وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

رادنی دیدار: چراغپور همچنان با سپیدرود در ارتباط است / کناره گیری چراغپور از سپیدرود بخاطر مسائل مالی است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول رسانه‌ای سپیدرود با اشاره به جدایی چراغپور از سپیدرود اظهار کرد: وی به دلیل عدم وصول مطالبات مالی‌اش از سپیدرود رشت موقتاً جداشده است.

به گزارش سایت سپیدرود، رادنی دیدار امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت، بابیان اینکه جلال چراغپور به‌عنوان مشاور و مدیر فنی با باشگاه سپیدرود قرار منعقد کرده بود، اظهار داشت:

وی در همان ابتدای قرارداد خواهان دریافت بخشی از مبلغ قراردادش بود و پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه قرار شد درصدی از قراردادش در اواسط مهرماه پرداخت شود.

دیدار ادامه داد: با سررسید موعد دریافت مطالبات چراغپور و عدم پرداختی، وی پس از دیدار مقابل استقلال تهران از حضور در سپیدرود عذرخواهی کرده و اعلام داشت به دلیل مشکلات مالی که دارد تا زمانی که بخشی از قراردادش را دریافت نکند به تیم بازنخواهد گشت لیکن وی همچنان با باشگاه سپیدرود در ارتباط است.

مسئول رسانه‌ای سپیدرود با اشاره به پیوستن دوباره عشوری زاد به کادر فنی سپیدرود گفت: وی به دلیل اختلافی که با یکی از اعضای کادر فنی سپیدرود (امید رضا روانخواه) داشت بعد از بازی مقابل پیکان تهران با اعلام به سرپرست باشگاه از حضور در سپیدرود کناره‌گیری کرد.

اینک پس از کنار رفتن آن مربی از سپیدرود، عشوری زاد پس از جلسه‌ای که با مدیرعامل، سرپرست و سرمربی باشگاه داشت مجدداً به سپیدرود بازگشته و در بازی مقابل سایپا نیز به‌عنوان دستیار علی نظرمحمدی بر روی نیمکت حضور داشت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است