وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

رای دربی مازندران عوض می‌شود؟ / فیلم ۱۴ دقیقه ای، چراغ جادوی نساجی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در هفته های پایانی سال ۱۳۹۵ دربی استان مازندران در لیگ یک بین خونه به خونه بالا و نساجی مازندران با درگیری هواداران دو تیم نیمه تمام ماند و یک روز بعد کمیته انضباطی نتیجه بازی را ۳-۰ به سود خونه به خونه اعلام کرد.

به گزارش سایت سپیدرود، چند روز بعد اما حسن‌زاده اعلام کرد مدارک و شواهد جدیدی به دستش رسیده و ممکن است رای کمیته انضباطی عوض شود. به نظر می‌رسد امروز روز سرنوشت سازی باشد.

گفته می‌شود مسئولان باشگاه نساجی با تهیه کلیپی ۱۴ دقیقه‌ای از اتفاقات رخ داده در ورزشگاه به کمیته انضباطی رفته‌اند و قرار است امروز این فیلم توسط اعضای این کمیته مشاهده و بررسی شود. رمضانی مدیرعامل نساجی هم اعلام کرده که قرار است تا ۴۸ ساعت آینده رای کمیته انضباطی در این باره اعلام شود.

فیلم ۱۴ دقیقه ای ، چراغ جادوی نساجی برای تغییر سرنوشت دربی

مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران گفت که با بازبینی فیلم ۱۴ دقیقه ای از مسابقه فوتبال میان ۲ تیم هم استانی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ، سرنوشت دربی مازندرانی مشخص می شود.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، شهرآورد مازندرانی تیم های خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر ۲۳ اسفند ماه پارسال با حضور بیش از پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه ۷ تیر بابل برگزار شد ولی با تساوی ۱ بر ۱ و غلیان بیش از حد احساسات تماشاگران به نیمه دوم نرسید.

درگیری میان هواداران ۲ تیم که با دخالت ماموران انتظامی قابل کنترل نبود و ۵۷ مصدوم بر جای گذاشت ، سرانجام با دخالت نیروی ضد شورش جمع و جور شد ، اگر چه هر ۲ تیم با توجه به وضعیت ایجاد شده عطای ادامه بازی در نیمه دوم را به لقایش بخشیدند و ورزشگاه ۷ تیر را ترک کردند.

تیم خونه به خونه مازندران پس از این ماجرا با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برنده مسابقه اعلام و ۴۴ امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته یک صعود کرد.

عبدالحمید رمضانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا در قائمشهر گفت : امروز ساعت ۱۶ با حضور در فدراسیون فوتبال این فیلم از دربی مازندران را به کمیته استیناف ارائه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برای این فیلم زحمات زیادی کشیده شده است ، افزود : این کلیپ ۱۴ دقیقه ای حاصل بررسی و سر هم کردن ۲۰۰ فیلم از دوربین هایی است که توسط هوادارن و عکاسان در روز مسابقه ضبط شده بود.

مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران گفت : در حقیقت تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم ، بنا بر این امیدوارم که کمیته استیناف با رای نهایی ، حقی را از کسی ضایع نکند.

به گفته رمضانی ، رای کمینه استیناف ۴۸ ساعت آینده اعلام می شود. وی ابراز امیدواری کرد که با بررسی این فیلم ۱۴ دقیقه ای ، نتیجه ساعت ها تلاش و دوندگی دست اندرکاران و هواداران تیم نساجی به ثمر بنشیند.

نساجی قائمشهر از قدیمی ترین تیم های فوتبال مازندران است که هوادارانش همواره در آرزوی رسیدن آن به لیگ برتر بوده اند.

این تیم در سال های اخیر مشکلات مدیریتی زیادی را تجربه کرد و از اواخر سال پیش پس از کش و قوس های فراوان به ثبات مدیریتی رسید.

تیم خونه به خونه بابل هم که از تیم های جدید فوتبالی مازندران است ، در ۲ سال اخیر به عنوان مدعی در لیگ دسته یک خودنمایی کرد و سودای رسیدن به لیگ برتر را دارد.

این تیم با به کارگیری بازیکنان ستاره ، تلاش هایش را برای برآورده کردن آرزوی مازندرانی ها در داشتن نماینده ای در لیگ برتر متمرکز کرده است ، اگر چه تا پیش از بازی دربی اواخر اسفند سال گذشته رقابت تنگاتنگی با تیم هم استانی خود یعنی نساجی قائمشهر داشت.

مازندران با این که دهها بازیکن در تیم های لیگ برتری کشور دارد ، ولی در ۲ دهه اخیر از داشتن یک تیم در این سطح بی نصیب بوده است.

مسگر ساروی: مدارک و مستندات خود را به کمیته استیناف داده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مدارک و مستندات خود را به کمیته استیناف داده‌ایم و امیدواریم ۳ امتیاز از نساجی کسر نشود.

حسین مسگر ساروی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: تیم ما باید در مقابل بادران بدون تماشاگر حاضر شود.

کمیته انضباطی یک رأی تعلیقی در رابطه با عدم حضور تماشاگران صادر کرد که این رأی بعد از بازی با خونه به خونه که در شهر بابل منجر به درگیری شد، دائم شد.

سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین در مورد کسر ۳ امتیاز این تیم در مقابل خونه به خونه گفت: امروز این رأی در کمیته استیناف مجدداً مورد بررسی قرار می‌گیرد و ما مدارک و مستندات خود را توسط وکیل باشگاه به کمیته استیناف ارائه کردیم و امیدوارم بعد از بررسی کامل، بتوانیم در این کمیته حقانیت خود را به اثبات برسانیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است