وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خلیل زاده سپیدرود را مهمان هتل کادوس کرد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدروددر حالی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از هتل های رشت و حومه، باشگاه سپیدرود برای اسکان بازیکنانش در اردوی شب قبل از مسابقه با هوادار دچار مشکل شده بود، با مساعدت و مهمان نوازی دکتر خلیل زاده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، بازیکنان سپیدرود در هتل کادوس رشت اسکان یافتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت، به دلیل اسکان تیم سرخ پوشان پاکدشت (هوادار) در هتل پردیس، تیم داوری در هتل پامچال، پر بودن هتل کادوس و همچنین تعطیلی سایر هتل های رشت و حومه، قرار بر این شده بود که اردوی پیش از بازی سپیدرودی ها در خوابگای محل اقامت بازیکنان برگزار شود که پس از مطلع شدن حاج اسماعیل خلیل زاده مالک هتل کادوس رشت از این موضوع و تماس با افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود، به دعوت ایشان بازیکنان سپیدرود به عنوان مهمان در این هتل کادوس رشت ساکن شدند.

لازم به ذکر است که مالک هتل کادوس برای مهمان کردن و پذیرایی از سپیدرودی ها ناچار شد تعدادی از مهمانان هتل را در اتاق های مختلف جابجا کند و بعضی از رزروهای هتل را کنسل نماید.

دکتر خلیل زاده مالک هتل کادوس رشت در سال های گذشته نیز در برهه های مختلف باشگاه سپیدرود را مورد حمایت مالی و معنوی قرار داده که روابط عمومی باشگاه سپیدرود از خانواده خلیل زاده بابت این حمایت ها تقدیر و تشکر می نماید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.