وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دومین برگشت به بازی پیاپی سپیدرود در نیمه مربیان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود موفق شد تا در رشت بازی باخته را با نتیجه دو بر یک به سود خود پایان دهد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، تیم پرهوادار رشت این روزها از شروع ناامید کننده اش در هفته های ابتدایی لیگ کاملا فاصله گرفته و هواداران پرتعدادش را حسابی سر ذوق آورده است و این امر را بیشتر از هر عامل دیگری باید مدیون جسارت مربی جوانش دانست.

سپیدرود در دو هفته گذشته در دو بازی سنگین موفق شد تا  در نیمه مربیان از شکست فرار کند و یک بازی را در خارج از خانه در دقیقه ۹۴ برابر سایپا به تساوی بکشاند و این هفته در برابر پدیده به برتری دست یابد.

باید بزرگترین عامل این نتیجه گیری را شناخت نظرمحمدی از ترکیب اصلی سپیدرود در هفته های اخیر دانست. همین مسابقه با پدیده سپیدرود نسبت به هفته گذشته تنها دو تغییر داشت و هر دو تغییر درواقع برگشتن به بازی دو بازیکن مصدوم این تیم سید محمد حسینی و میثم فردوسی بود که جانشین ایمان صادقی و علی دهقان شدند.

نظرمحمدی بیشتر از هرکس دیگری قدر این ۴ امتیازی را که دشت کرده است می داند، چرا که سپیدرود در هفته های ابتدایی تاوان سختی را برای بی تجربه بودن با حال و هوای لیگ برتر داد و کمتر مربی می توان پیدا کرد که توان جمع کردن یک تیم از دست رفته با سه باخت متوالی در سه هفته آغازین بازی ها را در داشته باشد.

امری که سرمربی سپیدرود به خوبی از پس آن برآمد تا امروز همه ی هواداران و مدیران باشگاه از اعتمادی که به او داشتند و حمایتی که از وی به عمل آوردند خوشنود باشند.

سپیدرود و نظرمحمدی به یقین برای بهتر شدن راه درازی در پیش دارند و در این راه بیشتر از هرچیزی آذوقه جوانی که در خورجین علی نظر پیدا می شود کمک حال شان خواهد بود. بدون تردید گوش فوتبال دوستان بعد از این با نام بازیکنانی همچون امید سام کن، حمید ملکی، علی دهقان، توحید غلامی و… در تیم آینده دار رشتی بیشتر و بهتر آشنا خواهد شد.

شهری که علی رضا جهانخش را مستقیم به اروپا فرستاد و شایان مصلح را از لیگ یک روانه پرسپولیس کرد با کمک مربی جوانش حق های ناگرفته زیادی از از فوتبال ایران طلب دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    من دیدم خیلیا همینطوری هی میگن علی نظرمحمدی به درد نمی خوره و مربی نیست و این حرفا!!
    علی نظرمحمدی دیگه باید چیکار میکرد واسه یه تیم بی پول گدایی که هیچ اسپانسری براش قدم برنمی داره و پول های استان همه واسه ملوان هزینه میشه و سپیدرود همیشه بی حامی بوده بجز تماشاگراش؟
    یه تیم خیلی معمولیو از دسته 1 آورد لیگ برتر..
    کی میتونست خداوکیلی دوستان؟؟
    اینجا هم بازیکنا قرونی پول نگرفتن ولی علی نظر محمدی با درایت و تجربه ای که هر روز داره بیشتر از روز قبل میشه, اون ها رو تهییج میکنه و عرقشونو به تیم و مردم بهتر و بهتر ..
    نتایج با توجه به ضعیف ترین زیر ساخت ها و کمترین دارای ها و بیشترین مشکلات, کاملا قابل قبوله.
    شک نکنید اولا هیچ مربی دیگه ای حاضر نیست در راه رضای خدا واسه سپیدرود قدمی برداره.دوما اگرم بیاد, عمرا نمی تونه مثل علی نظرمحمدی از جون و دل و حنجره اش واسه گرفتن امتیاز مایه بزاره.
    شک نکنید دوستان.
    بیاییم قدر همچین مربی بومی و خوش فکر و انرژیکی رو بدونیم و ازش همه جا و جلوی همه ی افراد غیر بومی حمایت کنیم.
    بخدا مربیای استان های دیگه همچین کار شاخی نمیکنن . رضا مهاجری لب تر میکنه, 3 میلیارد میدن میگن برو 5 تا بازیکن خوب بگیر.
    پورموسوی هروقت اراده کنه فولاد پول خرید بهترین بازیکنا رو در اختیارش میزاره.
    بهترین استادیوم ها و چمن ها رو هم اینا همه دارن.
    فراز کمالوند هر کیو دلش خواست گرفت این فصل و همین خارجیا و بازیکنای تاپ جدیدش دارن براش هی امتیاز جمع میکنن.
    علی دایی چه اون موقع تو سایپا مربیگری رو شروع کرد و چه وقتی رفت نفت تهران و چه الان که دوباره تو سایپا هست, همیشه یه سری از بهترین و با استعدادترین و با تجربه ترین بازیکنان رو براش مهیا کردن و با تکیه بر اون ها همیشه تونسته نتایج متوسط رو به بالایی بگیره.
    امیر قلعه نوعی چطور؟؟
    این همه افتخار و موفقیت تو لیگ داره و این جای تبریک و قدردانی داره. ولی کی تا حالا شده بیاد مربی یه تیم بی پول و حتی کم پول بشه؟!!!
    تاحالا به این چیزا فکر کردین اقایون؟
    یه بارم که اومد ملوان انزلی,وقتی دید حقوقا رو به موقع قرار نیست بدن و به پولداری پرسپولیس استقلال و سپاهان اینا نیست, همونجا گذاشت رفت!!
    دیگه کیو براتون مثال بزنم که متوجه بشیم اینا نمیگم همشون, ولی اکثرشون با پول های زیاد و خرید بازیکنای با کیفیت و داشتن چمن و ورزشگاه و امکانات زیاده که دارن جولان میدن و مربی های جوون و با استعدادی مثل علی نظرمحمدی که با بیپول ترین و بی امکانات ترین تیم باشگاهی لیگ برتر داره هر هفته با خون و دل خوردن امتیاز جمع میکنه, خیلی خیلی کم پیدا میشن و بیایید قدر این آدم هارو بدونیم.

    به امید موفقیت های ادامه دار سپیدرود بزرگ

  • مسعود بشارتی گفت:

    مسیولین یک حرکتی بکنین حق رشت عزیز خیلی بالاتر از این حرفاست تعداد گیلانیها و رشتی های پرسپولیس و تیم ملی رو نگاه کنید این همه استعداد توجه میخواد خدا میدونه تا حالا باید جایگاه ما کجا میبود! این جمله ی استعداد داریم ولی امکانات نداریم بیشتر از همه واقعا بیشتر از همه برای ما صدق میکنه.

  • نیما رضایتی گفت:

    فراز جان اطلاعاتت کافی نیست، بی علم جوش نزن برادر، در توانایی کادر سپیدرود شکی نیست اما شما هم اطلاعاتت کافی نیست ، کی گفته قرونی پول نگرفتن؟؟
    به اندازه زحمتشون پول نگرفتن اما اینطور که شما سیاه میبینی هم نبوده