وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دو بازیکن جدید به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدروددو بازیکن جدید از تیمهای نیروی زمینی تهران و شهرداری آستارا به سپیدرود رشت پیوستند.

به گزارش سایت سپیدرود، مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیدعلی یحیی زاده مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نیروی زمینی تهران با توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت و با عقد قراردادی، به این تیم  پیوست.

رادنی دیدار افزود: یحیی زاده به جز نیروی زمینی سابقه عضویت در تیم های فوتبال شهرداری آستارا، شهرداری فومن، رهپویان رضوانشهر، امید داماش و پاس گیلان را نیز در کارنامه دارد و با توجه به عقد قرارداد جدید، در فصل جاری باید با پیراهن تیم سپیدرود در رقابت های لیگ دسته دوم حضور یابد.

وی ادامه داد: این مهاجم گلزن گیلانی متولد ۱۳۶۹ در شهرستان فومن است و در نیم فصل نخست لیگ دسته دوم ۹۶-۹۷ موفق شده بود عنوان آقای گلی را با شهرداری فومن بدست آورد.

وی در ادامه به جذب بازیکن دیگری نیز اشاره و بیان کرد: نیما پاکدل بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری آستارا با توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت ، به عضویت این تیم درآمد تا سپیدرودی ها با دومین بازیکن جدید خود نیز، قرارداد ببندند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: پاکدل که در پست مهاجم و وینگر بازی می کند، به جز شهرداری آستارا سابقه بازی در تیم های شهرداری فومن، فولاد نوین اهواز و خوشه طلایی ساوه را نیز در کارنامه خود دارد.

دیدار تصریح کرد: دور جدید تمرینات تیم فوتبال سپیدرود رشت بنا به دستور مهدی آقازاده مدیرعامل جدید این باشگاه آغاز شده و تمربنات آماده سازی سرخپوشان رشتی زیرنظر سهیل حق شناس سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت دنبال می شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار داشت سرانجام با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات، به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + سیزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.