وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دستور عجیب کریمی به کانال های هواداری: خبر باخت را منتشر نکنید!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – علی کریمی پس از باخت سپیدرود در دیداری تدارکاتی برابر شهرداری آستارا با عصبانیت اردوی تیمش را در رشت به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش سایت سپیدرود، این در حالی است که خبر باخت سپیدرود در این بازی دوستانه به تیم دسته سومی شهرداری آستارا ظاهرا به خواسته علی کریمی و با تماس تلفنی مدیر رسانه ای این تیم از کانال های هواداری سپیدرود حذف شده است!

البته واضح است که نمی شود در دنیای پیشرفت رسانه ای خبری را سانسور یا به کل حذف کرد و چند خبرگزاری رسمی جریان کامل بازی و حتی اسامی بازیکنان حاضر در میدان را پوشش دادند و باید دید علت این تصمیم عجیب از سوی باشگاه سپیدرود چه بوده است!

در آماده سازی ابتدای فصل و در زمان مربیگری خداداد عزیزی هم بخش رسانه ای وابسته به باشگاه خبر باخت سپیدرود به شاهین شهرداری بوشهر را در یک بازی دوستانه با ۱۸۰ درجه تغییر، برد سپیدرود اعلام کرده بود تا از فشار هواداران بکاهد که البته این پرده پوشی ها با دو باخت وحشتناک سه بر صفر و شش بر یک برابر سایپا و سپاهان غیر قابل کنترل شد.

سپیدرود که از ابتدای فصل تازه و پس از واگذاری به محمد نوین و سپس علی کریمی فاقد سایت و رسانه رسمی می باشد، سطح خبر رسانی اخبار باشگاه به کانال های محلی تلگرام و اینستاگرام تقلیل پیدا کرده است و این اتفاق در حالی روی داده که سایت رسمی باشگاه سپیدرود زمانی که این تیم در لیگ دسته دوم و اول حضور داشت جزء سه سایت پرخواننده در بین سایت های رسمی باشگاه های کشور بوده است.

فقدان وجود یک منبع رسمی خبری در سطح یک سایت حداقل خواسته هواداران سپیدرود است و البته اگر بدانیم که باشگاه سپیدرود این روزها یک دفتر و ساختمان در رشت ندارد و هنوز نام مالک سپیدرود به صورت رسمی رسانه ای نشده و اعضای هیات مدیره و چارت های باشگاه نامعلوم است، متوجه می شویم که سپیدرود فقط یک تیم است که در زمین سردارجنگل تمرین می کند و سپس در مسابقات حاضر می شود.

کریمی این روزها از دو باخت دقایق آخر تیمش به شدت ناراحت است و از عدم تحقق قول هایی که در بدو ورودش به سپیدرود گروهی از مسئولان ورزش و فوتبال استان و یک نماینده مجلس رشت در خصوص کمک های مالی داده بودند، گله مند است و این عصبانیت در تمرین این روزهای سرخ پوشان رشتی کاملا مشهود است، به طوریکه پس از باخت به شهرداری آستارا با عصبانیت و به حالت قهر رشت را به مقصد تهران ترک کرد.

شاگردان علی کریمی در برابر شهرداری آستارا با ترکیب ایمان صادقى، میلاد شیخ سلیمانى، امین پورنقى، حسین کعبى، محمدرضا شریفى، محمدرضا مهدوى، مهرداد بایرامى، هومن ربیع زاده، حسین ابراهیمى، امین منوچهرى و آرش افشین آغاز کردند.

دیدار دو تیم برخلاف انتظار با پیروزی شاگردان حسن اشجاری در نیمه نخست خاتمه یافت، یاشین سزاوار در دقیقه ۱۷ و مبین رضا پور در دقیقه ۲۳ برای تیم مهمان گلزنی کردند، در این نیمه تیم سپیدرود صاحب یک موقعیت پنالتی شد که امین منوچهری آن را از دست داد.

علی کریمی در نیمه دوم کوروش ملکى، علیرضا نورمحمدى، میثم تهیدست، بابک حاتمى، ابراهیم لطفى، علیرضا عزتى کرامت، میلاد احمدى، امیرحسین اسکندرى، محمد غلامى، حسین شنانى و محمد نزهتى را به‌عنوان ۱۱ مرد اصلی به میدان فرستاد.

سپیدرود نیمه دوم را هجومی تر از نیمه نخست آغاز کرد و در دقیقه ۵۳ صاحب دومین پنالتی خود در این مسابقه شد، این بار محمد غلامی پشت توپ ایستاد و گل نخست سپیدرود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و سرخ پوشان پس از گلزنی توسط غلامی برشدت حملات خود افزودند ولی برخلاف جریان بازی، شهرداری آستارا در دقیقه ۸۵ توسط میلاد افشه به گل سوم دست پیدا کرد و این دیدار در پایان با نتیجه سه بر یک به سود مهمان خاتمه یافت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 20 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی// آیدی @ashkangsasani گفت:

    واقعا برای چنین کانالهایی باید متاسف بود.علی کریمی هم نمیتونه با سانسور اشتباهات فاحشش رو بپوشونه

  • آرمان گفت:

    در یک بازی تدارکاتی هدف برد و باخت نیست .
    در هر حال محبوبیت علی کریمی در رشت قابل انکار نیست و بایت تمام زحماتش ،متشکریم
    اما از لیست خارج نمودن ، امید سام کن ، رضا معقولی و لطفی به نظرم اشتباه بود
    این سه بازیکن به مراتب از بازیکنانی که در تیم هستند با کیفیت تر می باشند.
    در حال حاضر یک لشکر مهاجم در تیم داریم اما امان از یک ذره زهر !!!
    در هر حال امیدوارم تیم محبوب شهرم موفق باشد.
    همچنین پیروزی تیم داماش در جام حذفی را به همه عزیزان تبریک عرض می کنم.

  • میلاد 1 گفت:

    باید قبول کنیم امین منوچهری مهاجم زهر داری نیست
    ای کاش آرش افشین تیم رو ترک نمی کرد
    الان در وضعیت متقابل باشگاه ذوب آهن با ردیابی مشکلاتش شروع به خرید ارسالان مطهری کرد که امروز خبرش در رسانه ها هم منتشر شد

  • مهرداد گفت:

    تیم هافیگ مهاجم مبخواد اصلا تا حالا یک گل تو جریان بازی نزدیم ما واقعا خیلی افتضاح هستش این شرایط

  • مهران گفت:

    افشین فوتبالش تموم شده .خوب شد رفت . اما کاش ذهیوی یا ارسلان مطهری را جذب می کردیم . هرچند از نظر مالی هم دست علی اقا بسته است . مسئولین استان هم فقط در روزهای برد افتابی میشن و براشون بود و نبود سپیدرود و داماش و ملوان هیچ اهمیتی نداره . اگر هم چند نماینده گاهی حرف های به ظاهر فریبی میزنند فقط و فقط برای خودنمایی و جذب رای هست .