وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ذوب – سپیدرود: آخرین ترانه امیدواری!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – دو تیم ذوب آهن اصفهان و سپیدرود رشت در حالی از هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم می روند که شرایط متفاوتی را در جدول رده بندی لیگ هجدهم تجربه می کنند.

ابتدا به میزبان و تیم سبزپوش دیدار فردا، ذوب آهن اصفهان می پردازیم. ذوب آهن پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر هم نتایج خوبی گرفته و اکنون با سه برد متوالی (از هفته ۲۱ تا ۲۳) توانسته خود را به رده یازدهم جدول برساند آن هم در حالی که یک بازی کمتر از سایر حریفان دارد.

شاگردان علیرضا منصوریان از ۲۲ بازی خود در لیگ برتر توانسته اند ۲۵ امتیاز کسب کنند و برد در دیدار خانگی برابر سپیدرود بحران زده می تواند رتبه آن ها را را چند پله ای در جدول رده بندی لیگ، ارتقا بخشد. سبزپوشان اصفهانی با علی منصور می توانند به چهارمین برد متوالی خود در لیگ دست یابند.

در سوی دیگر میدان تیم سپیدرود رشت قرار دارد. سپیدرود که برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند، یازده هفته است که بردی نداشته و همچنان روی نوار ناکامی گام بر می دارد.

شاگردان دست نشان اگر می خواهند خودشان را از قعر جدول کنده و رهایی پیدا کنند، چاره ای جز برد آن هم مقابل ذوب آهنی که این روزها با علیرضا منصوریان در اوج بسر می برد، ندارند.

قرمزهای شهر رشت، با ۱۴ امتیاز از ۲۳ بازی در جایگاه پانزدهم لیگ هجدهم قرار گرفته اند و شانس آن ها برای بقا در لیگ برتر، بسیار اندک است. ذوب آهن در بهترین فرم این فصل خود قرار دارد و در این حالت باید از یکی از دو تیم قعر نشین که خطر سقوط را احساس می‌کند پذیرایی کند.

سبز پوشان اصفهان یکی از سه نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هستند و نمی‌خواهند با خاطره‌ای تلخ از یک بازی خانگی به دیدارهای آسیایی خود بروند و این موضوع کار آنها را حساس‌تر می‌کند.

در هفته های اخیر ارسلان مطهری در نقش گلزن و محمدرضا حسینی در نقش گلساز بهترین نفرات ذوب آهن هستند.

جایگاه سپیدرود با هیچ نتیجه‌ای از رده پانزدهم تغییر نمی‌کند اما شاگردان منصوریان این فرصت را دارند تا در صورت پیروزی و رقم خوردن برخی نتایج دیگر به سود آنها حتی تا هفتم جدول هم صعود کنند.

تیم علیرضا منصوریان دوباره جان گرفته است. ذوب‌آهن که در نیم فصل اول حرکتی سینوسی داشت و مدیران این باشگاه را مجاب به تغییر مربی کرد، در نیم فصل دوم هفته به هفته شرایط بهتری پیدا کرد و حالا یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود.

تیمی که توانست در دربی اصفهان سپاهان مدعی را متوقف کند و در خارج از خانه مقابل پدیده و صنعت نفت به پیروزی برسد، حالا به رقیب پر انگیزه دیگری رسیده است. رقیبی با انگیزه ماندن در لیگ برتر و تیمی که در بازی‌های گذشته نشان داده تا دقایق آخر برای کسب امتیاز می‌جنگد.

سپیدرود با نادر دست نشان به دنبال بقا در لیگ است، هرچند آنها با اختلاف ۴ امتیازی نسبت به نفت مسجدسلیمان کار بسیار دشواری دارند.

البته سپیدرود پس از تبدیل کردن شکست ۲ بر صفر مقابل پیکان به تساوی ۲ – ۲ حسابی انگیزه گرفته که ماندن در لیگ غیر ممکن هم نیست و با تلاش می‌توانند از سقوط خود جلوگیری کنند. با این حال شاگردان دست نشان اگر می‌خواهند در لیگ بمانند، باید از این بازی دست پر خارج شوند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.