وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

راه آهن تهران 4-6 سپیدرود رشت: یک نفس تا صدرنشینی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – بانوان سپیدرود با بردی که امروز در تهران مقابل راه آهن کسب کردند با فاصله تنها 3 امتیاز، خود را به عنوان نزدیک ترین رقیب تیم صدر جدولی ملی حفاری معرفی کردند.

در چارچوب هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم سپیدرود رشت موفق شد تا در خانه راه آهن به پیروزی دست یابد.

بنابراین گزارش این مسابقه که از ساعتد 11 صبح در سالن پردیس پارک پردیس و با قضاوت داوری مریم پورجعفریان برگزار شد و فریبا کعبی، سمیه محسنی و سمیه یدی او را در این امر یاری کردند.

سپیدرودی ها موفق شدند تا با نتیجه 6 بر 4 راه آهن را شکست دهند. گل های سپیدرود را در این بازی سارا شیربیگی، نسیمه غلامی و فاطمه حسینی ( هرکدام 2 گل ) به ثمر رساندند.

بازی رفت دو تیم هم در رشت با حساب پنج بر دو به سود سرخ پوشان رشتی خاتمه یافته بود.

بر خلاف اعلام فدراسیون فوتبال به جای سالن شهربانوی تهران در سالن پردیس پارک پردیس افسریه تهران برگزار شده بود، از لحاظ نورپردازی از شرایط مناسبی برخوردار نبود.

سپیدرود با این پیروزی صاحب 27 امتیاز از یازده بازی شد و پس از ملی حفاری 30 امتیازی در رتبه دوم جدول رده بندی جای گرفت.

رشتی ها هفته آینده در چارچوب هفته سیزدهم این مسابقات روز جمعه ۱۲ دی ماه از ساعت یازده صبح در سالن شش هزار نفری رشت برابر کاسپین قزوین به میدان خواهند رفت.

ترکیب سپیدرود:

فاطمه شریف، فهیمه فروهر، نسیمه سادات غلامی، سید مرضیه توفیقی، شیما کریمی، سارا شیربیگی، لیلا خدابنده لو، زهرا صفایی، طوبی باقرزاده، هانیه ایمانی، فاطمه حسنی نیا.

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 11 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • sadegh asheri گفت:

    آفرین

  • مجتبی گفت:

    ای ول به شیرزنان سپیدرودی

  • مجتبی گفت:

    جل الخالق !!!!!!
    بهزاد داداش زاده بازیکن اسبق رشتی در اظهار نظری جالب در خلال برنامه با ورزش که از شبکه باران پخش میشه … رو خط برنامه اومد و گفت مسئولان در کنار اینکه با سپیدرود کمک می کنند به داماش هم کمک کنند … و در اظهار نظر خنده دار و حیرت آوری گفت داماش تیم جوانان همین شهره و از این گنده گویی ها …
    آقای داداش زاده !!!! شما عاشق کار با جوانانید ؟!!!!! یعنی دل شما واسه جوانان رشت و حومه میسوزه ؟ !!!! بابا تو یکی دیگه از این حرف ها نزن ! اصلاً خجالت نکشیدی اومدی پشت خط !!!! آقای داداش زاده اون وقت هایی که تو داماش جولان می دادی و برای خودت ناکسی بودی ؛ یادته به بازیکنان جوون و تاپ که امروز دارن تو نیروی زمینی و پارسه و نساجی مازندران و چند تا تیم دیگه توپ می زنن و همه شون فیکس هستند پیشنهاد میدادی که اگه می خوان تو داماش بمونن باید بهت پول بدن !!!! آقای دلسوز ! محسن فروزان ذخیره گلری بود که تو واسه پنج میلیون تومان پول نابودش کردی از فوتبال … بابا جان تو دیگه دم از جوون ها و از این حرف های مفت نزن … خدا جای حق نشسته …
    ضمناٌ در حد خودت حرف بزن و در مورد سپیدرود حرفی نزن … دهنت و آب بکش بعداً حرف بزن … آقای دلال ! اون موقع هایی که داشتی با پول هایی عابدینی قمپز در می کردی ، چرا اون وقت ها نمی گفتی مسئولان در کنار داماش به سپیدرود هم برسن ؟ چرا لال بودی !!!!
    اولا که سپیدرود با هزینه یه دلسوز و یه کادر اقتصادی قوی بسته شده ؛ و صد در صد عواملش سر بودجه تیم هم برنامه دارن که چه جوری از پول هایی که دارن می ریزن ؛ برداشت هم کنند …ای نادان … همین بازیکنان اگه سپیدرود رو بیارن لیگ 1 … مزیت های زیادی داره ، 1. واسه تیم اسپانسر میاد … 2 . این بازیکنان مشتری دار می شن و مثلا یه نفر بره فلان تیم ؛ پول خوبی گیر باشگاه میاد … و گرنه آدم روانی نیست که بیاد میلیاردی خرج کنه …
    آقای داداش زاده نا کس ! اون آدم هایی هم که می بینی از وکیل و وزیر و فلان و بهمان میان تو ورزشگاه ، می خوان از کنار اسم سپیدرود ببرن … ببرن نوش جانشون … دنیا فقط رشت ؛ رشت هم سپیدرود

  • محمد گفت:

    زنده باد بانوان سپیدرودی