وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دربی مهم شمالی ها در دیار میرزا

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر فردا به مصاف تیم رایکا بابل خواهد رفت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از دی اسپورت؛ تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر فردا در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان تیم رایکا بابل خواهد بود.

سرخپوشان رشتی عصر فردا در حالی دربی شمال کشور را برگزار خواهند کرد که هفته پیش در تهران شکست سنگینی را برابر سرخپوشان متحمل شدند و هواداران خود را نسبت به کسب این نتیجه سنگین معترض ساختند.

سپیدرودی ها هفته پیش در حالی از میزبان خود چهار گل دریافت کردند که بسیاری از هواداران این تیم انتظار چنین شکست سنگین آن هم در برابر تیم جوانی چون سرخپوشان را نداشتند.

با شکست سنگین هفته گذشته سرخپوشان رشتی به شدت آماج انتقادات و اعتراضات هواداران خود قرار گرفته و از سوی آنها تحت فشار نیز هستند که یک اشتباه کوچک یا یک نتیجه ای دور از انتطار دیگر سبب می شود تا شدت این انتقادات و اعتراضات از این نیز بیشتر شود و این تیم را به یک چالش و بحران جدی وارد کند.

در سوی مقابل رایکا بابل وضعیت چندان مناسبی ندارد و روز به روز نیز حواشی حول این تیم بیشتر و بیشتر می شود آنها علاوه بر اینکه دچار حواشی بیرون زمین هستند و همچنان در بحث مالکیتی و مدیریتی مشکلات اساسی دارند در ۷ مسابقه برگزار کرده خود نتایج مطلوبی را کسب نکرده و همچنان بردی را کسب نکرده اند.

تیم های سپیدرود رشت و رایکا در هفته هفتم برابر رقبای خود ناکام بودند و نتوانستند برابر آنها نتایج مطلوبی را کسب کنند. تیم سپیدرود رشت که در تهران برابر سرخپوشان پاکدشت با ۴ گل متحمل شکست شد و تیم رایکا بابل نیز برابر تیم فجرسپاسی مدعی با تساوی یک بر یک در خانه متوقف شد.

سرخپوشان رشتی با شکست هفته پیش با ۱۱ امتیاز کسب کرده خود در رده نهم جدول و تیم رایکا بابل نیز با یک امتیاز هفته پیش که برابر فجر کسب کرد ۴ امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

تیم های سپیدرود و رایکا بابل تابحال با یکدیگر رویارویی نداشته و دیدار فردای آنها اولین تقابل دو تیم در تاریخ دو باشگاه شمال کشور است.

تقابل مسگر ساروی (سرمربی رایکا) و علی نظرمحمدی (سرمربی سپیدرود) جذاب خواهد بود چرا که ۳ فصل پیش در فصلی که سپیدرود رشت در آستانه صعود به لیگ برتر قرار داشت یک بار در بازی برگشت دو مربی برابر یکدیگر قرار گرفتند.

در آن زمان ساروی هدایت نساجی را برعهده داشت و سکان هدایت سپیدرود برعهده علی نظرمحمدی بود که اتفاقا سرخ های رشتی در آن‌ بازی با برتری ۳ بر دو برابر ببرهای مازندران جواز حضور در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را کسب کردند. و ساروی و تیمش در دربی شمالی ها ناکام ماندند.

تیم داوری:

قضاوت این دیدار برعهده ناصر جنگی بوده و آقایان ایوب غلامزاده و حسین گلشنی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. مهدی جبرئیلی به عنوان داور چهارم و صفدر احمدی به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور خواهد داشت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 15 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.