وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خشم و گله ی کاپیتان از بی توجهی ها

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – کاپیتان سهیل حق شناس بازیکن محبوب و با تجربه ارتش سرخ با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام شدیدا به اعضای شورای شهر رشت حمله کرد. در این نوشته آمده است:

” با سلام خدمت دوستان عزیزم لازم دانستم توضیحاتی درباره بعضی مسایل ذکر کنم.

از وقتی بحث واگذاری تیم به شهرداری عنوان شد و جناب شهردار قدم پیش نهادند. اعضای شورا هر کدام به نحوی سنگ جلوی پای این اتفاق انداختند.

یک بار استیضاح. یک بار رد لایحه. یک بار نامه های ….. بعد از سه ماه در جلسه ای که با ما داشتند وعده کمک ۳ میلیارد تومانی را عنوان کردند. که هر دو جناح موافق و مخالف خرید تیم آن را قبول کردند.

فردا در جلسه آن را تبدیل به یک میلیارد کردند. و مردم خشمگین را ساکت نمودند. حالا سه هفته گذشت دوباره برای از بین بردن زمان کردن بحث خرید پیش میکشند.

شما پول کارمندان خود را ندارید بدهید چرا این سیل جمعیت عاشق سپیدرود را اذیت میکنید. شما توان کمک یک میلیاردی را ندارید چرا دروغ میگویید. شما که بعد از امضاء نامه کمک یک میلیاردی هنوز آن را به شهردار به صورت رسمی اعلام نکردید چرا دم از هوادار بودن میزنید.

به راحتی آب خوردن دروغ میگویید و اصلا از این جماعت خجالت نمیکشید. بعد سرتان رابالا میگیرید و گناه را گردن دیگری میاندازید. این شهر آدم با سواد زیاد دارد.

همه میدانند به دلیل نزدیک شدن به انتخابات خود را به سپیدرود چسباندید و دایه مهربانتر از مادر شده اید. هی قسم دروغ خوردید که ما اصلا به فکر انتخابات نیستیم وفقط بخاطر مردم و تیم اینکار را میکنیم.ولی همه میدانند در پس افکار شما چه میگذرد.

خسته شدیم از این همه وعده سر خرمن.

*(میخواستم مثل دوستانم عکس و نام شما را بزنم ولی دیدم شما همین را میخواهیم که با این کار بزرگ شوید.)*

بهتر نیست با خدمت در دل مردم بزرگ شوید.

علی نظر محمدی و کادر فنی بهمراه بازیکنان تیم سربازان همین شهرند و در دل این مردم جای گرفتند. همه مردم این را میدانند. شما در کجای دل مردم جای دارید؟

ای کاش صادق بودید و جرات داشتید.چون دیدم در اوج صداقت و جراتتان به ما دروغ گفتید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

39 دیدگاه ارسال شده است

  • رشتی اصیل گفت:

    من از اون روز اول گفتم اینها برای تبلیغات است .کسی به حرف من گوش نداد.گفتم حقوق رفتکرهای محترم راندارند بدن. کسی به حرف من گوش نکرد.ثابت قدم رو فقط خدا می شناسه این چه جور آدمی هست. یه نمونه آیا واسه شهر رشت کاری کرد . جز اینکه خیابونها بست ومردم این شهر رو گرفتار کرد .آقایان ثابت قدم فقط به فکر جیب خودش هست .واز سپیدرود هم می خواد به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده کنه

  • آبرار گفت:

    زنده باد کاپیتان باغیرت…

  • علی (بندرعباس) گفت:

    حق داری کاپیتان ، من موندم واقعاً از این وضعیت وخیم بی پولی و درد بزرگ کشوری که انواع منابع ومعادن و ذخایر گرانبها رو داره !!! نمیخوام وارد بحث سیاسی بشم ، ولی شهرداری فقط و فقط بلده از مردم شهر انواع مختلف عوارض بگیره و جیب خودش رو پرکنه مثل بقیه ارگانها !! اگه قولی هم داده بود مطمئن باشید بیشتر برای تبلیغات و اعتبار خودشون بوده و نه از روی دلسوزی برای سپیسدرود و هواداراش!!!

  • سامیار گفت:

    اقا سهیل که بچه این شهره و همه چیرو میدانست میتونست با جریان هوچی گرهمراهنشه و وضعیت سپیدرود الان این نبود بی مالک بی پول و هرکی هرکی نبود. هی اومدی گفتی نمیزارن شورا تصمیم بگیره هی افشا می کنیم حالا کی رو افشا کردین . قبو ل کنین فریب تبلیغات یه سری ادمای عقده ای را خوردین قبول کنین

  • فرهاد گفت:

    درود
    آقا سهیل، گرفتاری ما این است که در شهر خود غریب مانده ایم. تعدادی آدمهای بی هویت که اصالتشان معلوم نیست از نقاط دور و نزدیک به این شهر سرازیر شدند و آرمانهای ما و فرهنگ ما را نشانه رفته اند. اینها که متعلق به یک فرهنگ دیگر هستند و تاب مقاومت در برابر ما و پیشینه ما را ندارند به هر چیزی که مورد قبول ما و برای ما ارزش است می تازند منجمله سپیدرود. بقول آقای شهاب مومنی، جای بسی تاسف است که بیش از دو سوم اعضای شورای شهر رشتی نیستند. فرهنگ ما،
    آداب و سنن ما، برای این نا اهلان قابل تحمل نیست. این است که به هرچه که مورد قبول ماست حمله ور می شوند. از سپیدرود که نماد رشت و رشتی است تا بزرگان ما و مفاخر ما و پیشینه روشنفکری و فرهنگی ما. ما را چه شده است؟!! مردم ما چرا اینگونه منفعل عمل می کنند. چرا هر کس و ناکسی را تایید و روانه شورا می کنند ؟!! بعد از شورای اول، مردم خوب عمل نکردند، متاسفانه!
    از روزی که شهردار بچه رشتی و متخصص پا به عرصه مدیریت شهری گذاشته، پس از اینکه فهمیدند که شهردار باج بده نیست، شروع کردند به مخالفت و آسمان و ریسمان را به هم بافتن و لکه های کوچک را پشت سر هم قرار دادن و برای شهردار جوان ما پرونده درست کردن، الآن هم دوباره این نامردمان قصد استیضاح و برکناری شهردار ما را دارند. سپیدرود همین موفقیت های نیم فصل اول را مدیون شهردار است و اگر حمایت های مالی او نبود تیم تا امامزاده هاشم هم نمی توانست برود چه رسد مسافرت های خارج از استان. از اول من یکی هم در همین سایت نوشته بودیم اینها به سپیدرود کمک نخواهند کرد چون قادر به درک سپیدرود نیستند. اینها از یک قماش دیگرند. از یک فرهنگ غریب با فرهنگ رشت و رشتی. سالها بود به دنبال فرصت بودند تا عقده گشایی کنند که الآن این فرصت نسیبشان شده است البته با سستی و کاهلی ما رشتی ها!!
    به امید موفقیت سپیدرود که نماد رشت و رشتی است
    لعنت بر هر چه ضد رشتی

