وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد: داور کهگیلویه و بویراحمدی بازی آلومینیوم و سپیدرود را قضاوت می‌کند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: داور کهگیلویه و بویراحمدی قاضی دیدار حساس آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت در جام آزادگان و در هفته بیست و چهارم این رقابت‌هاست.

به گزارش سایت سپیدرود، سید پرویز موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به موفقیت‌هایی که داوران استان کهگیلویه و بویراحمد در طول فصل جاری و فصل‌های گذشته لیگ‌های مطرح فوتبال کشور داشته‌اند اظهار کرد: داوران استان ما در طول ۱۵ سال گذشته در میادین مختلف هنرمندی کرده‌اند و اکنون استان کهگیلویه و بویراحمد در داوری فوتبال و فوتسال در کشور یکی از استان‌های مطرح به شمار می‌رود.

رئیس هیأت داوران استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن برخی از فاکتورهای مهم داوران استان تصریح کرد: داوران ما به علم داوری فوتبال روز دنیا مجهز هستند و آخرین آموزش‌ها را در این زمینه فرا گرفته‌اند.

موسوی با بیان اینکه داوران هم استانی در کلاس‌های مختلف در سطح کشور و در هر نقطه‌ای شرکت می‌کنند افزود: داوران ما در این زمینه فعال بوده و در کلاس‌هایی که برگزار می‌شود موفق به کسب بهترین نمره‌ها شده‌اند.

این مسؤول گفت: در دوره‌های گذشته لیگ برتر فوتبال کشور داوران هم استانی حضور مستمر و خوبی داشته‌اند که از اولین دوره تاکنون نمایندگان شایسته‌ای در لیگ برتر فوتبال کشور داشته‌ایم.

وی بیان کرد: داوران هم استانی علاوه بر علم روز داوری فوتبال از نظر بدنی و فیزیکی هم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند که این فاکتور به همراه علم داوری به آن‌ها برای درخشش در میادین مختلف کمک می‌کند.

رئیس هیأت فوتبال استان به حضور داوران هم استانی در این دوره از لیگ برتر فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: امسال در این رقابت‌ها دو داور مطرح و جوان و شایسته به نام‌های روح‌الله شریفی و محمد راهی داریم.

این مسؤول گفت: هر دوی این داوران هم استانی در رقابت‌های امسال لیگ برتر درخشش خوبی داشته‌اند و در لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز حضور خوب و کم اشتباهی داشته‌اند.

وی به حضور روح‌الله شریفی به عنوان داور وسط دیدار مهم تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت اشاره کرد و گفت: این دیدار یکی از حساس‌ترین دیدارهای جام آزادگان این فصل به شمار می‌رود.

موسوی اظهار کرد: این دیدار سه‌شنبه ۲۶ بهمن جاری در شهر اراک و در ورزشگاه امام خمینی این شهر از ساعت ۱۴ برگزار می‌شود. کمک‌های روح‌الله شریفی در این دیدار محسن سلطانی از البرز و موسی محمدی‌راد از کرمانشاه بوده و داور چهارم آن نیز مرتضی عابدی از قزوین است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • دختر سپیدرودی گفت:

    امروز هم همه نتایج به نفع ما شد به امید برد فردا
    برین کنار بزارین باد بیاد سپیدرود صدرنشین داره میاد
    آره