وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ده قاب ماندگار: روز پرحادثه اما شیرین سپیدرود

آی اسپورت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود رشت در یک روز خوب موفق شد تا پدیده چهارم جدولی را با شکست بدرقه کند.

حاشیه‌های تصویری  سپیدرود-پدیده را با هم مرور می‌کنیم.

1
۱

یک؛ خلعتبری بازهم با خاطره ای تلخ رشت را ترک کرد. آخرین حضور او در رشت بر می گشت به لیگ حرفه ای دوازدهم که در روز یکی مانده به آخر لیگ با سپاهان به رشت آمد تا با پیروزی برابر داماش قهرمان لیگ برتر شوند. در آن مسابقه خلعتبری از زمین اخراج شد تا سپاهان برابر داماش شکست بخورد و در نهایت به رتبه ای بهتر از سومی دست پیدا نکند. دیروز هم خلعت نتوانستند در رشت کاری از پیش ببرد تا پدیده دست خالی رشت را ترک کند.

2
۲

دو؛ سد هادی کمپانی، لقبی است که هواداران سپیدرود به موسوی داده اند و او را یکی از ستون های سپیدرود در ۴ سال حضورش در این تیم می دانند. موسوی که روز درخشانی را برابر پدیده پشت سر گذاشت و زننده گل تساوی بخش تیمش بود قرار است ب زودی پدر شود و شادی بعد از گلش را به این شکل اجرا کرد و البته شانس آورد که در تیم مقابل کسی از این شادی دلخور نشد!! پروژه بعدی موسوی بالا بردن شانس ملاقاتش با ونسان کمپانی در تابستان سال بعد است.

3
۳

سه؛ اسپانسر های فله ای و مشترک در لیگ برتر ایران اپیدمی شده است و اگر از ۱۶ تیم لیگ برتر آمار بگیریم موسسه ی کوثر بر روی پیراهن اغلب تیم ها نقش بسته و بدون تردید این کار موجب می شود که این برندها هم برای بیننده تکراری شود و هم بازار رقابت را از رونق خواهد انداخت. نکته جالب اینکه نزدیکان باشگاه سپیدرود می گویند هیچ درآمدی از این اسپانسر خود تا امروز نداشته است و باید پرسید که چه اصرار و یا شاید الزامی!؟ بر این تبلیغ وجود دارد!

4
۴

چهار؛ حسین کعبی بدون بزرگ نمایی نمونه کاملی است از صرف نمودن فعل اراده با بازگشت درخشانی که پس از دو سال خانه نشینی با سپیدرود و صعود به لیگ برتر داشت و نقش تاثیر گذاری که همچنان در ترکیب سپیدرود ایفا می کند. تعصب کعبی به سپیدرود آنقدر هست که وقتی در ۱۰ دقیقه پایانی خودش را جلوی توپ و بازیکن مهاجم پرتاب می کند تا کشاله رانش پس از برخورد با آهن زه کش ورزشگاه سردارجنگل به شدت آسیب ببیند، برای جلوگیری از ده نفره شدن تیمش تا پایان بازی لنگ لنگان در زمین باقی می ماند. البته در آنسو هم هواداران سپیدرود کعبی را بیشتر از تمام دوران بازیگریش حمایت می کنند و دوستش دارند.

5
۵

پنج؛ قاضی در رشت هفتمین گل خود را به ثمر رساند تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان جای بگیرد. قاضی که پس از جدا شدن از قرمز و آبی تهران روزهای درخشانی را می گذارند و در دقیقه ده از نخستین موقعیتی که بدست آورد بهترین استفاده را کرد. جا گیری در نقطه ی کور مدافعان و ضربه زدن ناگهانی را بهتر از هرکسی بلد است. قاضی ۳۳ ساله دارد و رضا عنایتی راه آقای گل شدن در سنین بالا را برای دیگران باز کرده است!

6
۶

شش؛ علی نظر حالا محبوبیت کمرنگ شده اش را پس از شکست برابر ملوان در جام حذفی کاملن بدست آورده و هواداران دوباره یادشان آمده که او همان داش علی چیلاورتی هست که با دست خالی سپیدرود را از لیگ دو به برتر آورده است. نظرمحمدی خوب می داند که برای برآورده کردن توقع مردم آرمانگرای شهرش، با دستانی که خالی است کار سختی در پیش دارد.

7
۷

هفت؛ جوانگرایی در سپیدرود همچنان ادامه دارد و همچنان نیز جواب می دهند. به این چهره های شاداب و پرانگیزه و امیدوار نگاه کنید. انگار نه انگار که از فشار یک بازی سنگین رهایی یافته اند. اینها ثمره ی فوتبال ملی هستند و بزرگترین و شاید تنها دست آورد لیگ پرهزینه و کم بازده ی ما نیز همین ها باشند.

8
۸

هشت؛ سپیدرود از ورزشگاه خاطره انگیز عضدی در حالی که از ابتدای فصل بخش اعظم سکوهای آن مسدود شده بود به تبیعدگاه سردارجنگل منتقل تا حداقل پس از ده هفته دوباره حمایت حداکثری هوادارانش را پشت سرش ببیند. آنهایی که بازی های سپیدرود را در سه سال اخیر دنبال کرده اند خوب می دانند که سپیدرود بدون هوادار همچنان در فراموشخانه لیگ دو در حال دست و پا زدن بود. رضا مهاجری دیروز هواداران سپیدرود را پرشورترین در ایران قلمداد کرد.

9
۹

نه؛ زمین چمن طبیعی سردارجنگل را مصنوعی کردند تا در سرسبزترین استان ایران هر دو ورزشگاه اصلی شهر و حتی زمین خاکی پارک شهرش هم مصنوعی باشد! این درد به کنار اما گرانول تزریق شده به چمن مصنوعی عضدی آنقدر زیاد هست که پس از هر ضربه ای به توپ کلی موجود سیاه زشت و چسبنده به هوا بلند شود!

10
۱۰

ده؛ پویا نزهتی با ۴ گل زده و سه پنالتی که گرفته هم بهترین گلزن سپیدرود است و هم جزء سه بازیکن برتر تاثیرگذار لیگ برتر. به غیر از گل اول او که به نفت زد و سپیدرود بازی را واگذار کرد سه گل دیگر او منجر به کسب امتیاز شد و سپیدرود و همچنان روی همکاری مطلوب نزهتی و ابراهیمی بارش را به مقصد می رساند.

عکس ها: سید احمد کیایی

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 17 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.