  • خرسندی گفت:

    از قدیم گفتن ابر پشت ماه تمی مونه . گفتن شهرداری پول نداره گفتن بازی سیاسیه گفتن بازی انتخاباته گفتن دارن از شما استفاده میکنن گفتن و گفتن و گفتن اما گوش ندادین . آقای حق شناس چن تا مصاحبه و پیام اینستاگرامی دادی و گفتی افشا می کنم خب چرا نکردی و حالا هم که کردی چرا ناراحتی؟ چه کسی این بازکنا رو به این وضع کشوند . چه کسی دعوا راه انداخت چه کسی پشت پرده هدایت میکرد ما جام حذفی نریم پاسخ این هوادارا را الان چه کسی میده تو یا دوستات … جای گله نیست استاد فقط یه ذره فکر بکنین که چه به روز سپیدرود اومد. نگن به عشق مردم ما بازی کردیم اگه عشق مردم بود جام حذفی هم مردم داشتن دیوونه میشدن ولی حاضر نشدن بیان هتل فقط یه بازی می شد بعد هرکاری می تونستن بکنن نکردن … برین خلوت با خودتون و خدا و وجدانتون خلوت کنین ببینین چی شده …

  • جعفری گفت:

    اقا فرهاد. به نظرم جناب عالی یا خیلی بیسوادی یا خیلی سطح شعور پایین دارید . یقین دارم شما نمی فهمید هویت و آرمان و فرهنگ یعنی چی؟ شما تنها چیزی که الحمدلله زیاد دارید یک دهان گشاد و پر از حرف های بی سرو ته . ادب داشته باشید . درست حرف بزنید راجع به گیلانی ، رشتی ، شورا ، اعضای شورا . شهردار منتخب شوراست و طبعی است که باید از شورا تبعیت بکند . قرار نیست چون شهردرا رشتی است هر کاری بکند و شما شیپور شهردار رشتی است بزنید . سواد ندارید اطلاعات ندارید اگاهی ندارید تخصص ندارید حرف بی خود هم نزیند . شما هوادارید یا سخنگوی شهردار شما هوادارید یا عمله دیگران شما هوادارید یا مالک . کمی خجالت بکشید برای شما و امثال شما بد نیست . یک زبان دراز دارید و به همه اهانتی میکنید . شورا هم می فهمد چه باید بکند و به شماه ا باج ندهد ما خودمان تشخیص می دهیم که چی درست یا نادرست .

  • رضا گفت:

    قانع به یک استخوان چو کرکس بودن
    به ز آن که طفیل خوان ناکس بودن

    با نان جوین خویش حقا که به است
    کالوده و پالوده هر خس بودن
    *خیام*

  • ساسان گفت:

    سید امیر حسین علوی در آغاز صحب خود گفت: پناه میبرم به خدا از شر شیطان، به آقای شهردار برای خدمات شهرداری خسته نباشید میگویم.

    وی ادامه داد: اگر امروز سوالی برای آسفالت مطرح می کنیم، بخاطر مردم است که از ما می پرسند. اگر سوال آسفالت مطرح شده است برای افکار عمومی مردم شهر است.

    شورایی که ۸ مهندس دارد، شهردار دکترای شهرسازی دارد. چرا کیفیت پروژه های عمرانی به این شکل است؟! ما هر بار در مورد این مسائل صحبت کردیم، برای مدتی رفع شد اما مجددا به همان شکل است. ما مسئول پاکبانان و آتش نشان ها هستیم، چرا آنها حقوق نگرفته اند؟ ما مسئول جواب دادن هستیم. چرا یک مدیر پاداش می گیرد، اما کارگر حقوق خود را دریافت نمی کند؟ چگونه یک کارگر می تواند حقوق معوقه اش را چند ماه نگیرد؟ سوگند می خورم که همیشه تصمیمات شورا به نفع مردم بوده است و خواهد بود.

  • ساسان گفت:

    رجبی با بیان اینکه پرداخت حقوق کارگر در سر موعد مقرر انجام نمی گیرد گفت: این موضوع مشکل ساز است.

    وی افزود: در کارها برنامه محور نیستید. در این شهر به غیر از پیاده راه سازی کار دیگری نداریم، آسفالت ها مشکل دارند. کارهای شما تبلیغاتی است، با ادارات همکاری نمی کنید. من الکی حرف نمی زنم. آقای شهردار در جلسه ای که در مورد تراموا داشتید صحبت می کردید گفتید رجبی پیش من و شیر خورده خوابیده است. حقوق کارگران را نمی دهید و این موضوع به هیچ وجه قانع کننده نیست.

