وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دکتر فیروزی: پای دو بازیکن سپیدرود رشت جراحی می شود

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – فیزیوتراپ باشگاه سپیدرود رشت گفت: پای دو بازیکن سپیدرود که در دو دیدار دوستانه مصدوم شدند در چند روزه آینده جراحی می شوند.

به گزارش سایت سپیدرود، دکتر احمدرضا فیروزی با تایید مصدومیت پای دو بازیکن سپیدرود رشت اظهار داشت: ظرف چند روزه آینده بر روی پای دو بازیکن سپیدرود عمل جراحی صورت خواهد گرفت.

فیزیوتراپ سپیدرود رشت در ارتباط با بازیکنان مصدوم تیمش در آماده سازی پیش فصل تیمش وقوع هر دو مصدومیت را در دو بازی دوستانه در رشت اعلام کرد و تاکید کرد: چمن مصنوعی دو ورزشگاه اصلی رشت دلیل اصلی مصدومیت های بازیکنان در مسابقات است.

وی با اشاره به وضعیت سعید قدمی بازیکن مصدوم سپیدرود رشت گفت: در روزهای اولیه تمرین تیم در رشت در یکی از بازی های دوستانه متاسفانه آقای قدمی دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه آشیل پا خود شدند که با توجه به معاینات تخصصی و تصویر برداری ها صورت گرفته پارگی آشیل وی قطعی تشخیص داده شد و با مشورت جراحان حاذق در هفته پیش رو پای خود را به تیغ جراحان می سپارد.

فیروزی در ارتباط با وضعیت مصدومیت بازیکن جوان تیم سپهر کوششی عنوان کرد: این بازیکن نیز در بازی دوستانه هفته گذشته در رشت به علت خطای شدید بازیکن تیم مقابل دچار آسیب در زانو خود شده است که با معاینات مشخص شد وی دچار پارگی کامل رباط صلیبی زانو شده که در حال حاضر مشغول انجام فیزیوتراپی است تا پس از کاهش تورم  زانو پای خود را در چند روز آینده جراحی کند.

فیزیوتراپیست باشگاه سپیدرود رشت با تاکید بر مناسب بودن وضعیت سلامت سایر بازیکنان تصریح کرد: امیدوارم اتفاقات ناگوار و بدشانسی مصدومیت پیش فصل در همین جا برای تیم سپیدرود به پایان برسد و بازیکنان با سلامت کامل دوران پیش فصل خود را گذرانده و به مسابقات لیگ یک کشور وارد شوند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − شش =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.