وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

راز اشک‌های علی نظر در جشن صعود: علی به عهدش با مادر وفا کرد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرمربی تیم سپیدرود رشت بعد از صعود تیمش به لیگ برتر به یاد مادرش افتاد و اشک ریخت.

به گزارش سایت سپیدرود، علی نظر محمدی فصل سختی را پشت سر گذاشت. او علاوه بر مشکلاتی که در بحث مالی برای سپیدرود پیش آمد و امکانات این تیم در حد ایده آل نبود، در زندگی شخصی اش نیز شرایط سختی را متحمل شد. نظر محمدی در اواسط فصل مادرش را از دست داد و به همین خاطر ضربه بزرگی خورد.

نظرمحمدی که در فراموش نشدنی ترین فصل فوتبالی دوران زندگی اش در سوگ از دست دادن مادرش نشست، قبل از بازی دیروز با نساجی گفته بود اگر صعود تیمش به لیگ برتر قطعی شود، به مزار مادرش می رود و از او تشکر می کند.

سرمربی سپیدرود با صعود تیمش به لیگ برتر بدون اینکه با کسی صحبتی انجام دهد، اشک می ریخت و دلیل این اشک ها مادرش بود. او بعد از بازی نیز به مزار مادر مرحومه اش رفت و بابت دعاهایش از او تشکر کرد.

دروازه‌بان سابق فوتبال گیلان به مادرش قول داده بود که همراه سپیدرود به لیگ برتر صعود می‌کند تا برق شادی را در چشمانش ببیند. اما اردیبهشت‌ماه ناگهان ثریا مجاوری، مادر نظرمحمدی در بستر بیماری افتاد و هرگز چشم‌هایش را نگشود تا شاهد موفقیت‌های پسر باشد.

نظرمحمدی اما به مادر قول داد که به عهدش وفادار خواهد ماند. او دراین‌ارتباط با مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان هم صحبت کرده بود که بعد از صعود سپیدرود اولین کارش حضور بر سر مزار مادر و اطلاع دادن این موفقیت و خواندن فاتحه نثار روحش باشد.

در بحبوحه جشن صعود هزاران طرفدار سپیدرود در خیابان‌های رشت، نظرمحمدی با همراهی مسعود رهنما عازم محل خاک‌سپاری مادر شد و به او گفت که به عهدش وفا کرده است و کمی آن‌سوتر هزاران سپیدرودی با پرچم‌های سرخ مشغول پای‌کوبی هستند.

علی نظرمحمدی که بیش از پانزده سال سابقه حضور در سطح نخست فوتبال ایران به عنوان بازیکن و کاپیتان در تیم‌های ملوان، پگاه (داماش)، مس کرمان، استیل آذین، پاس و نساجی را دارد، امروز توانست ماموریت خود را در سپیدرود با لیگ برتری کردن این تیم پایان دهد؛ اتفاقی که بعد از ۲۵ سال برای تیم پر هوادار استان گیلان رخ  داد.

نظرمحمدی که در فراموش نشدنی ترین فصل فوتبالی دوران زندگی اش در سوگ از دست دادن مادرش نشست، پیش از دیدار برابر نساجی مازندارن در مورد پیش بینی اش از این دیدار و احتمال صعود به لیگ برتر گفته بود :« به امید خدا پس از صعود بلافاصله بر مزار مادرم حاضر می‌شوم تا از او تشکر کنم. چون بچه‌های تیم می‌دانند که چقدر برای ما دعا می‌کرد و شک ندارم یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت ما دعای مادرم بوده است».

شاید سرمربی برون گرای تیم سپیدرود که حالا از محبوبیت خاصی نیز در این شهر برخوردار شده، همین حالا که ساعتی از صعود تیمش  به لیگ برتر گذشته بر مزار مادرش حاضر شده باشد و از شگفتی مسیری برایش بگوید که با دعای او در نهایت به نتیجه رسید.

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • علی گفت:

    لطفا اگرجشن صعود جایی است اطلاع رسانی بفرمایید

  • رانکوه گفت:

    پیشنهاد:ازمسوولین محترم استان گیلان و به خصوص شهر رشت تقاضا دارم با توجه به گستردگی شهر رشت ورزشگاه جدید، مدرن و بزرگتری در این شهر بنا کنند

  • لشت نشا گفت:

    بچه ها عادل عوضی دید آمار سپیدرود داره سر به فلک میزنه دوباره نظرسنجی رو از اول گذاشته تا دیروز فقط 3000نفر به سپیدرود رای داده بودن الان شده 800نفر!و لیست تیم ها هم 2بخش شده.اونایی که روز برنامه رای داده بوذن دوباره برید سایت @tvnavad و رای بدید.خیلی آشغاله این مردک