    رجبی بیان کرد: در مورد آسفالت ها باید کارها را انجام بدهید. وقتی من در جایگاه شورا قرار گرفتم، وظایفم فرق دارد، دیگر کارم فردی نیست. تلفن هایم را جواب می دهم. آقای شهردار، کارگر شهرداری به دلیل اینکه گفت ۴ ماه است که حقوق نگرفتم مورد ضرب و شتم قرار گرفت. آقای شهردار شما بعضی اوقات کارهایی انجام می دهید. اگر حقوق ها را پرداخت کنید، ثوابش بیشتر است و کار شما بهتر صورت می گیرد. دلیلی ندارد که کنار مسجد صاحب زمان پیاده راه می زنید.

  • ساسان گفت:

    شیرزاد با بیان اینکه وظایف شهرداری ها به عنوان وظایف ذاتی در راستای کارهای شهرداری ها باید صورت گیرد گفت: کارهای مثبتی در این سالها در شهرداری رشت صورت گرفته است. وظیفه ذاتی شهرداری پرداخت حقوق کارگرها است که لازم الاجراست. پرداخت حقوق کارگر و بخش خصوصی، دیگر نباید تذکر داده شود. وظیفه شهرداری است و شورا باید نظارت کند. این همه پرداخت حقوق را نباید بگوییم، ما هم کارهای دیگری داریم.

    وی افزود: شما شهردار متخصص هستید. در بخش زیرساخت، آسفالت و روکش باید در ظرف زمان معین انجام بگیرد. نباید آقای استاندار تذکر دهد. امورات عمرانی باید به نحو احسن انجام بگیرد. ما می خواهیم این موارد انجام گیرد. امیدوارم هر چه سریعتر طرح ساماندهی آبهای سطحی و آسفالت معابر انجام گیرد. شما وقت برای شهر می گذارید، این دو موضوع را هم پیگیری کنید. امیدوارم تا پایان سال این دو موضوع آسفالت و پرداخت حقوق انجام بگیرد.

  • ساسان گفت:

    حاجی پور در واکنش به پاسخ های شهردار گفت: من که زیاد نفهمیدم آقای شهردار چه می گویند. همین امروز پاسخ ها را عملیاتی کنند و حقوق کارگرها را بدهند.

  • ساسان گفت:

    فرهاد شوقی دیگر عضو شورای شهر گفت: از آقای استاندار برای دغدغه ای که برای حقوق پرسنل شهرداری داشتند تشکر می کنم. البته شهردار می گویند که از طرف دولت کمک نکرده اند که البته حق را در نظر بگیریم در رابطه با حقوق لوله ها هفت میلیارد تومان کمک کردند.

    وی ادامه داد: در رابطه با تهاتر معوقات بیمه کارکنان شهرداری نامه ای است که ملکی که قرار است تهاتر شود همان خانه بیست و چهار میلیاردی است که به در بلوار دیلمان وجود دارد که قولش را به باشگاه سپیدرود دادند. این به نظرم خروجی ندارد؟ پس مردم را چه کنیم و سپیدرود را چه کنیم. در مورد کیفیت آسفالت من خودم دیدم که با پا داشتند آسفالت می کردند که من عکس آن را گرفتم و به آقای صابر نشان دادم که تایید کردند که کیفیت آسفالت خراب است.

  • دختر سپیدرودی گفت:

    فرهاد همون غایبی خودتو خسته نکن اصلا هرکی میلینه تو سایت داره سوسه انزلی چی میاد یا راجع به رشت و رشتی چرت میگه یا توهم میزنه خودشه ای دیشو عوض کرده کلا چندتا اوباش ریختن تو سایت هی مدام اسم و ای دی عوض میکنن خودشون بحث درست میکنن خودشون از خودشون معذرت میخوان خودشون هوادار خودشون میشن خودشون سایتو به گند کشیدن

  • فراز گفت:

    این کاربر جعفری, مسلما هیچ کاره ای نیست و فقط اومده اینجا جو رو بهم بزنه..
    حواستون باشه دوستان.

  • بابک گفت:

    ما شنیدیم که اکبر یوسفی بازیکن سابق پاس و تیم ملی میخواد تیمو بخره و قرار بوده امروز رهنما جوابشون بده و انجمن دیابت هم خواهان تیمه . چرا تکلیف تیم مشخص نمیکنن . یا آقایون نمیخوان مشکل سپیدرود حل بشه و هی بیان مصاحبه بکنن کسی نیست و همینطوری تیم تو هوا نگه دارن تا انتخابات شورت تموم بشه و این بایکنای ما همه پروفسورن فقط بلدن حرف بزنن عزیزم کمی فکرکنین والله به دین به پیر به پیغمبر انتهای راهتون بن بسته … حالا ما گفتین و شما نشنوین

  • جعفری گفت:

    آقای فرازخان . شما هوادارید منم هوادارم . شما تعصب دارین منم دارم شما رشتی اصیل هستی من از کوچصفهانم و ساکن رشتم . شما سواد دارین منم هم دارم . شما کارمندین منم هستم . من جو را به هم نمی زنم اما نمیتونم ببینم هرچی از دهانتون برمیاد چیزی نگم. من در شما و آقا فرهاد اصلن منطقی نمی بینم . هی رشتی رشتی می کنین هی شورا را تحقیر میکنین از شهردار متخصص رشتی می گین در حالی که میدونم شما هیچ اطلاعی از مشکلات شهرو شهرداری ندارین . اینجا کسی دشمن کسی نیست تفاوت نطر هم طبیعیه اما با توهم تحلیل کردن بده … من دشمنی با شما و هیچکی ندارم …

  • فراز گفت:

    یه نظر میاد در خصوص بی اعتنایی مسؤل سایت نسبت به افراد حاشیه سازی مثل غایبی و دارودستش , دو حالت وجود داشته باشه:
    ۱ـ مسؤل محترم,بطور کلی هیچگونه وقتی برای خوندن(حتی اجمالی) کامنت های هواداران نمی ذاره.
    ۲ـ مسؤل محترم سایت,کاملا در جریان همه ی این درگیری ها و حواشی هست و ماجرا همونطوری که باب میلشه داره به جلو میره.
    از این جهت که با کامنتای تحریک کننده و دردسر ساز گروه تقلبی غایبی و متعاقبا پاسخ های شدیدالحن سایر کاربران مخالف اون ها, پیوسته درحال بالا بردن آمار انسانی سایت هست و … .
    .
    .
    .
    .

