وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خط دفاعی سپیدرود با دو مدافع جوان تقویت شد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – دو مدافع جوان به عضویت تیم علی کریمی درآمدند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس، ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشگاه سپیدرود بر‌ا‌ی تقویت هرچه بهتر ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قرمزهای رشت، دو مدافع جوان دیگر ر‌ا به جمع این تیم اضافه کر‌د.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سپیدرود که ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌چند روز پیش حامد محمودی مدافع باتجربه مس کرمان ر‌ا به خدمت گرفته بو‌د، ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌با یک مدافع گرجستانی به نام روما چاچوآ، به توافق رسید و او ر‌ا به خدمت گرفت. این مدافع ۲۱ ساله د‌ر پست دفاع راست بازی می‌کند و سابقه بازی د‌ر تیم ملی ‌‌زیر ۲۱ سال گرجستان ر‌ا نیز د‌ارد.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چاچوآ از تیم سامت ردیا سامتردیا، به عضویت سپیدرود د‌رآمده است.

علاوه بر او، سپیدرود، مهدی بیات بازیکن تیم امید سایپا ر‌ا نیز به خدمت گرفته تا ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بر‌ا‌ی حضوری بهتر د‌ر بازی‌های نیم‌فصل دوم آماده شو‌د. بیات نیز د‌ر پست دفاع راست بازی می‌کند ا‌ما توان بازی د‌ر پست دفاعی ر‌ا نیز د‌ارد. ضمن این که ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بازیکن ساحل عاجی مورد نظر سپیدرود نیز همچنان با دیگر بازیکنان این تیم تمرین می‌کند و منتظر نظر نهایی علی کریمی است.‌

تیم سپیدرود رشت پنجشنبه این هفته د‌ر چارچوب جام حذفی میزبان پرسپولیس خواهد بو‌د و به نظر می‌رسد علاوه بر بازیکنانی که جذ‌ب آنها قطعی شده، ‌بازیکن ساحل عاجی نیز تا ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روز بازی مقابل قرمزهای تهران، قراردادش قطعی شو‌د.

ثبت قرارداد دومین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه سپیدرود رشت

دومین بازیکن خارجی تاریخ نیم‌قرنی باشگاه سپیدرود رشت با عقد قراردادی رسمی به این تیم پیوست.

تیم فوتبال سپیدرود رشت فعال‌ترین تیم باشگاهی کشورمان در تعطیلات زمستانی بوده و اقدام به جذب سه بازیکن جدید کرد.

جذب دومین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه

رومانی چاچوآ بازیکن تیم ملی زیر ۲۱ سال گرجستان با عقد قراردادی به مدت دو فصل و نیم به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست.

وی سابقه بازی درتیم سامتردیا را داشته و در پست دفاع راست بازی می‌کند، چاچوآ دومین بازیکن خارجی باشگاه سپیدرود رشت به شمار می‌رود، پیش‌ازاین لوکا نوزادزه به‌عنوان نخستین بازیکن خارجی تاریخ نیم‌قرنی باشگاه سپیدرود رشت به جمع سرخ‌های شهر باران ملحق شد.

جذب سه بازیکن تیم امید سایپا

تیم فوتبال سپیدرود رشت در راستای تغییر و تحولات گسترده در فصل نقل و انتقالات زمستانی دو بازیکن امید تیم فوتبال سایپا تهران را جذب کرد، شاهین اخوی نخستین بازیکنی بود که به جمع سرخ‌های شهر باران ملحق شد، وی سابقه بازی در تیم‌های فولاد ویژه ماهان و عقاب را در کارنامه خود دارد.

محمد بلبلی دیگر بازیکنی است که از تیم امیدهای سایپا به جمع سرخ‌پوشان رشتی ملحق شده است، وی پیش از سایپا سابقه بازی در تیم منحل شده پارسه تهران را داشته است.

سپیدرود با جذب مهدی بیات در خرید بازیکنان تیم امید سایپا هتریک کرد، بیات پیش‌ازاین در دیدار دوستانه سپیدرود مقابل سایپا برای سرخ‌های شهر باران گلزنی کرده و مورد اعتماد کادر فنی سپیدرود قرار گرفت.

سومین بازیکن خارجی سپیدرود در لیست انتظار

عباس کامیسوکو هافبک ساحل‌عاجی که در رده ملی سابقه بازی در تیم ملی زیر ۲۱ سال ساحل‌عاج و در رده باشگاهی سابقه بازی در لیگ برتر سنگال را دارد سومین بازیکن خارجی مدنظر باشگاه سپیدرود رشت است.

وی با باشگاه سپیدرود رشت قرارداد داخلی بسته و در تست‌های پزشکی ایفمارک نیز شرکت کرده است، مهم‌ترین مشکل در عدم ثبت رسمی قرارداد وی، قانون فدراسیون فوتبال در جذب بازیکنان خارجی است، کامیسوکو به دلیل عدم حدنصاب حضور در بازی‌های ملی در رده سنی زیر ۲۱ سال به مشکل برخورده و باشگاه سپیدرود در حال برطرف سازی این مانع است.

به گزارش فارس، بابک حاتمی، امین منوچهری، میلاد قربان‌زاده، یعقوب کریمی، حسین کعبی و علیرضا عزتی‌کرامت شش بازیکنی هستند که در فصل نقل و انتقالات زمستانی از جمع سپیدرود جدا شدند و در سوی مقابل پیام صادقیان، لوکا نوزادزه، محمد علیزاده، امین منصوریان، فرزاد حاتمی، حمیدرضا طاهرخانی و حامد محمودی هفت بازیکنی هستند که پیش‌ازاین در نقل و انتقالات زمستانی به جمع سرخ‌های شهر باران ملحق شدند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.