها فصل گذشته با اون همه هارت و پورت برای پنجمین بار سقوط کردن که چهار بارش در طی یک دهه از هفتاد و دو تا هشتاد و دو بوده و اولین اسانسور لیگ ایران هستند

  • omid گفت:

    خجالت اوره واقعا صدای فریاد ما رشتیا رو کسی نمیشنوه تمام استانها به مرکزشون میرسن اینجا مرکزش شده کشک مسیولین بی غیرتی که نتونستن یه حکم قضایی داماش رو نابود کنن واون تیم به اون قدری رو نابود کردن برای ملوان جون میدن خرید تو 2 هفته خجالت بکشین شما مگه کی هستین که بازی تو لیگ 1 براتون ننگه لابیه اونا رو استقلال تهران هم حتی نداشت وقتی سقوط کرد به دسته 3 فوتبالی ومد بالا

  • omid گفت:

    انزلی چیا میگن سپیدرود خودش امتیاز لنگرود رو خریده ما هم میخریم

  • داماش همیشه زنده گفت:

    بابا حسودی رو بزارید کنار هی دلتون رو به آقا خان خوش کردید هی میگید ما خوبیم اونا بد اه اه دمشون گرم عرضه داشتن رفتن امتیاز نفت رو خریدن ما چی… چرا دارید از حسودی میمیرید بره اه

  • احمد گفت:

    فرشاد پیوس رفت هیچ خبری چرا نمیگید راجبش؟؟
    نگه داشتین چندتا شام دادین بهش بعد گفتین برو به سلامت
    این شده برنامه ی تیم؟؟؟؟
    ملوان این همه پولو از کجا آورده ۲۰ میلیارد توی مزایده برنده میشه؟!! چرا رشت همیشه گداست؟؟؟

  • راد گفت:

    سلام .متاسفانه الان که بهترین زمان برای تعین سرمربی با تجربه و تشکیل تیم است ،باشگاه درگیر چالش مالکیت گردیده !حال چگونه میتوان مالکیت سابق را انتقال داد وکارهای اداری را حل نمود گام مهمی است که باید زودتر برداشته شود.گام بعدی انتخاب سرمربی با تجربه برای سپیدرود است نه انتخاب های غلط 40 ساله گذشته که 95 درصد انتخاب ها ی قبلی غلط بوده است .اگر اقای پور محسن که ادم با پشتکاری نشان داده بتواند با پیگیری و کمک از این و ان مشکل مالکیت را مدیریت کند حال بزرگی شکل گرفته است . ضمنا چه اشکال دارد از برخی هواداران صاحب نظر در باشگاه دعوت گردد تا در انتخاب سرمربی جلسه گذاشته شود.مطمئنا چنین جلساتی و سهمیم کردن هواداران در تعین سر مربی نه تنها عمل غیر حرفه ای نیست بلکه حداقل کار مدیریت یک باشگاه گوش کردن به نظرات هواداران صاحب نظر است.

  • دنیا فقط رشت گفت:

    اقا کجا انزلی برگشت هنوز چیزی مشخص نیست.

  • حمید گفت:

    واقعا متاسفم 7 هفته به لیگ مانده هنوز تکلیف تیم روشن نشده چه برسه به مربی و بازیکن. آقایان خوابند، این هم سایت باشگاه یکی رادنی رابیدار کنه. واقعا متاسفم از این همه حماقت و اهمال کاری دق کردیم زمان رفت.
    انگار باید برای سپیدرود شبهای قدر دعا کرد.

  • جهانگیر بنی مهد گفت:

    هان ای سپيدرود! اي اژدهای مست. راه اوفتاده بر تن سيراب دشتها . از خشك‌سال ديده درختانِ تشنه‌كام . وز بی‌گياه مانده زمينهای دوردست . بر بادهای وحشی و توفنده‌ات، سلام . بر موجهای تند و خروشنده‌ات، درود!خرسند می شدیم ورود رود خروشان سپیدرود را به لیگ برتر به همراه مربی زحمتکش آن جناب آقای فرشاد پیوس جشن می گرفتیم . جای جناب آقای پیوس نزد گیلانیان خا لی است . آرزو می کنیم ایشان برگردند . با احترام ویژه برای دست اندرکاران باشگاه سپیدرود و تمامی هواداران . جهانگیر بنی مهد

  • وحید گفت:

    نفت سیاه انزلی خورد به بن بست

  • فرهاد گفت:

    دوستان اگر ممکن است بفرمایید این شایان مصلح که آقای پیوس از او تعریف کرده کیست؟

  • فرهادسپیدرود گفت:

    شایان بال چپ سپیدرود هستش که سطح بازیش فراتر از لیگ 2 و1 هستش…

  • علیرضا - الف گفت:

    دوست عزیز ! یه سرچ کوتاه اینترنتی شایان مصلح رو به شما معرفی میکنه ! عصر ارتباطات و اینقدر بی حالی ؟ دیگه فرشاد پیوس نمیاد از بازیکنان بادران تعریف کنه که! تابلویه که منظور ایشون یکی از بازیکنان سپیدرود بوده!