    در خصوص حل هر دو نکته ای که گفته شد, البته راه حل هایی وجود داره دوستان:
    در مورد مشکل اول, حالا که شماره ی ارتباط با سایت بلاک هست و در دسترس کسی نیست, هرکدوم از دوستانی که ساکن رشت هستن می تونن با مراجعه ی حضوری در محل باشگاه سپیدرود,نسبت به آگاهی و اطلاع به عوامل سایت و باشگاه اقدام کنن و اعتراضشون رو نسبت به عدم برخورد با غایبی و دارودستش و سایر رقبای سپیدرود مثل ایران-ملوان و … که هدفی جز برهم زدن آرامش این تیم ندارن, ابراز کنن.
    مسلما اگه چندین نفر مختلف به باشگاه برن و اعتراض کنن, این اعتراضات بجای خوبی میرسه.
    .
    .
    و در مورد مشکل دوم ..
    اگه واقعا اینطور باشه و یه همچین نیتی پشت این رفتار مسؤلین سایت باشه, میشه با تحریم دسته جمعی این سایت و مراجعه به سایت های دیگه (مثل رود سپید و …) درس خوبی به آقایون داد.
    .
    .
    .
    .

    دوستان عزیز خواهش می کنم این کامنت منو نشر بدین و به گوش همه برسونسن تا هرکسی هرکاری از دستش برمیاد انجام بده. اینجوری خیلی زود به نتیجه می رسیم.
    .
    .
    .
    .
    ممنون.

  • محمد - نرم افزار گفت:

    من از نزدیک با اضاع شهرداری آشنا هستم. پول مول خبری نیست. بیشتر وقتا حقوق پرسنل شون عقب میفته. تعداد زیادی پروژه تعریف کردن و دارن اجرا میکنن ولی پول پیمانکارها رو ندادن. هرکدوم از پیمانکارها که طلبکار هستش، پروژه رو متوقف میکنه و شهرداری هم با یک پیمانکار دیگه استارت میزنه. مدام پیمانکار عوض میکنن.

  • فرهاد گفت:

    درود
    این بابا که خود را جعفری معرفی می کند، یا چیزی مصرف کرده که دوز بالایی داشته یا از عوامل این شورای کوفتی ضد رشتی است که زدند تو سایتها و دارند … خوری می کنند! تا یک تعداد آدمهای عقده ای از رشت را موجه جلوه دهند.
    می گوید به همه توهین می کنید! کجای مطلب من توهین است. این که یک تعداد آدمها با هویت نا مشخص برای مردم رشت و بیگانه با فرهنگ رشت از سستی و کاهلی مردم رشت استفاده نموده و به یکباره به سمت مناصب دولتی شهر ما حمله ور شده و هم ولایتی های خود را از دور افتاده ترین نقاط با مینی بوس و کامیون می آورند به رشت تا از آنان رای بگیرند و بعد مثلا” با ۲۰۰۰ رای به شورای شهر رشت، شهر بزرگان، شهر روشنفکری، شهر مفاخر راه پیدا کنند و تیشه به ریشه رشتی ها بزنند توهین است.
    حرف آقای شهاب مومنی نایب رئیس هیئت فوتبال که نوشته بود بیش از دو سوم شورای رشت غیر رشتی هستند دروغ است و توهین؟!!
    این که طرف با فرهنگ روستایی می خواهد رشت را اداره کند دروغ است و توهین؟!
    بنده که بزرگ شده همین شهر هستم و زیر و بم شهر را می دانم و به مشکلات شهرم آگاهی کافی دارم از شهرداری چیزی نمی فهمم اما طرف متعلق به یک منطقه تالش زبان یا ترک زبان است و اساسا” با فرهنگ ما بیگانه، بهتر از من می فهمد که در شهر چه خبر است!!
    یعنی ما حق نداریم بگوییم مسئولین شهر ما باید متعلق به فرهنگ ما باشند نه آدمهای بیگانه با ماها!!
    این آدمهایی که در شورا هستند به استثناء رسولی، حاجی پور، آن بانو که اسمش را فراموش کردم، کارگرنژاد بقیه رشتی نیستند!! مگر اعضای شورای شهر نباید رشتی باشند؟! مگر رشت بقول آقای سهیل حق شناس آدم متخصص و تحصیلکرده کم دارد؟!
    فقط شورای اول همه رشتی بودند بعد از آن شورا، دیگر من کمتر شهروند رشتی را در شورا دیدم.
    اگر رشتی بودند هیچوقت برای خرید امتیاز باشگاه سپیدرود این کارها را نمی کردند و این سیاه بازی ها را در نمی آوردند!!
    سهیل حق دارد و می فهمد که این مطالب را در اینستاگرام خود نوشته و کاملا” منظور و معنی حرفش مشخص است تویی که آبخشورت برای همه معلوم است و داری جفنگ می گویی و داری می سوزی که این مزخرفات را بلغور می کنی آدم بی اصالت!!
    من حق ندارم بگویم آدمی که می خواهد عضو شورایشهر من باشد باید رشتی باشد. این کجایش توهین است؟!! من می توانم مثلا” بروم تالش یا خلخال یا اردبیل و ….. عضو شورای آن شهر بشوم.

