وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

درخشش نزهتی در ۳۴ سالگی: مهره گران‌بهای سپیدرود! / سپیدرود رشت تیمی که متوقف نمی شود!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – پویا نزهتی، وینگر کهنه کار و باتجربه سپیدرود رشت در دیدارهای اخیر تیمش در لیگ آزادگان درخششی قابل توجه داشته است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایلنا، این وینگر ۳۴ ساله که سابقه عضویت در تیم هایی چون ملوان، نفت تهران، سایپا و فجرسپاسی را هم دارد، در هفته پنجم برابر علم و ادب با دریبلی زیبا گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا از عوامل اصلی پیروزی سپیدرود بوده و نشان دهد که لایق پیراهن شماره ۱۰ می باشد.

پویا نزهتی پیش از این در هفته قبل نیز گل سوم تیمش را برابر استقلال خوزستان به ثمر رساند تا ضمن تکمیل کامبک یاران نظرمحمدی و واریز سه امتیاز ارزشمند این دیدار به حساب سپیدرود، در ۳۴ سالگی، همچنان در قامت یک بازیکن مؤثر و یک ستاره در میدان ظاهر شود.

سپیدرود رشت تیمی که متوقف نمی شود!

سپیدرود رشت تحت هدایت نظر محمدی در سه هفته اخیر لیگ آزادگان با عملکرد استثنایی‌اش، توجهات را به سمت خود جلب کرده است.

یاران نظرمحمدی با پیروزی برابر علم و ادب در هفته پنجم، سومین پیروزی متوالی خود را کسب نموده و با صعود به رتبه ششم، پیشرفتی چشمگیر در جدول داشته اند.

افزون بر این، سپیدرود در سه هفته اخیر مجموعا هفت بار موفق به گشودن دروازه حریفان شده که این نکته حاکی از عملکرد هجومی خوب و شادابی خط حمله ی این تیم می باشد، تیمی که گویا هفته به هفته، رویای بازگشت به لیگ برتر را جدی تر دنبال می کند.

گفتنی است، سپیدرود تاکنون در دو دیدار از سه دیدار خارج از خانه خود موفق به پیروزی شده است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.