وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دیدار سپیدرود مقابل سرخ پوشان لغو شد: برگزاری دیدار در چهارشنبه آخر سال!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدروددیدار تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت برای دومین بار به تعویق افتاد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، دیدار دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و سرخ‌پوشان پاکدشت از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ یک فوتبال به دلیل عدم آماده‌سازی ورزشگاه سردار جنگل رشت (محل برگزاری دیدارهای خانگی سپیدرود) برای دومین بار طی هفته اخیر لغو و به تاریخ ۲۸ اسفندماه موکول شد.

دیدار سپیدرود مقابل سرخ‌پوشان لغو شد/ برگزاری دیدار در چهارشنبه آخر سال!

دیدار سپیدرود به چهارشنبه آخر سال موکول شد!

پیش‌ازاین قرار بود دیدار دو تیم روز شنبه روز شنبه ۲۶ بهمن‌ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شود؛ دیداری که به روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن‌ماه موکول شده و دگرباره لغو شده و روز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه برگزار می‌شود؛ تاریخی که کمی عجیب به نظر می‌رسد و همگان در هیاهوی خرید و سفرهای نوروزی هستند!

تیم فوتبال سپیدرود رشت ۲۳ بازی در رقابت‌های لیگ یک برگزار کرده و با یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود با ۲۳ امتیاز در مکان شانزدهم جدول ایستاده است؛ تیم‌های فوتبال رایکا بابل با کسب ۲۰ و شهرداری تبریز با کسب ۱۰ امتیاز به ترتیب در مکان‌های هفدهم و هجدهم جدول قرار دارند.

سرخ‌های شهر باران در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال روز یکشنبه چهارم اسفندماه در بابل به مصاف رایکا تیم هفدهم جدول می‌رود.

لغو دیدار پاس مقابل ذوالفقار

لغو بازی تیم‌های رشتی به دیدار سپیدرود مقابل سرخ‌پوشان ختم نمی‌شود؛ دیدار تیم فوتبال پاس گیلان در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته سوم مقابل ذوالفقار کاشان نیز لغو شد؛ دیداری که قرار بود روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن‌ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شود و اینک به دلیل شرایط نامساعد این ورزشگاه به روز دوشنبه ۵ اسفندماه موکول شد.

تیم فوتبال پاس گیلان در گروه «ب» رقابت‌های لیگ دسته سوم حضورداشته و در پایان هفته نهم با کسب ۱۳ امتیاز در مکان پنجم این رقابت‌ها ایستاده است؛ تیم‌های فوتبال محتشم تبریز با ۱۷ امتیاز، عقاب تهران با ۱۵ امتیاز و شهدای نوین ساری با ۱۴ امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.

به گزارش فارس، برف شدید گیلان باعث شده راه‌های ارتباطی به ورزشگاه سردار جنگل رشت موقتاً قطع شود؛ زمین چمن این ورزشگاه نیز به دلیل عدم کاورکشی مملو از برف بوده و به نظر می‌رسد مسؤولین این ورزشگاه برای بحران برف چاره‌اندیشی نکرده و علاقه‌ای به آماده‌سازی زمین ندارند!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.