وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دکتر فیروزی: چمن مصنوعی دشمن شماره یک سپیدرود! / آیدین مسعودی عمل کرد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودفیزیوتراپیست باشگاه سپیدرود رشت گفت: زانوی سه بازیکن سپیدرود که در نیم فصل اول مسابقات مصدوم شدند، زیر تیغ جراحی قرار گرفت.

به گزارش سایت سپیدرود، دکتر احمدرضا فیروزی افزود: صبح امروز آیدین مسعودی دروازه بان سپیدرود در بیمارستان پارس رشت زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد. این بازیکن، سومین بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت می باشد که در نیم فصل اول دچار آسیب دارگی رباط صلیبی زانو شده است و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

دکتر فیروزی بیان کرد: متاسفانه در چند سال اخیر به علت شرایط نامناسب چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل رشت هر ساله شاهد آسیب دیدگی های شدید و زیادی بین بازیکنان و جوانان این شهر هستیم و ضرر آن به مجموعه فوتبال استان و به خصوص باشگاه سپیدرود رشت رسیده است.

وی افزود: سه بازیکن تیم بزرگسالان ما امسال دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه زانو شده اند که هر سه نفر بدون برخورد و ضربه ای و فقط به علت شرایط نامناسب چمن و گیر کردن پای خود در آن دچار این آسیب دیدگی شده اند که ضرر زیادی به تیم و آینده ورزشی این بازیکنان وارد شده است.

هر ساله با توجه به عدم وجود زمین چمن طبیعی مناسب در رشت اکثر تمرینات و مسابقات تیم فوتبال سپیدرود در چمن مصنوعی برگزار می گردد که طبق تحقیقات نشان داده شده است میزان آسیب دیدگی در این نوع زمین ها دو برار بیشتر از زمین های طبیعی است و باعث فشار مضاعف به بازیکنان تیم می شود.

فیزیوتراپیست باشگاه سپیدرود رشت در پایان بیان کرد: امیدوارم یک بار برای همیشه به زیر ساخت ها ورزشی فوتبال این شهر و استان توجه بیشتری شود و مشکل چمن ها مصنوعی نامناسب آن رفع گردد و یا حداقل چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل را به شرایط استاندارد برسانند تا شاهد آسیب دیدگی ها کمتر در بین جوانان این شهر باشیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هفده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.