وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روانخواه: سپیدرود روی دور بدشانسی است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – عضو کادرفنی سپیدرود از بدشانسی نماینده گیلان در دو بازی اخیر منتهی به شکست آنها خبر داد و امیدوار است این طلسم شکسته شود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ایلنا امید روانخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتایج تیم سپیدرود در ۲ هفته ابتدایی لیگ اظهار داشت: باید بگویم ما در دو هفته ابتدایی لیگ دچار بدشانسی شدیم.

در بازی اول که جلو بودیم اما با دو گل شکست خوردیم در بازی دوم هم در بازی خانگی با دو گل شکست خوردیم اما مطمئن باشید در ادامه بهتر خواهیم شد و نتایج بهتری خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: یکی از نقاط ضعف ما ساختار تیمی‌مان است که باید تلاش کنیم هر چه زودتر آن را برطرف کنیم. بازیکنان ما هنوز در نتایج لیگ یک هستند و باید بفهمند مسابقات لیگ برتر سخت‌تر است. جا دارد از هوادارانمان تشکر کنم که در اولین بازی خانگی ما حمایت خیلی خوبی از تیم داشتند.

روانخواه در پایان گفت: امیدوارم در هفته سوم رقابت‌های لیگ سپیدرود موفق ظاهر شود و بتواند اولین پیروزی‌ خود را در این فصل به دست بیاورد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • رضا گفت:

    جناب آقای روانخواه با سلام و احترام اینجانب جنابعالی را به عنوان شخصی وارسته و منصف می شناسم ولیکن این جمله را نمی توانم به خود بقبولانم که سپیدرود در دو بازی اخیر بدشانس بوده زمانی این امر پذیرفته بود که مردم بازی زیبا فرصت های متعدد گل نشده یا سوت بد داور را دیده باشند که به بدشانسی تعبیر گردد. آقای روانخواه شما خود بازی را مشاهده فرمودید ما غیر از دو موقعیت خطر ساز در نیمه دوم بازی سیاه جامگان در دو بازی اخیر حرفی دیگر نداشتیم. سپیدرود در خط وسط فاقد یک طراح و توپ پخش کن است و لذا بسیار بی هدف و بی نظم بازی می کند هر چه سریعتر در این زمینه فکری کنید. پیشنهاد مردم دعوت فوری از رضا مهدوی است. به علاوه باید زمینه رفیق بازی برچیده شود و افرادی که صلاحیت حضور در لیگ برتر را ندارند با حفظ احتنرامشان برای شان بازی خدافافظی بگیرند که شان
    ان ها نیز بیشتر لطمه نخورد. در مورد سایر صاحب نفوذشان هم هوشیار باشد لیگ برتر جای آشنا بازی نیست این را به علی نظر هم بگویید.