وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دکتر افتخاری: اگر بازیکنان بخواهند مربی انتخاب کنند باید فاتحه فوتبال را بخوانیم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدروددکتر علی افتخاری عضو هیات مدیره باشگاه سپیدرود که یکی از سرشناس ترین چهره های ورزشی بین المللی استان گیلان می باشد، پس از تغییر تحولات در حال جریان باشگاه سپیدرود، استعفای خود را تقدیم اداره کل ورزش و جوانان گیلان نمود، هر چند که تا امروز این استعفا مورد پذیرش واقع نشده است.

دکتر افتخاری در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه سپیدرود در ارتباط با وقایع ۲۴ ساعته باشگاه سپیدرود، موضعگیری تند و انتقادی داشته اند که در زیر ملاحظه می نمایید:

متاسفانه مسائلی در خصوص تیم فوتبال سپیدرود پیش آمده که می‌تواند حاصل نیم قرن تلاش این باشگاه محبوب را با چالش جدی مواجه کند.

ما بدنبال خریدار و اسپانسری بودیم که آرامش تیم را تضمین کند و در یک برنامه‌ریزی منطقی در حفظ تیم در لیگ برتر تلاش کند بنابراین نباید با عجله وشتاب غیر منطقی آرامش تیم را برهم بزنیم.

روی سخن من با همه است که آنچه طی ۲۴ ساعت گذشته در رابطه با تیم فوتبال سپیدرود رشت پیش آمده در واقع بیانگر این است که در بن بست می‌تازند و این حاصلی جز تضعیف، سقوط و نابودی سپیدرود را ندارد.

یک باشگاه حرفه ای قواعد و قوانینی دارد که با توجه به این قوانین که بر گرفته از مجموعه قوانین فیفا است راه حل برای همه مسائل و مشکلات پیش بینی شده و با جنجال نمی‌توان مشکلات را حل کرد.

برای صعود تیم فوتبال سپیدرود به لیگ برتر افراد مختلفی در سالیان گذشته تلاش کرده اند که نباید واژه “” قدرشناسی “” را نادیده بگیریم و من همه افراد را به خویشتن داری دعوت میکنم تا سپیدرود به آرامش برگردد و چون هنوز تیم در اختیار اداره کل ورزش و جوانان گیلان است مراحل انتقال آن نیز می‌بایست طبق توافق به عمل آمده انجام شود و نباید برای حذف همدیگر عجله و شتاب غیر منطقی انجام دهند.

ضمناً اگر روزی به این مرحله برسیم که بازیکنان یک تیم بخواهند مربی را انتخاب یا اخراج کنند باید فاتحه فوتبال را بخوانیم.

یک بار دیگر توجه همه افراد دست اندرکار تیم سپیدرود را به مجموعه قوانین فیفا و AFC جلب میکنم و نباید با حرکات غیر منطقی “” شادی”” یک شهر را به تلخی و ناکامی تبدیل کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هفده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    سخنی کوتاه با مردم سپیدرودی ام :
    درود بر شما و لعنت بر بی تدبیری آن ها..
    لعنت بر بی تدبیری آن ها و درود بر غیرت شما..
    درود بر غیرت شما و لعنت بر نقشه های کثیف آن ها..
    لعنت بر نقشه های کثیف آن ها و درود بر سکوتی که تا قبل از دیر شدن همه چیز, به فریاد اعتراض آمیز ما بدل خواهد شد..
    درود بر فریادمان که مانع می شود از سقوطمان..

    فقط چند سوال کوتاه:

