وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خوشه طلایی؛ پدیده این فصل لیگ یک

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودخوشه طلایی که با قهرمانی در لیگ ۲ به لیگ یک آمد در اولین فصل حضور در این بازی ها یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می رود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، نکته جالب توجه در مورد این تیم تحت هدایت محسن عاشوری ارایه بازی ترکیبی و تهاجمی در برابر حریفان است؛ حتی در برابر تیم های مدعی بطوریکه در بازی های این هفته موفق شد مس رفسنجان – صدرنشین بازی ها را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد.

پیش از این مصاف این تیم با بادران هم ۵ گل داشت که البته در این بازی سهم تیم حریف ۳ گل بود.

خوشه طلایی در شرایطی در اولین فصل حضور در لیگ یک یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می رود که در هفته های ابتدایی به دلیل عدم تایید استادیوم ساوه از سوی سازمان لیگ در استادیوم یادگار امام قم از حریفان پذیرای می کرد و از سویی با توجه به اینکه تیم خصوصی بشمار می رود با بودجه محدود و مشخصی وارد جدول بازی ها شده است.

محسن عاشوری چند هفته پیش در مورد خوشه طلایی گفته بود: « به هیچ وجه تیمم رای برای صعود به لیگ برتر تحت فشار نمی گذارم، ما به دنبال ارایه فوتبالی هستیم که از آن لذت ببریم و خوشحال می شویم اگر این فوتبال در نهایت موفق به صعود به لیگ برتر شود.

اما اگر به لیگ برتر صعود نکنیم تلاش شاگردانم برایم ارزشمند و قابل تحسین خواهد بود و تا همین جای کار هم در اجرای ایده های تاکتیکی که تمرین کرده ایم به خوبی عمل کرده اند.»

قهرمانی تیم مس رفسنجان در این فصل از بازی ها اتفاق قابل پیش بینی در هفته های باقی مانده خواهد بود. مس کرمان هم بیشترین شانس را برای صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم دارد.

در عین حال آلومینیوم اراک – خوشه طلایی و نود ارومیه سه تیمی هستند که شانس قرار گرفتن در سکوی دوم را از دست نداده اند و می توانند در هفته های باقی مانده با این امید بازی های خود را دنبال کنند.

جالب اینکه در این فصل از بازی های لیگ یک سکوی اول و دوم در اختیار تیم های کرمانی و سکوی سوم و چهارم در اختیار تیم های استان مرکزی است.

سه هفته به پایان بازی های این فصل لیگ یک باقی مانده است. در نهایت دو تیم بالای جدول لیگ برتری می شوند و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط خواهند کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.