    معلوم شد مطالب من، مغز استخوان بعضی ها سوزانده که اینجور به داد آمده اند! بقول رفیقت احمدی نژاد، آب بریز آنجایی که داره می سوزه !! بابا جون !!!!
    لطفا” دفعه دیگر که داری مزخرف می بافی بفهم با کی باید چطور حرف بزنی

  • جعفری گفت:

    آقای فرهاد خان اگر کامنت منو خونده باشین و بعد هم کامنت خودتون متوجه می شین که کاملا گیج می زنین احتمالا شما چیزی زدن با دوز بالا. مرد حسابی الماسخاله با بیش از ۷۰۰۰ رای علی البدل پنجمه . محمود باقری نفر سوم شوراست . کی گفته حاجی پور رشتیه؟ کی گفته رسولی رشتیه ؟ کی گفته خان شیرزاد رشتیه ؟ میگم رو هوا حرف میزنی همینه . لطف کنین ۱۵ نفر تعیین کننی با سلام و صلوات اونا رو بفرستیم شورا . انتخابات و انتخاب مردم و … کشک ؟ حالا دیدین که منطق ندارین دیدین چیزی حالیتون نیست جز حرف اضافه
    این آقای فرازخان هم زیاد حرف بی خود میزنه این همه تجمع کردین سپیدرودو نابود کردین برای ۷ پشتمون بسه امثال شماها سکوت کنین سنگین ترین . خدا شما را بیامرزه … ضمنا اشکان غایبی خود هستی من حسن جعفری هستم اصلت کوچصفهانی و ساکن رشت … ره روستایی بودنم هم می بالم … رشتی بودن برای شما افتخار نمیاره استاد کاش رشتی بودی و فهمیده و اصیل

  • فراز گفت:

    مستر جعفری:

    بجای توهین کردن و کلی گویی, با جزئیات اینجا توضیح بده که من دقیقا کدوم حرفام مفت و بی خودی بود و اعتراض به مسؤلین سایت واسه برخورد با تفرقه اندازایی مثل غیبتی نژاد, چرا باعث نابودی سپیدرود میشه؟!

  • ساسان گفت:

    به گزارش گیلان نو، متن نامه محمودباقری خطیبانی به شرح ذیل است؛

    جناب آقای محمدعلی ثابت قدم

    سلام علیکم

    برخی از پرسشهای اساسی که این روزها کارشناسان و متخصصین رشتی از ما اعضاء شورای شهر می پرسند این است که؛
    ١- چرا طرح اجرا شده پروژه میدان – شهر مرکزی رشت با طرح اولیه آن بسیار متفاوت بوده و مغایرت اساسی دارد؟
    پاسخ شما به برخی از متخصصین این شهر که نظرات خودشان را در جراید و پایگاه های خبری استان بصورت صلح جویانه منتشر نمودند و اذعان داشتند که جناب شهردار چرا یک طرح را با ویژگیهای مشخص از طریق بیلبوردهای شهرداری به مردم رشت نشان دادید ولی طرحی را که اجرا کردید بسیار متفاوت از طرحی بود که نشان مان دادید؟
    آقای شهردار! این متخصصان میگویند در طرح اولیه شما مسیرهای آسفالتی کندرو در نظر گرفته بودید چرا اجرا نکردید؟
    ٢- از مغایرت طرح و اجرا که بگذریم جناب شهردار پاسخ شما به این متخصصین چه بود که بارها نواقص کیفیتی این طرح را به شما یادآور شدند؟
    ٣- جناب شهردار این کارشناسان رشتی و بقول شما شهروندان غیر حرفه ای از شما سوال دارند که چرا اعلام نمی کنید هزینه واقعی تمام شده اجرای آبنمای اصلی میدان شهرداری چقدر صورت وضعیت شده است؟
    آنها خواهان کارشناسی دقیق قیمت این آبنما هستند؟
    آنها میپرسند چرا شهردار رشت واهمه دارد از اینکه قیمت صورت وضعیت شده نیمکتهای معمولی و بسیار بی کیفیت پروژه پیاده راه را با مردم این شهر در میان بگذارد؟
    ٣- جناب شهردار انها میپرسند حقیقت دارد هر متر کف پوش های خریداری شده از استان های دیگر برای کفسازی پیاده راه ها ۴٠٠٠٠ تومان است ؟ انها میگویند با این قیمت میشد کف پیاده راه ها را سنگ مرغوب نمود ؟ انها میگویند چرا یک تیم کارشناسی بی طرف استعلام قیمت واقعی از سازندگان بومی استان نمیگیرند تا حقیقت برای مردم روشن شود ؟

    ۴- آنها پرسش می‌کنند چرا اتوبوس های شهری رشت (تعمیر شده ها) باید با پلاک قزوین‌ در رشت تردد کنند؟ انگار اتوبوس دست دوم یک استان دیگر را به ما قرض دادند؟ واقعا تعمیر چند اتوبوس نیاز به مراسم افتتاحیه دارد؟

    ۵- آنها می گویند با تمام شعارها هنوز ما استراتژی گردشگری مشخصی از شهردار ندیدیم، شهر خلاق خوراک در دوره شهرداری قبلی پایه گذاری شد و فرایند ثبتش آغاز شد و ادامه پیدا کرد ولی شما فقط سفرهاش را دوست دارید…
    شما پیاده راه مرکزی را برای جذب گردشگر درست کردید؟

    ۶- پرسش دیگر آنها این است جناب شهردار کلی هزینه مطالعات دادید در دوره قبل و حال حاضر واقعا در حوزه گردشگری فقط ختم شد به پیاده راه؟
    گردشگر از طریق کدام راه باید برسد به پیاده راه؟!
    مسیرهای تردد اتومبیل که بسته شده حمل و نقل عمومی هم که پوشش داده نمی‌شود! مثلا اگر یک گردشگر حتی با اتوبوس بیاد میدان گیل برای آمدن به مرکز شهر چه حق انتخابی در وسایل نقلیه دارد؟ با تاکسی از میدان گیل بیاد میدان توشیبا؟ بعد بی آر تی سوار شود بیاد تامیدان حشمت؟ بعد از آنجا با تاکسی بیاد تا سرمیدان(اول پیاده راه)!؟ شما بعنوان شهروند حاضرید بیائید که انتظار آمدن گردشگر را دارید؟

