وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دیسلایک؛ توهین باورنکردنی شفر به خبرنگاران / اختلافات خداداد و کعبی بالا گرفت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – استقلال توانست در یک دیدار یک طرفه و پر گل سپیدرود را در رشت شکست دهد و بیش از پیش خود را به جمع صدرنشینان اضافه کند.

وینفرد شفر که از نمایش شاگردان خود در عضدی رشت ذوق زده و مسرور بود فاتحانه وارد کنفرانس خبری شد و آماده شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد اما در اقدامی جنجالی پشت میکروفون صدا و سیما قرار نگرفت و اعلام کرد که به دلیل اتفاقاتی که در مورد درج نام باشگاه استقلال در یکی از بخش های خبری افتاده حاضر نیست پشت میکروفون صدا و سیما بنشیند.

در همین حین شفر جمله‌ای را به زبان آلمانی خطاب به خبرنگاران حاضر در نشست می گوید که واقعا دور از شان و شخصیت یک مربی است. سرمربی استقلال زمانی که صدای خبرنگاران در هم می‌پیچد عبارت ( Halt mal die klappe ) را بر زبان جاری می سازد که در زبان عامیانه آلمانی به معنای ” گاله را ببندید” است.

این رفتار و گفتار از جانب سرمربی تیم استقلال به خبرنگاران اصلا زیبنده نیست و انتظار می رود باشگاه استقلال به سرمربی خود در این مورد تذکرات لازم را بدهد و کمیته انضباطی نیز به این مساله ورود کند. این ویدیو در فضای مجازی در حال انتشار است و عجیب اینکه مدیران استقلال تاکنون واکنشی به این موضوع نداشته اند.

یک مشکل قدیمی و ضربه به سپیدرود: اختلافات خداداد و کعبی بالا گرفت

خیلی وقت است که شاهد بحث‌های عجیب حسین کعبی و خداداد عزیزی هستیم. بحثی که معلوم نیست قرار است به کجا برسد. این بحث به جز اینکه باعث ایجاد یک سری بی‌حرمتی شده، دستاورد دیگری برای فوتبال و به خصوص سپیدرود رشت نداشته و ندارد.

بعد از بحث‌هایی که چندی پیش به وجود آمده بود، حالا حسین کعبی به مشکلات اول فصل سپیدرود و نقش خداداد عزیزی در آن صحبت می‌کند: «تیم ما سقوط کند،‌ بماند یا اگر قهرمان هم شود من تا روز آخر همین را در مورد آن آقایان می گویم.

می توانید از هتل محل اقامت‌ آن آقایان بپرسید،‌ پول قلیان و چای آن‌ها در یک ماه ۵ میلیون شده بود. این پول را هم علی کریمی پرداخت کرد. می‌توانید این را از هتل هم بپرسید، فاکتورش موجود است.

آن آقایان دل‌شان برای مردم نمی‌سوخت،‌ فقط آمدند تا پول بیت‌المال را ببرند. ۸۰۰ میلیون هم گرفتند و در سه بازی ۱۰ گل خوردند.» همین صحبت‌ها کافی بود تا خداداد عزیزی هم اشاره عجیبی به گل تاریخی اش به استرالیا داشته باشد: «نمی دانم چرا گل من به استرالیا خیلی‌ها را ناراحت کرده. عده‌ای دلخور و عصبانی‌اند که این گل را من زده ام.

شاید تصورشان این بوده که خودشان آن گل را بزنند.» خداداد ظاهرا زیاد دوست ندارد بحث‌ها ادامه داشته باشد و حتی در بخش دیگری از صحبت هایش در رابطه با مصاحبه های اخیر حسین کعبی می گوید: «از من نخواهید جواب این فنچ را بدهم! من اصلا دلم نمی خواهد به این بچه فکر کنم، چه برسد بخواهم جوابش را بدهم که پر رو شود.»

با این صحبت‌ها به نظر می‌رسید بحث ها به گونه ای پایان پیدا کند اما انتخاب شدن خداداد عزیزی برای مجری گری یک برنامه تلویزیونی باعث شد حالا کعبی به این مساله هم واکنش نشان دهد:

«آقایانی که مسبب تیره روزی های سپیدرود و تیم مردمی رشت هستند، الان هم به دنبال برنامه در تلویزیونی هستند. انگار نمی توانند بیکار بنشینند و این را بگویم که اگر قیافه اش را آنجا ببینم دیگر تلویزیون ایران را نگاه نمی کنم.

واقعا متاسفم برای آقایی که در مسابقه پیشکسوتان احترام ستار همدانی را نگه نمی دارد و فحاشی می کند اما تلویزیون اینقدر سیرک نشده که این آقا مجری اش شود!»

این بحث ها معلوم نیست تا چه زمانی قرار است ادامه پیدا کند اما بدون شک چیزی جز ضربه زدن به سپیدرود را در پی نخواهد داشت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 12 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • ساسان گفت:

    اصولا رفتن خداداد به تلویزیون و مجری گری اش کار استاندار و شهردار رشته و نمیدونم چرا کاری نمی کنن . آقای استاندار ، آقای شهردار که سرپرست سپیدرودم هم هستی چرا برای سپیدرود کاری نمی کنین؟ پول قلیان شما را هم ما باید بدیم. نمیدونم چرا خدادداد دست از سر ما بر نمیداره 6 تاش کم بود 5 تا هم اومد