وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خوشحالی پاس گل برزای! / حمله شاکری به سپیدرود از زمین و هوا (عکس)

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودکاپیتان اسبق تیم ملی امید ایران و وینگر تیم پدیده بعد از ارسال پاس گل دوم شادی خود را با تماشاگران قسمت کرد.

به گزارش “ورزش سه”،  تیم فوتبال پدیده در ادامه بازی های خوب خودش در این فصل، این بار هم موفق شد تیم پایین جدولی سپید رود رشت را با ارائه یک بازی کاملا برتر با دو گل از پیش رو بردارد تا همچنان یکی ازمدعیان کسب عنوان قهرمانی به حساب بیاید.

یکی از تعویض های خوب یحیی گل محمدی ورود بهنام برزای به زمین بود. وی که در هفته گذشته در دیدار مقابل پرسپولیس در حین ضربات پنالتی با نشان دادن یک حرکت عجیب وارد حاشیه شده بود امروز در مشهد با فراموش کردن حاشیه ها توانست نمایش قابل قبولی را از خود  به نمایش بگذارد.

برزای که در دقیقه ۷۰ این دیدار به جای  مهدی خانی به زمین وارد شد موفق شد دردقیقه ۸۰ با یک پاس رو به جلو یونس شکوری را در برابر یک دروازه خالی قرار دهد تا وی گل دوم خودش و پدیده را به ثمر برساند.

پس از به ثمر رسیدن این گل برزای این بار با یک شادی کاملا معقولانه پاس گل زیبایش را جشن گرفت  تا درادامه بتواند امیدوار باشد در بازی های بعدی در ترکیب اصلی  پدیده قرار بگیرد.

حمله شاکری به سپیدرود از زمین و هوا

مهاجم تیم پدیده امروز توانست برای تیمش دبل کند شاکری هم با ضربه سر و هم با ضربه پا برای مشهدی ها گلزنی کرد تا این تیم بتواند به سه امتیاز بازی دست پیدا کند.

برخلاف ترکیب های مربوط به بازی های نیم فصل اول لیگ هجدهم، بونس شاکری در این هفته ها به عنوان یکی بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی در زمین حضور پیدا می کند.

این اتفاق در حالی افتاد که با توجه به مدت زمان بازی های شاکری، از نظر میانگین گل های زده، او یکی از بهترین مهاجمان لیگ محسوب می شد.

از آغاز بازی های نیم فصل دوم و در برخی از بازی ها یحیی گل محمدی ترجیح به تغییر ترکیب اصلی تیم می دهد و به همین دلیل توانسته از بازیکنان زیادی در بازی های نماینده مشهدی لیگ برتر استفاده کند. یونس شاکری یکی از بازیکنان مهم پدیده محسوب می شود که در یکی دو دیدار اخیر در ترکیب اصلی تیمش به میدان آمده است.

شاکری در دیدار امروز پدیده برابر سپیدرود دبل کرد. او گل های خود را هم زمینی و هم از روی هوا به ثمر رساند تا شم گلزنی خود را به اثبات برساند. او که پیش از این ۵ بار برای پدیده گلزنی کرده بود در این دیدار توانست تعداد گل های خود را به عدد ۷ برساند تا پس از کی روش استنلی و علیپور و استوکس در رده چهارم بهترین گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است