وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دو بازیکن جدید به تیم سپیدرود رشت پیوستند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت از پیوستن میلاد پورمحسن و محمد طالبی به این تیم خبر داد.

به گزارش سایت سپیدرود، رادنی دیدار  روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میلاد پورمحسن مدافع اسبق سپیدرود با توافق با مدیریت این باشگاه پس از سه سال دوری  از سپیدرود بار دیگر به جمع سرخپوشان رشتی اضافه شد.

وی افزود: پور محسن با ۲۹ سال سن آموخته  آکادمی سپیدرود در دهه ۸۰ است. وی همراه سپیدرود از لیگ دسته دوم به دسته اول صعود کرد و سپس به تیم گل گهر سیرجان ملحق  و از آنجا راهی داماش و مس کرمان شد.

وی با اشاره به عقد قرارداد محمد طالبی کاپیتان پیشین باشگاه سپیدرود  بیان کرد: طالبی ۳۲ ساله که در پست هافبک راست بازی می کند در اواخر دهه ۸۰ و اوایل ۹۰ در سپیدرود عضویت  و در دوره ای نیز، بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز در اختیار داشت که این بازیکن باتجربه به جز سپیدرود در تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری فومن نیز عضویت داشت.

وی اضافه کرد: باشگاه سپیدرود پیش از این با سید علی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاکدل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن، مصطفی زینعلی از چوکای تالش و محمد طالبی از داماش گیلان، سیدمحمد حسینی از چوکای تالش در رده بزرگسال و صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال قرارداد امضا کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: همچنین مسئولان سپیدرود با صادق صادقی بازیکن بزرگسال و در زیر ۲۳ سال و امید نیز با محمدمهدی محمدپور، آرین نصیری نژاد ، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی، سهیل حسنی تمدید قرارداد کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + پانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.