وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

در آستانه مسابقه با سپیدرود؛ محسن گروسی جایگزین سرمربی بعثت شد!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در فاصله کمتر از چهار روز مانده به مسابقه دو تیم سپیدرود رشت با بعثت کرمانشان طی حکمی از سوی مدیرعامل این تیم سرمربی بعثت از سمت خود برکنار شد و به جای وی محسن گروسی مهاجم سابق تیم ملی و پاس تهران جانشین وی گردید.

به گزارش سایت باشگاه سپیدرود رشت و به نقل از روابط عمومی بعثت کرمانشاه، افشین حسنی از انتخاب محسن گروسی به عنوان سرمربی بعثت کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: با توجه به نتایج ضعیف در چند دیدار گذشته دست به تغییر سرمربی زدیم و محسن گروسی که از پتانسیل فنی بالایی برخوردار است و 10سال بازیکن ملی بوده است را برای این سمت انتخاب کردیم. با توجه به تجربه گروسی که با تیم پاس تهران سابقه قهرمانی آسیا رانیزدارد او قطعا می تواند به بعثت کرمانشاه کمک کند تا به هدفش که از همان روز اول صعود به لیگ دسته یک بود برسد.

وی همچنین در خصوص دیدار با سپیدرود رشت اظهار داشت: بازیکنان و کادرفنی تمرینات را سفت و سخت دنبال می کنند تا با آمادگی بالا به رشت بروند و 3 امتیاز این مسابقه را کسب کنیم تا بتوانیم شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم اما به عقیده من بازی با ایرانجوان خورموج سرنوشت ساز ترین بازی ما است و با توجه به نتایج ضعیف ایرانجوان خورموج این تیم نمی تواند حرف زیادی برای گفتن داشته اشد و قطعا این تیم را درکرمانشاه و با تشویق هواداران زمین گیر می کنیم تا بیش از پیش به صعود نزدیک شویم.

محسن گروسی (زاده ۷ آذر ۱۳۴۷) بازیکن سابق فوتبال ایران است. او سابقه بازی در تیم‌های استقلال، پاس تهران و شهاب زنجان را دارد و سابقه قهرمانی آسیا با پاس تهران را دارد و همچنین 8گل ملی را در کارنامه خود دارد. وی سابقه ۳۲ بازی و ۸ گل ملی نیز در کارنامه دارد.

خبر دیگر از بعثت اینکه این تیم جهت آمادگی بیشتر برای رویارویی با سپیدرود در دیداری تدارکاتی و در تعطیلات عید نوروز به مصاف امیدهای بعثت کرمانشاه رفت.

این دیدار که بازی جذابی هم از آب در آمد 3گل داشت که سهم تیم بزرگسالان باشگاه2گل و سهم امیدهای بعثت 1گل بود. گل های بعثت کرمانشاه راعلی محمدی و ایوب سبحانی پور به ثمر رساندند همچنین تک گل امیدهارا نیز مهاجم بزرگسالان باشگاه بعثت یعنی حمید نوری که از نیمه دوم برای امیدها به میدان رفت به ثمر رساندند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • علیرضاکرمانشاه گفت:

    ماشالله بچه های کرمانشاه و اقای گروسی به طور قطع میتونه به بعثت کمک کنه که راحت تر به لیگ صعود کنه و سپید رود رو انشالله در رشت می بریم. یا علی

  • مجتبی گفت:

    علیرضا کرمانشاه …
    داداش جان خواب دیدی خوش باشه …
    البته جوابت و دوشنبه بدیم بهتره !
    محسن گروسی که سهله … خداداد عزیزی و علی دایی و فرهاد مجیدی و علی کریمی و فرگوسن و مورینیو هم بیان … باید 3 امتیاز بازی دوشنبه رو همین جا بذارن و برن …
    البته چون شما سایت ندارید و سایت تیم ما شده 9 در کل تیم ایران… ورود به این سایت و بهت تبریک میگم …

  • نوروزی گفت:

    سلام برای مهم نیست که چه کسی مربی تیم رقیب است اما بر ای ما مهم است که تیم ما می داند که تیم مقابل چه دارد می کند و برنامه لازم برای زمین گیر کردنش در رشت دارد. آتشفشان سپیدرود را در روز دوشنبه خواهیم دید

  • علیرضا کرمانشاه گفت:

    سلام خدمت هموطنان گل رشتی
    عزیزانم گفتم گروسی فقط میتونه کمک کنه اما ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که هم من هم شما در روز دوشنبه خواهیم دید چون من هم برای دیدن این بازی به رشت میام.
    البته من شخصا دوست دارم که تیم های بعثت کرمانشاه و تیم دوست داشتنی سپید رود رشت از این گروه صعود کنند.
    البته شما هم زیاد تو باد اون5گلی که به خیبر زدین نباشید چون خیبر اصلا تیم نیست خوبه حواستون به مساوی1بر1مقابل تیم ضعیف خورموج هم باشه و به اون نتیجه ضعیف هم اشاره کنید.
    در ضمن اون دوستی که گفته شما سایت ندارید میتونه بیاد و ببینه در روز حداقل5خبر راجع به تیم بعثت و اخبار باشگاه هست و راجع به مسائل روز فوتبال و مسابقات اروپایی حداقل7خبر.
    به امید صعود بعثت کرمانشاه و سپید رود رشت از این گروه. یا علی

  • فرهادسپیدرود گفت:

    اقایان مسئول سایت لطف کنید و کامنتهای کرمانشاهیهای جاش رو تو سایت سپیدرود تایید نکنید…دنیا فقط رشت..جاوید ارتش سرخ