    ٧- سوال مهم دیگر آنها این است؛ شما چه فکری برای هدایت و جذب گردشگران به شهر دارید؟ وآیا سامان دادن ورودی و زیباسازی ورودی های شهر نمی‌توانست اولویت اول برای جلب گردشگران باشد؟

    ٨- جناب شهردار این فرزندان متخصص بومی این شهر که شما به آنها تهمت می زنید می‌خواهند بدانند :
    نظام حمل و نقل و فرایند ورود گردشگر را در کدام برنامه مشخص کردید؟
    شعار شهر جشنواره هایتان چه شد؟ حتی جشنواره های آبکی هم دیگر برگزار نمی‌شود؟ میزان مشارکت طلبی و رشد مشارکت شهروندان در طرح سرای محلات شما چه شد؟

    ٩- جناب شهردار لطفا به آنها پاسخ دهید پرتال گردشگری که می‌گفتید و برای آن مراسم افتتاحیه گرفتید با حضور معاون‌گردشگری سازمان‌میراث چه شد؟
    ١٠- همچنین آنها می‌پرسند سرنوشت اسامی بدهکاران دانه درشت به کجا رسید؟
    ١١- جناب شهردار فرزندان متخصص این شهر از شما پرسش دارند که؛ تحلیل انتخابات آمریکا چه نتیجه ای داد؟ تک جلسه بود یا قرار است کابینه آمریکا در دولت ترامپ را هم تحلیل کنید؟ انتخابات ایران را چگونه تحلیل می‌کنید؟ قصد ورود و حضور در ستادهای ریاست جمهوری را دارید؟ یا به اتتخابات شورا بسنده می‌کنید و تمرکزتان را بهم نمی‌زنید؟

    ١٢- راستی آقای شهردار متخصصین واقعی این شهر ابهام دارند که چرا شهردار برای پروژه ساماندهی آبهای سطحی مبادرت به خرید حدود ١۵٠٠ تریلی لوله از یک شرکت تهرانی نموده اند؟ آنها عاجزانه خواستار تشکیل یک کارگروه بیطرف و متخصص با حضور نهادهای نظارتی هستند که بررسی شود لوله های شرکت لوله سازی بومی استان چه ایرادی داشت که شهرداری بودجه و منابع این استان را در سایر استانها خرج می‌کند و از تامین کنندگان غیر بومی خرید می‌کنند؟ آیا با ایجاد بی آر تی و کف پوش کردن خیابان امام به اقتصاد و بازار بزرگ رشت آسیبی وارد نشد؟

    ١٣ – در پایان فرزندان اصیل و متخصص گیلانی میگویند چرا باید نظر میهمانان مشهور پایتخت نشین بر نظرات آنها ارجحیت داشته باشد؟ آنها مصرانه از نمایندگان شورا خواستار این هستند صحبتهای آقای امیر حسین علوی در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه که گفته است تنها هزینه میهمانی های شهرداری مرکز در سال جاری تاکنون ٩٠٠ میلیون تومان شده است، بطور جدی مورد بررسی و مکاشفه قرار بگیرد که آیا واقعا در جایی که حقوق رفتگران مظلوم شهر پرداخت نشده است این مقدار هزینه کرد شرعی، اخلاقی و فنی و توجیه پذیر است؟

    والسلام علیکم/ محمودباقری خطیبانی

  • جعفری گفت:

    فرازخان برادر من نمیدونم شما دنبال چی هستین بر شورا و غایبی و فرهاد و اونایی که با اسامی مختلف میان و اختلاف ایجاد میکنن و حرفای غیر منطقی میزنن و جوسازی میکنن و … صلوات … راستی گوشت گوسفند کیلویی ۱۰ هزار تومان گران شد. کارگران شهرداری هم ۹ ماه حقوق نگرفتن ۱۴ عضو شورای رشت غیر رشتی اند … شوقی گفته ثابت قدم خونه ایی که قرار بود برای خرید سپیدرود بده به بیمه داده بود حالا برن به شهردار رشتی شون افتخار بکنن … حالا کی کجاش میسوزه ؟

  • فرهاد گفت:

    درود
    آخر مردک، حاجی پور، رسولی و خانم شیرزاد و کارگرنژاد را من می شناسم، رسولی خود در صحن علنی شورا گفت که چند پشتش رشتی است.
    من می دانم از کدام …. ای هستی! لطفا” ساکت باش و حرف اضافه نزن!!

  • فرهاد گفت:

