وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

رئیس هیئت فوتبال گیلان: هیچ سرفصل بودجه‌ای از سوی دولت برای هیئت فوتبال تعریف نشده است

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان با بیان اینکه تیم سپیدرود بدهی‌های فصل گذشته خودش را هنوز نتوانسته پرداخت کند گفت: هیچ سرفصل بودجه ای از سوی دولت برای هیئت فوتبال تعریف نشده است.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – قربانعلی الماسخاله در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به فعالیت‌های هیئت فوتبال در حوزه بانوان و آقایان در بخش‌های فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی در سال گذشته اظهار داشت: با توجه به اختیارات داده شده به هیئت فوتبال، اقدامات شایسته در بحث آموزش در حوزه‌های داوری و مربی‌گری انجام گرفت.

وی با بیان اینکه هیئت فوتبال شامل ۱۲ دپارتمان و ۱۴ کمیته است اذعان داشت: این واحدها زیر مجموعه هیئت فوتبال استان انجام دهنده امور اجرایی و برگزار کننده مسابقات مختلف هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان نیمی از فعالیت‌های ورزش در استان را مختص به فوتبال بیان کرد و گفت: ملی پوشان گیلانی از رده نونهالان تا بزرگسالان در تمامی رشته‌های فوتبالی حضور دارند.

الماسخاله با اشاره به برنامه‌های آموزشی که هر ساله برای مربیان و داوران برگذار می‌شود گفت: بسیاری از مدرسان استفاده شده برای آموزش مربیان مورد تائید کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند و دوره‌های آموزش داوری برگزار شده باعث قضاوت داوران گیلانی در لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم شده است.

وی یکی از اقدامات هیئت فوتبال در بخش فوتبال پایه را تشکیل مدارس فوتبال دارای مجوز خواند و عنوان داشت: بیش از ۹۰ مدرسه فوتبال دارای مجوز تحت نظارت هیئت فوتبال در سطح استان وجود دارد که سالانه مسابقات مختلفی بین آن‌ها برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان با اشاره به برگزاری دوره های گرتس روت در مقطع فوتبال پایه در سال گذشته گفت: نخبگان و منتخبان مدارس فوتبال توسط کارشناسان فوتبال پایه ارزیابی و به تیم‌های نونهالان باشگاه‌های استان دعوت می‌شوند.

الماسخاله با اشاره به اینکه یکی از مشکلات عمده تیم‌های فوتبال نداشتن استادیوم‌های جداگانه برای تمرینات و انجام بازی‌های خود است خاطرنشان کرد: این اماکن در اختیار وزارت و ادارات کل ورزش و جوانان است که به تیم‌های گیلانی اجاره داده می‌شود.

وی با اشاره به هزینه‌های تیم‌ها برای انجام مسابقات اعم از هزینه تیم داوری، عوامل امنیتی، آمبولانس و برانکارد، مسئول استادیوم و درب‌های خروجی بیان داشت: به‌دلیل نداشتن اسپانسر، تیم‌های گیلانی حتی در پرداخت تعهدات خود به بازیکنانشان دچار مشکل هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان با اشاره به اینکه تیم سپیدرود بدهی‌های فصل گذشته خود را پرداخت نکرده گفت: مهرماه سال گذشته در فصل هفتم لیگ دسته یک به دلیل پرداخت نشدن دستمزد بازیکنان تمرین این تیم به مدت ۱۱ روز متوقف شد که با برپایی جلسه هیئت فوتبال با کادر فنی و بازیکنان این تیم، تیم سپیدرود تمرینات خود را از سر گرفت.

الماسخاله با اشاره به اینکه تیم ملوان بندرانزلی شایستگی صعود به لیگ برتر همراه با سپیدرود رشت را داشت عنوان کرد: پیشینه پرافتخار این تیم و ظرفیت بالای مخاطبانی که داراست قطعاً باعث صعود این تیم به لیگ برتر می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان با بیان اینکه ۱۶ هیئت شهرستانی زیر مجموعه هیئت استان تحت فعالیتند خاطرنشان کرد: با وجود کمبودهای مالی موجود در این هیئت‌ها، تمام سعی بر این است که فوتبال استان یک گام به جلو پیشرفت کند.

الماسخاله با اشاره به اینکه هیچ سرفصل بودجه‌ای از سوی دولت برای هیئت فوتبال تعریف نشده است بیان داشت: هیئت فوتبال استان گیلان از معدود هیئت‌هایی است که رابطه تنگاتنگی با باشگاه‌های استانی دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 14 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.