وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دغدغه جدی فوتبالی نظرمحمدی؛ خیلی زود دیر می شود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود این روزها علاوه بر پی گیری حل مشکلات مالی تیم قرمزپوش رشتی به همراه شهاب مومنی، دغدغه دیگری دارد که باید تیمی متناسب با شرایط مسابقات فصل آینده و با توجه به کاهش نفرات بزرگسال را جای دهد و این جا است که نظرمحمدی باید برای تقویت تیم از چند بازیکن بزرگسال این فصل که در صعود سپیدرود تاثیرگذار هم بودند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خزر، دل کنده و به ناچار جای خالی آنان را با بازیکنانی با کیفیت برتر پر کند. البته تاکنون لیست خروجی های سپیدرود مشخص نشده و نظرمحمدی منتظر است که ابتدا خیالش از بابت حل مشکلات مالی تیم راحت شود و سپس با مشورت همکارانش تصمیم بگیرد که چه تعداد از بازیکنان بزرگسال فصل قبل را نگه دارد و در پست های مورد نیاز نیز بازیکنان جدید برای سپیدرود رشت بیاورد.

سپیدرود رشت اگر چه حدود یک ماه زودتر از ملوان یعنی از پنجم مرداد به میدان می رود و کادر فنی اش نیز حفظ شده، اما شرایط نامشخصی برای فصل آینده دارد.

چرا که هنوز بازیکنان سپیدرود مطالبات فصل گذشته و برخی حتی دو فصل قبل خود را نگرفته اند و برای حضور در تمرینات و آمادگی روحی و جسمی و فنی باید با آنان تسویه حساب شود تا با خیالی آسوده استارت بزنند.

البته مدیر جدید و سرمربی سپیدرود در هفته های اخیر دیدارهایی با مسئولان ورزشی و غیرورزشی استان و کشور داشته اند و این قول را شنیده اند که پول مربیان و بازیکنان پرداخت شده و تیم پرطرفدار و قرمزپوش رشتی در مسابقات لیگ هفدهم فوتبال ایران مشکل مالی نخواهد داشت.

اما این یک روی سکه است. روی دیگر سکه که اهمیت زیادی هم دارد، مربوط به زمان پرداخت پول می شود. شاید تا آغاز رقابت های لیگ که حدود دو ماه دیگر است، کسی یا شرکت و موسسه ای برای خرید سپیدرود قدم نگذارد و این تیم زیرنظر هیات فوتبال و با حمایت مالی که دریافت خواهد کرد، به مصاف حریفانش برود.

ولی باید پولی داشته باشد و بازیکنان مطالبات فصل گذشته خود را دریافت کنند تا با انگیزه و روحیه لازم در بالاترین لیگ فوتبال ایران به موفقیت برسند. یادمان نمی رود که وقتی سپیدرود رشت صعود کرد، چه قدر مردم دوستدار فوتبال به خصوص جوانان خوشحال شدند.

اما زمان به سرعت می گذرد و اگر مسایل مالی سپیدرود سر و سامان پیدا نکند و این تیم به لحاظ آماده سازی و زمان مناسب تمرینات از رقیبان خود عقب بماند، خیلی زود هم دیر می شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.