وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

رضایی: سپیدرود با دست خالی به لیگ آمده است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مهاجم تیم سپیدرود گفت: سپیدرود تیمی است که با دست خالی به میدان آماده است و این در حالی است که تیم ما حتی در رشت زمینی با شرایط خوب برای تمرین ندارد.

به گزارش سایت سپیدرود، غلامرضا رضایی پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تصور انجام دیداری دشوار مقابل تیم بزرگ سپاهان را داشتم اما در این چند روز ریکاوری مناسبی انجام ندادیم و در نهایت با دستورات مربیان و انجام بازی هوشمندانه یک امیتاز حساس از این بازی کسب کنیم.

وی درباره اعتراض هواداران سپاهان مبنی بر وقت‌کشی دروازه‌بان سپیدرود تصریح کرد: در لحظه آخر که محمد حسینی خودش را بر روی زمین انداخت، مطمئن هستم که با مشکلی  مواجه شده بود، زیرا حسینی بازیکنی نیست که خودش را برای تمارض بر روی زمین بیندازد و این در حالی است که حتی در بازی گذشته با وجود یک گل زده و اصرار بازیکنان از انجام چنین کاری خودداری کرد.

مهاجم تیم سپیدرود درباره حمایت هواداران از این تیم بیان کرد: مطمئنم هواداران نیز راضی و خوشحال هستند، زیرا  سپیدرود تیمی است که با دست خالی به میدان آماده است و حتی در رشت زمینی با شرایط خوب برای تمرین ندارد.

وی ادامه داد: تنها سرمایه سپیدرود هواداران خوب و خون‌گرم این تیم است که در همه شرایط پشت تیم هستند و از این بابت از تک تک هواداران نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.