وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

رشت – مسجدسلیمان: این دوئل ادامه دارد / ده دقیقه شیرین و تلخ برای سپیدرود در جنوب!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم هایی که هنوز در رتبه های پایین جدول قرار دارند و احتمال سقوطشان هست، دو هفته نبرد داغ و غیر مستقیم خواهند داشت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، پرحاشیه ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر که یکی از حساس ترین بازی ها نیز بود، با نتیجه ای پایان یافت که جدال داغِ دو تیم شمالی و جنوبی را باز هم ادامه می دهد.

تیم های نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت که در رده های چهاردهم و پانزدهم جدول لیگ قرار دارند، امروز در دیداری سرنوشت ساز به مصاف هم رفتند. بازی بسیار پرحاشیه و البته جذاب این دو تیم، پس از چیزی حدود ۱۰۰ دقیقه تلاش با تساوی یک یک خاتمه یافت.

با این نتیجه، نفتی ها ۲۱ امتیازی شدند و سپیدرود هم به امتیاز ۲۰ رسید. رتبه های دو تیم به شکل هفته پیش باقی ماند و کماکان این تیم ها دو هفته دیگر باید رقابت غیر مستقیم داشته باشند تا از سقوط به لیگ یک به عنوان دومین تیم فرار کنند.

نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و نهم باید در تهران به دیدار پیکان برود. به صورت همزمان با این بازی، سپیدرود در رشت میزبان نساجی خواهد بود. با توجه به فرم خوب پیکان در هفته های اخیر، کار برای تیم فیروز کریمی در تهران سخت خواهد بود. ضمن اینکه دیدار سپیدرود و نساجی هم حال و هوای ویژه ای در شمال کشور خواهد داشت.

در هفته پایانی لیگ کار سپیدرود بسیار دشوار است و اگر کار به آن بازی بکشد، تیم جنوبی امیدوار است که رقیبش در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال نتیجه مناسبی نگیرد. مسجد سلیمانی ها در هفته سی ام میزبان تیم ذوب آهن هستند و تقابل کریمی و منصوریان می تواند یکی از مهیج ترین بازی های هفته نهایی لیگ را رقم بزند.

از دفع پنالتی تا دریافت گل در دقیقه ۹۹: ده دقیقه شیرین و تلخ برای سپیدرود در جنوب!

سپیدرود رشت در دقیقه ۹۹ بازی با نفت یک برد شیرین را از دست داد تا آن پنالتی شیرینی که خنثی کرده بودند تقریبا بی اثر شود و حالا امیدوار به آینده باشند.

نیمه دوم برای سپیدرود در مسجدسلیمان به اندازه یک لیگ گذشت. تیمی که گل زد، پنالتی خنثی کرد و در نهایت گل خورد تا شیرین ترین لحظات به دراماتیک ترین صحنه‌ها تبدیل شود.

آنها پس از اینکه توسط مهرداد بایرامی در اواسط نیمه دوم به گل رسیدند فشار زیادی را از سوی میزبان تحمل کردند. در دقیقه ۸۷ با تصمیم بحث برانگیز داور یک پنالتی برای نفت به دست آمد.

مدافع چپ سپیدرود در یک صحنه با مهاجم میزبان درگیری پیدا کرد و حیدری نقطه پنالتی را نشان داد. به همین دلیل حکیم نصاری پشت توپ ایستاد تا خوشبختی را بار دیگر به تیمش تزریق کند. اما ضربه پای چپ این بازیکن را کوروش ملکی با واکنشی استثنایی دفع کرد و سپیدرود را زنده نگه داشت.

در حالی که همه در انتظار دیدن وقت‌های اضافه از سوی داور چهارم بودند، وی تابلو را با عدد ۹ بالا برد تا یک ماراتن جدیدی از نو آغاز شود. در حالی که بازیکنان سپیدرود می‌توانستند با تجربه بیشتر توپ را در میانه میدان کنترل کنند اما باز هم تحت فشار میزبان قرار گرفتند و در نهایت تسلیم لحظات آخر شدند.

در دقیقه ۹۹ اکبر آفاق از غفلت مدافعان مهمان نهایت استفاده را برد و توپ را درون دروازه قرار داد تا یکی از هیجان انگیزترین مسابقات فصل به میزبانی مسجدسلیمان رقم خورده و در نهایت تراژدی تلخی برای گیل مردان نوشته شده باشد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + نوزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.