وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دل هواداران سپیدرود را با پیروزی برابر استقلال خوزستان شاد کردیم

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با پیروزی برابر استقلال خوزستان در یک بازی سخت، دل هواداران خود را شاد کردیم و از این بابت، خوشحالم.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی نظرمحمدی دوشنبه شب پس از پایان دیدار تیم های سپیدرود رشت و استقلال خوزستان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از اینکه توانستیم انتقام فصل گذشته سپیدرود از استقلال خوزستان را بگیریم و دل هواداران خود را شاد کنیم ، بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: فصل گذشته و در رقابت های لیگ برتر، تیم سپیدرود در هر دو بازی رفت و برگشت مغلوب استقلال خوزستان شده بود که یکی از عوامل سقوط این تیم نیز، این دو شکست بود اما در این دیدار توانستیم برابر استقلال خوزستان به برتری برسیم.

وی بیان کرد: با وجود اینکه تیم ما ۱۰ نفره شده بود، اما هیچ کدام از بازیکنان ما از دروازبان تا مهاجم ، باخت را قبول نکردند و تا آخرین دقیقه با تمام وجود جنگیدند که در نهایت توانستیم در این بازی سخت به پیروزی برسیم.

وی افزود: اما جالب تر از پیروزی در این دیدار، انسجام و همدلی تمامی بازیکنان و نیمکت نشینان تیم سپیدرود رشت است که همه برای پیروزی در این بازی یکدل و یک صدا بودند که این امر نقطه قوت سپیدرودی ها در این دیدار بود.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت همچنین با تقدیر از هواداران این تیم اظهار کرد: خوشبختانه در این دیدار نیز هواداران به خوبی تیم خود را حمایت کردند و ما توانستیم با حمایت و پشتوانه آنان، برابر استقلال خوزستان به پیروزی و برتری دست یابیم.

نظرمحمدی در ادامه نیز با تقدیر از مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: افشین ناظمی قبل از بازی پاداش پیروزی برابر نیروی زمینی را به بازیکنان پرداخت کرد که این امر روحیه بازیکنان سپیدرود را بالا برد و توانستیم برابر استقلال خوزستان نیز به برتری برسیم.

وی گفت: امیدوارم که روند رو به رشد تیم سپیدرود رشت همچنان ادامه یابد و این تیم در بازی های آتی نیز همینگونه قدرتمند، همدل و با انسجام برابر حریفان خود ظاهر شود تا بتوانیم پیروزی های متوالی را کسب کنیم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال خوزستان عصر دوشنبه در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت با نتیجه سه بر دو برابر حریفش به برتری رسید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.