وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روزت مبارک مربی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – روز هشتم آبان ماه برابر با ۳۰ اکتبر در تقویم فدراسیون جهانی فوتبال به نام گرامی داشت روز مربی ثبت شده است. از این رو باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود پیام تبریکی را به این مناسبت منتشر نموده است:

اوراق زرین تاریخ تربیت، سیمای درخشان مربیان نام آوری را بر خود نقش ابدی زده است، آنان که با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و با تزکیه و تعلم کاخ بلند پایه ی علم و فضیلت را بنا نهاده اند و امروز شما عزیزان گرامی ادامه ی این نهضت عظیم را بر عهده گرفته اید.

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود با بزرگداشت روز جهانی مربی، این روز را به تمامی مربیان در سراسر ایران پهناور به خصوص مربیان عزیز و زحمت کش و پیشکسوتان باشگاه سپیدرود شاد باش می گوید و توفیق روز افزونتان را از ایزد منان خواستار است.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی – ورزشی سپیدرود رشت

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

8 دیدگاه ارسال شده است

  • sadegh گفت:

    بین همه مربیای دنیا عشق است علی چیلاورت.

  • فرهاد گفت:

    دوستان اگر واقعا” سپیدرود را دوست داریم وارد سامانه رسمی باشگاه شوید با ارسال عدد 5 به 309013
    خواهش می کنم کمک کنید. اگر منتظر کمک از جاهای دیگر هستید اشتباه می کنید تنها راه کمک همین است یعنی مردم خود به تیم مورد علاقه خود کمک مالی کنند.

  • علی گفت:

    لطفا راجع به سامانه هواداری کمی توضیح بدهید تا شرکت در آن برای همه میسر شود . چه جوری است روزانه است ماهانه است ؟ چطوری واریز می شود؟؟

  • فرهاد گفت:

    درود

    در مورد سامانه سپیدرود برای کمک به تیم، دوستان تعلل نکنند. این تنها راه است.
    در پاسخ به آقای علی باید عرض کنم اگر عدد 2 را به سامانه 309013 بفرستد روزانه 200 تومان که ماهیانه می شود 6000 تومان اما اگر عدد 5 را بفرستید روزانه 500 تومان که ماهیانه می شود 15000 تومان که برای من نوعی رقم اندکی است اما در کل رقم قابل توجه ای است.
    اگر واقعا” سپیدرود را دوست داریم این مبلغ ها رقم قابل چندانی برای ما نیست. چنانچه 50000 نفر در سطح شهرستان 900 هزار نفری رشت این کمک را بکنند رقم بالایی را تشکیل می دهد. با این مبلغ تیم می تواند به حیات خود ادامه دهد. اما اگر توقع داشته باشیم مسئولین !! کمک کنند جز خوش خیالی چیزی نیست.
    شمایی که مدعی هستید سپیدرود را دوست دارید الآن باید این علقه و دوستی را اثبات نمایید. در همه جای دنیا دولت برای فوتبال پول نمی دهد بلکه مردم از راههای مختلف به باشگاه کمک می کنند. از طریق خریدن بلیط و خریدن کارت های مخصوص برای تماشای بازی از تلویزیون و……..
    حالا اینجا این کمک ها که نمی شود بماند سه هزار تومان پول بلسط را هم توقع داریم نپردازیم. اینجوری تیم نمی تواند به حیات خود ادامه دهد. باید خودمان آستین ها را بالا بزنیم.
    پس لطفا” بدون لحظه ای درنگ با توجه به توضیحات داده شده، اگر وضع مالی عادی دارید عدد 5 را بفرستید و اگر وضع مالی پایینی دارید عدد 2 را بفرستید.
    این را همه جا و بین همه مردم تبلیغ کنید.

    مرسی از توجه شما

  • اریا گفت:

    درود بر همه هواداران عاشق و فداکار سپیدرود . خواهش میکنم عضو سامانه هوادری بشویم با 200 و 500 تومان که ماهی می شود 6 و 15 تومان می توانیم تیممون را بیمه کنیم که محتاج نباشد

  • مهدی گفت:

    یعنی این مبالغ روی هزینه ماهیانه موبایل افراد اضافه میشود؟ مخابرات یا اپراتور چگونه و با چه مکانیزمی پول را به باشگاه می دهد؟ اگر کسی با سیمکارت اعتباری این اعداد را ارسال کند چه میشود؟

    • رادنی دیدار گفت:

      بله رو قبض میاد. فقط باید سیمکارت اعتباری تون شارژ داشته باشه و البته فقط همراه اول باشه

  • مهدی گفت:

    لطفا از طریق سایت یا پیامک و یا سایر رسانه ها مثل کانالهای فضای مجازی و . . . تمام سوالاتی که ممکن است در راستای کمک از طریق سامانه هواداری برای مردم ایجاد شود را توضیح دهید و اطلاع رسانی کنید. باشگاه باید انرژی بیشتری برای جا انداختن این شیوه بگذارد.