وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دیدار امروز سپیدرود – گل‌گهر در ورزشگاه خیریه عمل برگزار می‌شود

دیدار تدارکاتی تیم‌های سپیدرود رشت و گل‌گهر سیرجان امروز (دوشنبه) در ورزشگاه خیریه عمل برگزار خواهد شد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، تیم فوتبال سپیدرود رشت که هم‌اکنون در اردوی تهران به سر می‌برد در دومین دیدار تدارکاتی خود در این اردو، بعدازظهر امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه خیریه عمل به مصاف تیم دسته اولی گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

این دیدار پیش از این قرار بود در ورزشگاه راه‌آهن تهران برگزار شود.

شاگردان علی نظرمحمدی در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی تهران روز شنبه به مصاف فولاد خوزستان رفتند که آن دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

همچنین سپیدرودی‌ها در آخرین دیدار تدارکاتی خود در این اردو روز چهارشنبه با ماشین‌سازی تبریز روبه‌رو خواهند شد و سپس به شهر رشت بازمی‌گردند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • مهدی گفت:

    تا پارسال و در کوران لیگ یک، همسایه های ما مدام توی سایت سپیدرود کبیر دور میزدن و لجن پراکنی میکردن و از اول فصل هی میگفتن: سپیدرود پیره و افت میکنه و بعد که دیدن سپیدرود همش صدر جدوله و بالای سر اوناست، میگفتن بازیهای سخت سپیدرود هنوز نرسیده و بعد که ما با 4 امتیاز اختلاف قهرمان نیم فصل شدیم، بازم امیدوار بودن که دور برگشت شانس بهشون رو کنه ولی علیرغم تمام سودی که از اشتباهات داوری بردن و امتیازاتی که داوران از سپیدرود گرفتن، بازم درنهایت حق به حقدار رسید و تیم قویتر به لیگ برتر و جایگاه واقعی خودش رسید و اونا درجا زدن.الان دیگه بالاخره بعد از یه فصل تمام، کری خوندنهای بی اساس متوجه شدن که در حد ما نیستن و رقیب ما بحساب نمیان و باید برن با همون سپاسی و خونه به خونه و نساجی و مس و بادران و ایرانجوان و . . . رقابت کنن و کری بخونن. اینه که الان دیگه توی سایت وزین سپیدرود کبیر خبری از “سامان آباییی” و “کرامتی” و . . . نیست و از شرشون خلاص شدیم و گاهی هم اگه بیان اینجا که اخبار سرورشونو بخونن، آسته میان و آسته میرن و صدایی ازشون درنمیاد.
    دمتون گرم شیربچه های رشت و سپیدرود که در عمل برتری خودتونو اثبات کردین و دهانهای یاوه گویان رو بستین.
    تیم نیروی دریایی حالا حالاها باید در دسته پایینتر دست و پا بزنه و به همین سادگیها نمیتونه خودشو به لیگ برتر برسونه و سال به سال صعودشون سخت و سختتر میشه.
    شلخت هم که هر سال، بخاطر استفاده از سربازهای غیربومی، ترکیبش تغییرات زیاد داره و از ثبات و تعصب بومی و . . . . که اصلیترین عوامل قدرت و صعود هستن بی بهره ست!! بنظرم تنها نکته مثبت تیم امسالشون حضور نادر امپراطور و مهیار نوری بچه رشتی هست.
    برید دوستان خودبزرگ بین، برید و تلاش و دعا کنین که شاید یه روزی بتونین لیگ برتر رو تجربه کنین. البته زیاد ناراحت نباشین، توی لیگ یک هم رقابتهای مهم و حساسی برگزار میشه و در حد شما، خوبه. قدر همین لیگ یک رو بدونین و مواظب باشین پایینتر نرید . . . !!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