وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

در صحن شورای شهر رشت مطرح شد: تکلیف شورا برای کمک به تیم های فوتبال مشخص شود

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت با بیان این که دو تیم فوتبال سپیدرود و داماش در حساس ترین فصل فعال هستند، گفت: ضروریست تا سازمان بازرسی گیلان تکلیف شورا را برای کمک به این دو تیم مشخص کند.

بهراد زاکری شامگاه دوشنبه در شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: نامه ای به بازرسی گیلان ارسال شد تا تکلیف شورا برای کمک به دو تیم سپیدرود و داماش رشت مشخص شود اما در زمان حاضر، هنوز جوابی از سوی این سازمان دریافت نکرده ایم.

وی با بیان اینکه دو باشگاه فوتبال سپیدرود و داماش رشت در ایجاد نشاط اجتماعی و جلوگیری از ناهنجاری ها نقش مهمی دارند، اظهار داشت: ضروریست تا سازمان بازرسی پاسخ شورای اسلامی رشت را برای کمک به موقع به این تیم ها مشخص کند زیرا هر چه زمان بگذرد کمک به این تیم ها، فایده ای نخواهد داشت.

این عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت در بخش دیگری از سخنانش در صحن شورا با اشاره به اتفاق به وجود آمده برای یکی از نگهبانان شهرداری رشت و برخورد یک شهروند با او خاطر نشان کرد: این نوع برخوردها زیبنده مردم با فرهنگ این کلانشهر نیست و بروز این اتفاق ها نشان از ضعف در کارکردهای فرهنگی است.

عضو دیگر شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه بیان داشت: نامه به بازرسی برای تعیین تکلیف شورا به منظور کمک به دو تیم سپیدرود و داماش دوره زمانی دارد که در این دوره اگر پاسخی دریافت نکنیم، می توانیم موضوع را در صحن شورا بیان و عمل کنیم.

فرهام زاهد درباره موضوع برخورد یک شهروند با نگهبان شهرداری رشت نیز خاطر نشان کرد: واحد حقوقی بایستی این موضوع را پی گیری کند، این کار ربطی به جناح و جریانی ندارد، احترام به قانون حق همگان است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.