وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دکتر فیروزی: کادرفنی و بازیکنان سپیدرود تست کرونا دادند

(عکس ها از سید احمد کیایی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدروددر راستای آمادگی بازیکنان برای شروع لیگ فوتبال دسته دوم فوتبال از بازیکنان، کادر فنی و اجرایی باشگاه فوتبال سپیدرود رشت ظهر دوشنبه تست کرونا گرفته شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود، دکتر احمدرضا فیروزی فیزیوتراپ باشگاه سپیدرود در این ارتباط افزود: این اقدام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان قبل از شروع تمرین امروز تیم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حضور کادر پزشکی تیم صورت گرفت.

فیروزی با تاکید بر رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در این تست گفت: برای جلوگیری از تجمع بازیکنان و رعایت فاصله اجتماعی، اخذ این تست بصورت جداگانه از بازیکنان انجام شد.

وی افزود: تدارکات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آغاز مسابقات از سوی باشگاه سپیدرود اتخاذ شده است و منتظر اعلام نتایج آزمایشات می مانیم تا لیگ را با خیالی راحت شروع کنیم.

وی افزود: از ابتدا تلاش ما در مجموعه سپیدرود اولویت قرار دادن سلامت بازیکنان و احترام به پروتکل ها ابلاغی بوده است و به همین علت کیفیت و دقت در اجرا تست ها را فدای مسائل دیگر نخواهیم کرد چرا که در مقابل سلامت خود و دیگران مسئول هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.