وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

در اعتراض به حکم کمیته انضباطی: قلعه‌نویی حاضر به برگزاری نشست خبری نشد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرمربی تیم فوتبال سپاهان حاضر به برگزاری نشست خبری نشد و با خواندن بیانیه‌ای محل نشست خبری را ترک کرد.

به گزارش سایت سپیدرود، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان که قرار بود از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز -شنبه ۲۰ بهمن ماه- در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت در چهارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال مقابل خبرنگاران حاضر شود، طبق ساعت مقرر در این نشست حاضر شد اما سکوت کرد و حرفی نزد.

سیامک قلیچ خانی، مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان در این نشست اظهار کرد: با هماهنگی که با مدیر رسانه‌ای سپیدرود داشتیم، ساعت ۱۴ را برای کنفرانش امروز هماهنگ کرده بودیم و قرار بود علیکریمی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت ساعت ۱۴ در نشست حاضر شود اما به کنفرانس نرسید.

در ادامه قلیچ‌خانی بیانیه‌ای خواند که متن این بیانیه به شرح زیر است:

این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

حضور امیر قلعه نویی سرمربی باشگاه سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با سپیدرود رشت صرفا جهت احترام به خبرنگاران محترم و تمکین قانون سازمان لیگ است.

تا زمانی که کمیته های محترم داوران و انضباطی روش های تبعیض آمیز خود را ادامه می دهند ترجیح می دهیم  با سکوت نارضایتی خود را اعلام کنیم.

به همین خاطر برای ابراز نگرانی از شرایط فعلی و همچنین تبعات بازی پرسپولیس و سپاهان با داوری علیرضا فغانی که به نا حق منجر به دو جلسه محرومیت استنلی کی‌روش بهترین گلزن لیگ برتر و امیر قلعه‌نویی در دیدار با نفت آبادان و همچنین محرومیت هواداران در بازی فردا گردید سکوت کرده و با اجازه از شما خبرنگاران نشست خبری را ترک می‌کنیم.

گاهی سکوت آخرین سنگر است!

رقابت بهترین خط حمله با ضعیف ترین خط دفاع لیگ برتر

رقابت بهترین خط حمله با ضعیف ترین خط دفاع لیگ برتر

دیدار سپاهان – سپیدرود از بعضی جهات بازی قابل توجهی است. سپاهان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه نقش جهان از سپیدرود میزبانی کند.

خط دفاع سپیدرود با ۲۸ گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی لیگ هجدهم است و خط حمله سپاهان با ۲۸ گل زده برترین خط آتش لیگ هجدهم محسوب می‌شود.

همچنین تیم سپیدرود در هفته دوم از سپاهان شش گل دریافت کرد و حالا پس از گذشت ۱۵ هفته خط دفاع آن ها ترمیم پیدا نکرده است و مدافعان این تیم در ورزشگاه خالی از هوادار سپاهان کار سختی مقابل سپاهان خواهند داشت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 19 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.