    در ضمن اینهایی که گفته ای یکی این باقری خطیبانی، یکی این ویسرودی و تعدادی دیگر، منافعی در شورا برای خود تصور کردند که با آمدن فردی مثل ثابت قدم، تمام نقشه های شان نقش برآب شد.آن ویسرودی اول موافق شهردار بود اما وقتی شهرداری با خلاف صد در صدی ساختمان وی در خیابان معلم، مخالفت کرد از آنموقع شد مخالف. او خود در مصاحبه مطبوعاتی نیز به این اشاره کرد. حتی در یکی از این مصاحبه ها صراحتا” گفت چرا یکی از این مناقصه ها را به شرکت او نمی دهند.پس اینجا بحث منافع است. دیگران مثل این خطیبانی هم همینطور، او شاید خود مستقیم درگیر کار اقتصادی نباشد اما دیگرانی را در این حیطه نمایندگی می کند. آن صابر نیز همین مشکل را دارد. اینها به رشت به چشم یک گاو شیرده نگاه می کنند و حالا این جسارت را پیدا کردند که به مناصب مدیریت شهری راه پیدا کنند. خود این ویسرودی در مصاحبه مطبوعاتی صراحتا” بیان کرد آمده در شورا تا خود را به بازوی اجرایی دولت وصل کند و به وضعیت اقتصادی خود سر و سامانی بدهد.بعد موقع انتخابات هم ولایتی های خود را از روستای زادگاه خود آورده تا به او رای دهد. مشکل ما این است که من نوعی باید پاسخ یک تعداد آدمهای بیسواد و جاهل را بدهم. متاسفانه !
    همه اینها یعنی اکثرشان، به ثابت قدم رای دادند. چه اتفاقی افتاد که مخالف شدند؟! آن شهردار قبلی چه؟! او را نیز همینها انتخاب کرده بودند وقتی دیدند طرف باج بده نیست حذفش کردند. طی ۱۴ سال اخیر ۱۵ شهردار عوض کردن و بی ثباتی در مدیریت شهر بوجود آوردن چه معنی دارد؟!! جز منافع فردی شورا نشینان که سهم خود را از این انتخاب می خواهند. منتها آدمهای بی سواد و نادان این چیزها حالیشان نیست. فقط حرف خود را می زنند. واقعیت این است که امثال باقری به مردم تحمیل می شوند و تا مردم گرفتار بین بد و بدتر یکی را انتخاب نمایند. مردم به افرادی مثل باقری اقبالی نشان نمی دهند تا او را نفر سوم شورا کنند.به غیر از تعدادی فقیر و گرسنه که با وعده های توخالی این افراد شعار خوار و شعارده به او رای داده اند. البته از قدیم گفتند در شهر کورها، آدم یک چشم پادشاه است!!
    یعنی ما این قدر مستاصل و بدبخت هستیم که امثال باقری بیایند و متولی شهر شوند؟!! این آدم کم سواد و بی اطلاع از تحولات شهری و فرهنگی و اجتماعی است. اساسا” قدرت تحلیل مباحث پیچیده را ندارد. گنجایش فکر او فقط در همین حد و همین حرفهای عامیانه و سطح پایین است همین!
    البته از قدیم همه عالمان در این هم نظر بودند که آدمهای کوچک، همیشه با آدمهای بزرگ دشمن بودند.
    بقول سهیل این شهر این قدر با سواد و تحصیلکرده دارد که می تواند به جاهای دیگر هم صادر کند چه نیازی به امثال باقری و ویسرودی و نودهی و…… دارد؟!
    آدمهای جاهل خوب است به این مطالبی که نوشتم بیشتر فکر کنند. البته اگر گنجایش فکری لازم را داشته باشند!!

  • امین(سپیدرود) گفت:

    من اصلی ترین دلیل بی کفایت بودن شورای شهر رو غیر بومی بودن مبدونم … چرا باید شهر رشت براشون مهم باشه و سپیدرود هم شناسنامه رشت محسوب میشه دلیلی نداره به فکر تیم باشن … معلومه نباید براشون مهم باشه …

  • امین(سپیدرود) گفت:

    وقتی پیرمردهایی رو میبینیم که با برد تیم شاد و با باخت تیم اشک میریزن … این همه قدمت … این همه تعصب … این تیم اگر بالا بیاد یه روحیه جدیدی به ورزش استاد داده میشه

  • فراز گفت:

    موسیو جعفری..

    …و دقیقا تو می دونی که دنبال چی هستی؟!

  • sadegh_asheri گفت:

    عاشقتیم کایپتان تموم نشدنی شهر باران. در دل ما جاویدانی کاپیتان. مسئولین شهرم اونقدررررررررررر کوچک و حقیرند که حتی یه کلام هم نباید در موردشون نوشت. حتی لایق نقد و فحشم نیستن.

  • جعفری گفت:

    آقای فرهاد ، گمج آستانه.آقای حاجی پور خشکبیجاری است خانم شیرزاد پسوند کوزانی دارد ( شفت) رسولی ریشه صومعه سرایی دارد. اختلافات در شورا طبیعی است . بازرسی و اطلاعات بر شورا نظارت می کنن . به همین راحتی نمیشود به قول شما دزدی کرد . شورا کار اجرایی ندارد . شهردار کار اجرایی می کند . اینا از مردم رای گرفتن و تو چه می فهمی رای چیست ؟ مگه رشتی نیستی خب برو کاندید شو از مردم رای بگیر ببین چقدر میارزی ؟ نمیدونم چقدر سواد داری شغلت چیه ولی میشه حدس زد هیچی نیستی جز لاف زدن

  • فرهاد گفت:

    درود

    آقای امین، طرف از جای دیگر به این شهر آمده، متعلق به این فرهنگ نیست، چه بسا بر علیه مردم شهر، بد هم می گویند. یکی هم شهری همین نودهی بود، از او سوال کردند نوده مال گیلان است؟!! در پاسخ گفت خدا نکند مال گیلان باشد مال خلخال است. من خود شاهد بودم و با چشمهای خود دیدم و با گوش خود شنیدم. خوب همین شخص آمده شورا، شما از او چه انتظار دارید؟! که مثلا” به ارزشها و دلبستگی ها و فرهنگ و آداب و سنن ما، علاقه نشان دهد و پایبند به فرهنگ رشت باشد؟! اصلا” از فرهنگ ما بدشان می آید و مترصد فرصتی برای ضربه زدن به ما هستند. اگر می خواهید به معنی حرفهای من پی ببرید باید با اینها بگردید و دمخور بشوید تا پی به افکارشان ببرید. حالا یک تعداد آدم جاهل هم پیدا می شوند از این غریبه ها جانبداری می کنند. یکی مثل من هم باید پاسخ این نااهلان را بدهد. آن چه می فهمند سپیدرود چیست؟! باور کنید چشم ندارند این چیزها را بینند.
    اینها با هزاران طرفند، وارد شورا شدند تا به ما و فرهنگ ما دهن کجی بکنند.
    اینها همانهایی هستند که وقتی به شهر ما می آیند مردام ما را بی غیرت خطاب می کنند. ه – ا – سایه، شاعر بلند آوازه رشتی، که اخیرا” کتابی تحت عنوان پیر پرنیان اندیش از خاطرات او منتشر گردیده چنین می گوید: ماه رمضان که می شد مردم بعد از افطار می آمدند بیرون و در کافه ها می نشستند و چای یا قهوه می نوشیدند و یا بستنی می خوردند و تا پاسی از شب در بیرون بودند، بانوان هم دسته جمعی می آمدند و در کافه ها و رستوانها می نشستند و چای یا بستنی می خوردند، آنوقت اینهایی که از شهرهای دیگر به این شهر می آمدند و این بانوان را می دیدند می گفتند رشتی ها بی غیرتند !! ببینید حالا همینها آمدند رشت و دارند با فرهنگ رشت و رشتی، عقده گشایی می کنند. شما چه انتظار دارید که اینها بفهمند سپیدرود چیست؟! هیچوقت چنین درکی نداشته و نخواهند داشت، چون متعلق به فرهنگ ما نیستند. نخوابید و خواب پریشان نبینید از اینها جز خیانت به این شهر چیز دیگری نخواهید دید.