    1. در فاصله ی کمتر از تنها یک روز از جلسه ی کادر فنی و بازیکنان با مالک جدید و ایجاد موجی از خوشحالی و امید در مجموعه ی سپیدرود, چه حادثه ی جدید و خارق العاده ای مسبب اینچنین قلع و قمعی شد و این کار چه پیغامی به جز اهداف شخصی و غیر اخلاقی و شهرت طلبانه ی مالک جدید با خود به همراه خواهد داشت؟؟
    2. معرفی یک برزیلی کاملا ناشناخته به عنوان سرمربی سپیدرود و سپس بلافاصله اعلام نام شخص دیگری به عنوان سرمربی جدید, چه پیغامی به غیر از بی تدبیری و شتابزدگی مالک جدید در پی دارد؟؟
    3. انتخاب بازیکن سابق و همیشه مصدوم یک تیم پایتخت که فقط به دلیل گل هایش به تیم رقیب, نامی(آن هم فقط در پایتخت) برای خود دست و پا کرده, به عنوان سرمربی قدیمی ترین, محبوب ترین و پرهوادار ترین تیم گیلان, چه توجیهی دارد؟
    4. علی نظرمحمدی با تجربه ی سرمربی گری یک نیم فصل به همراه داماش در لیگ برتر, نیم فصل در دسته 2 و یک فصل در دسته 1 و سپس باز هم نیم فصل در لیگ برتر, در حال دست و پا زدن در رده های انتهایی جدول و سرعت رشد آرام آرام اما موثر با تیم بود ؛ آنوقت امید روانخواه با چه رزومه و تجربه ای در عرصه ی مربی گری, به یکباره سکاندار تیم بحران زده و بزرگ سپیدرود می شود و این کار آیا همان گل به خودی مجموعه ی سپیدرود نیست؟؟
    5. سخن آخر این بار با مالک جدید باشگاه:
    آمدی
    دور افتخار زدی
    از کادر فنی حمایت کردی
    وعده ی خرید چند بازیکن با کیفیت دادی
    و به یک باره همه را اخراج نمودی!
    من به عنوان یک طرفدار عاشق سپیدرود که در میان دریای هواداران تیممان, قطره ای هم نیستم, در همینجا به شما این پیغام را می دهم که وقتی تیم در دسته ی دو دست و پا می زد, در تابستان داغ و زمستان بارانی و برفی, به ورزشگاه می رفتم و تیم را هرگز به حال خود رها نکردم و با حمایت من و امثال من(که تعدادشان بسیار هم زیاد است) ما بعد از سال ها به لیگ برتر رسیدیم و هرگز به سپیدرود اجازه ی سقوط به دسته ی 1 را نمی دهیم و تا پای جانمان پشت سپیدرود هستیم.
    برای ما علی نظر محمدی, امید روانخواه, فرهاد کاظمی و … تنها اسامی ای هستند که در جهت پیشرفت و بزرگی سپیدرود گام بر می دارند.پس از حرف های ما اشتباه برداشت نکن و فقط بدان به این سادگی ها هم نیست که کسی از راه برسد و عکس هایش را بگیرد و مصاحبه هایش را انجام دهد و معروف شود و نهایتا تیم را به خاک سیاه بنشاند و خداحافظی کند و برود!!
    بدان کجا آمدی و حواست را خیلی خیلی جمع کن.
    تمام..

  • مسلم اكبري گورنداني گفت:

    درود بر شما. متن جالبی بود .واقعا حرف دل تمام هوادارن است.صلاح در اینه که از مربی بومی حمایت کنیم.به جای اینکه از نظر محمدی و کادر فنی حمایت کنیم. متاسفانه داریم سرکوب شان می کنیم.دوستان لطفاًنیم نکاهی هم به تیم های تراکتور. سپاهان ووووو بیندازند که چگونه از تیم شان حمایت می کنند.دارو ندارمان در شمال کشورتیم های ملوان و سفید روده. ببینید به چه روزی افتادند.لطفاً قدر هواداران رو بدونید.زمانی گیلان حرف اول رو در کشور می زد.الان کجای جدول هستیم؟ملوان کجای جدوله؟چرا زنگ تفریح تیم ها شده ایم؟؟

  • علی1 گفت:

    در حالتی واقع بینانه باید گفت که نوع بازیهای سپیدرود بویژه در بازی با تیمهای قدرتمند اصلا نشان از مشکل فنی و مربی نداشته است باامکانات موجود نظرمحمدی اتفاقا خیلی هوشمندانه و قوی بازیها را کوچ کرده است . مشکل از فقر بازیکن در سایز لیگ برتر بوده است آقایان بجای ایجاد این هرج ومرج ‘بهتربود که انسجام تیم را بهم نمیزدند و درعوض سه چهار بازیکن شاخص می خریدند

  • رانکوه گفت:

    با هم اندیشی ومشورت بین مسوولین محترم سپیدرود طی چند جلسه، انشاءالله این تیم به مانند گذشته قدرتمند میشود