وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خلوت ترین نیمکت لیگ هجدهم کدام است؟

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال استقلال خوزستان دارای خلوت ترین و کم هزینه ترین نیمکت مربیگری هجدهمین دوره لیگ برتر است.

تیم استقلال خوزستان که به‌دلیل نامشخص بودن وضعیت مالکیت باشگاه تمرینات پیش فصل را با تأخیر زیادی آغاز کرد، در شش هفته ابتدایی لیگ برتر و مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، بازی های با کیفیت و قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

این در حالیست که تیم آبی پوش جنوبی برخلاف بسیاری از تیم‌های لیگ برتری دارای کادر فنی عریض و طویل نبوده و با حضور حداقل تعداد مربیان به رقابت با تیم‌هایی می پردازد که مبلغ قرارداد سرمربیان برخی از آن‌ تیم ها برابر با بودجه یک سال باشگاه استقلال خوزستان است.

استقلالی‌ها براساس اعلام مدیرعامل این باشگاه با بودجه ای معادل ۳ میلیارد تومان در لیگ هجدهم حضور یافته‌ اند و از کادر فنی تمام خوزستانی استفاده می‌کنند.

داریوش یزدی سرمربی استقلال خوزستان است که با همراهی افشین کمایی و کریم بوستانی به عنوان مربی و هوشنگ چراغی به عنوان مربی دروازه بانان چهار عضو ثابت کادر فنی این تیم هستند.

یک مربی بدنساز نیز در دوره های بدنسازی آبی پوشان به سایر مربیان تیم اضافه می‌شود.

تیم استقلال خوزستان جزو چهار تیمی است که در شش هفته ابتدایی لیگ از بازیکن خارجی استفاده نکرده و براساس بضاعت‌ موجود به مصاف حریفان پرمهره‌ی لیگ برتری رفته است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نوزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.