  • فرهاد گفت:

    درود
    من فقط حقایق را گفتم، بنابراین با آدمهای بی خانواده که به این سایت سرک می کشند کاری و حرفی ندارم. آدمهای بی اصالت و بی هویت که اساسا” هیچ منطقی جز لجن پراکنی و توهین که ریشه در خانواده این دسته آدمها دارد. از دوستانی که دارای فهم و شعور هستند خواهش می کنم فقط به یکی از سوالهای من پاسخ بدهند. طی ۱۴ سال ۱۵ شهردار عوض کردن چه معنی دارد؟ یا این شورا نشینان کوفتی مرض دارند و البته منافع یا اینکه شهردار مرض دارد!! خوب اگر شهردار مشکل دارد چطور انتخاب شد؟! تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!!
    آدمهای آگاه می توانند پاسخ بدهند نه جهال و ابلهان و احمقان ناآگاه!
    مشخص می شود این شورا نشینان این کاره نیستند و ارزیابی درستی از قدرت مدیریت آدمها ندارند یا آنکه پشت این انتخابها منافعی است، بعد که منافع را در خطر میبینند شروع می کنند به سیاه نمایی کردن و جوسازی و پرونده درست کردن برای شهردار.
    آدمهای بی اصالتی که توهین می کنند البته آبشخورشان معلوم است و همه می فهمند کجایشان در حال سوختن است!!!

  • omid گفت:

    اقا بیخیال با اختلافات ما که ره به جایی نمیبریم بهتره اگه واقعا هوادار هستیم متحد باشیم تو سایت ملوان تا الان ندیدم هوادارها بهم بپرن

  • omid گفت:

    بنظر من حرفای برادر فرهاد حرفای بیهوده ای نیست این اقا همیشه با سپیدرود بوده و اکثر حرفاش هم منطقی بودن

  • مجید گفت:

    سلام
    آقا فرهادفرمودند:”جای بسی تاسف است که بیش از دو سوم اعضای شورای شهر رشتی نیستند.” میخام عرض کنم همین اعضای شورای شهر رو از اسمان که نیاوردند بلکه خود همین مردم انتخاب کردند اگه غلطه پس نعوضبله مردم شعور ندارن که با یک سیخ کباب رای میدن ولی اگه درسته پس جنابعالی باید بدانید که همین اعضای شورا (که مردم رای دادند)، شهردار را تعیین میکنند .در واقع شهردار برخاسته از رای مردم هست
    عزیزان شاید عده ای در این امور بخاطر منافعشان سنگ اندازی کنن ولی در کل خانه از پای بس ویران است
    این تیم تا الانم با غیرت بچه های تیم وسرمربی ومربی بومی تیم وحمایت متصبگونه تماشاگرای رشتی نتیجه گرفت درواقع مردم بقضی که از اعتراض به منحل کردن داماش داشتند دارن به تیم دیگر رشتی انرژی تزریق میکنند در نهایت اگر تیم چه با حمایت وچه با همین تعصب بره لیگ برتر آیا ماندگاری در لیگ برتر قطعیه؟!آیا دوباره با احساسات مرده بازی نمیشه ؟!ایا با این مدیریت ضعیف ومشکلات مالی دوام میاره؟!
    باور کنید انشاله صعود کنیم ولی بعد با سر در میخوریم زمین ودروباره عقده ای میشیم
    اقایان خانه از پای بس ویرانه

  • مجید گفت:

    امیر کبیر گفت: من ابتدا فکر میکردم که مملکت، وزیر دانا میخواهد؛ و مدتی بعد به ایـن نتیجه رسیدم که مملکت، شاهِ دانا میخواهد؛ اما اکنون میفهمم که مملکت، ملتِ دانا میخواهد

  • فرهاد گفت:

    درود
    آقای مجید، مطالب شما را تا حدی قبول دارم. آنچه مسلم است بیشتر شهروندان رشت در این انتخابات شرکت نمی کنند. منظور قشر متوسط شهری است. در نتیجه می ماند همان بقول شما کباب خورها که با یک سیخ کباب دین و ایمان و همه چیز خود را شاید بفروشند !! این هم نتیجه فقری است که همین افرادی مثل این باقری و وشوقی و امثالهم باعث و بانی آن شدند. جامعه هر چقدر فقرتر، مطیع تر!! جامعه برای جولان دادن انثال باقری مهیاتر. بخاطر همین مطیع نمودن مردم احمدی نژاد یارانه ها را علم کرد. بنابراین بله خانه از پای بست ویران است.

  • فرهاد گفت:

    درود
    روز یکشنبه قرار است شورا شهردار را استیضاح کند. آقایان و بانوان، لطفا” جلوی رفتار مخرب شورانشینان ضد توسعه رشت را بگیرید. حال با تجمع در برابر شورا یا با نامه نگاری با مسئولین.
    این افراد چون نتوانستند شهردار را آلت فعل خود نمایند و او را مطیع خود کنند حال که استاندار یک گلگی از شهرداری نموده می خواهند از این فرصت برای انتقامجویی از شهردار استفاده نمایند.
    تقاضا می کنم این اجازه به این شورای ضد توسعه رشت داده نشود.
    مرسی از همه رشتی های با وجود