وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روزنامه جام جم/ رقابت میلیمتری مربع مدعیان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – لیگ دسته اول در شرایط رقابت نفسگیر بالای جدول وارد ایستگاه سی و یکم می‌شود

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه جام جم، هر چند روی کاغذ هنوز هفت تیم، بخت راهیابی به لیگ برتر را دارند، اما در فاصله چهارهفته به پایان لیگ دسته اول سپیدرود رشت، گل گهر سیرجان، پارس جنوبی جم و ملوان بندرانزلی فاصله معنی‌داری با تعقیب‌کنندگان خود دارند.

در این هفته‌های نفسگیر،امتیاز از نان شب برای مدعیان واجب‌تر شده است، چرا که به‌دنبال یک فصل پرفراز و نشیب مدعیان خود را در چند قدمی لیگ برتر می‌بینند و طبیعی است در این موقعیت براحتی به هیچ تیمی باج نمی‌دهند بویژه تیم‌های سپیدرود و ملوان که از همان هفته‌های نخست اسب خود را برای صعود به لیگ برتر زین کردند.

سپیدرود ۵۴ امتیازی هر چند در صدر جدول قرار دارد، اما فردا در حالی در چارچوب هفته سی و یکم لیگ دسته اول مهمان تیم سختکوش اکسین البرز است که لغزش در این رقابت می‌تواند به سقوط شاگردان نظرمحمدی به رده چهارم بینجامد، امری که با توجه به توانمندی‌های اکسین دور از ذهن هم نیست.

اما بی‌گمان حساس‌ترین دیدار فردا در سیرجان برگزار می‌شود؛ سیرجانی‌ها که با هدایت وینکو بگوویچ در رده دوم جدول قرار دارند هفته گذشته شکست تلخ و سنگینی برابر خونه به خونه متحمل شدند؛ باختی که به از کف رفتن صدرنشینی یک هفته‌ای تیم تحت هدایت بگوویچ انجامید. حالا این تیم زخمی و مدعی، مهمان قدری دارد؛ پارس جنوبی جم. تیم مهدی تار تار که در این فصل شگفتی ساز ظاهر شده و در رده سوم قرار دارد می‌داند این بازی شش امتیازی است و پیروزی در آن یعنی یک قدم بزرگ به سوی لیگ برتر. باید دید تقابل این دو تیم چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت؟

ملوان تیم رده چهارم جدول نیز در حالی در انزلی پذیرای مس رفسنجان است که محمد مایلی کهن با کسب سه امتیاز کمی فضای پیرامون تیمش را آرام کرد و باید دید در این جدال حساس با تماشاگران متعصب انزلی می‌تواند سه امتیاز دیگر کسب و در جدول صعود کند؟ انزلی چی‌ها که در هفته‌های گذشته صدرجدول را هم تصاحب کرده بودند به چیزی جز لیگ برتری شدن رضایت نمی‌دهند. باید دید تیم جوان مایلی کهن می‌تواند انتظار آنها را در این هفته‌ها برآورده کند؟

مس کرمان، بادران تهران و خونه به خونه هم که در رده‌های پنجم تا هفتم قرار دارند به لغزش چهار تیم فوق چشم دوخته‌اند تا بلکه در هفته‌های آینده بتوانند آنها را به زیر بکشند، اتفاقی که با توجه به فاصله امتیازی ایجاد شده قطعا فردا اتفاق نمی‌افتد!

برنامه هفته ۳۱

سه شنبه ۲۲ فروردین

نساجی مازندران ـ آلومینیوم اراک (۱۶:۳۰)

مس کرمان ـ خونه به خونه بابل (۱۶:۳۰)

اکسین البرز ـ سپیدرود رشت (۱۶:۳۰)

ملوان انزلی ـ مس رفسنجان (۱۶:۳۰)

بادران تهران ـ خیبر خرم‌آباد (۱۶:۳۰)

گل گهر سیرجان ـ پارس جنوبی جم (۱۶:۳۰)

فجرسپاسی ـ استقلال اهواز(۱۶:۳۰)

ایرانجوان بوشهر ـ فولاد یزد(۱۶:۴۵)

نفت مسجد سلیمان ـ راه‌آهن (۱۷)

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 10 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • علی (بندرعباس) گفت:

    به دلم افتاده سپیدرود لیگ برتره….

  • علی (بندرعباس) گفت:

    بیائیم لیگ برتر من فقط منتظر بازی سپیدرود با تراکتور تو رشت میمانم و تو اون بازی اگه کره مریخ هم باشم خودم رو به عضدی می رسانم وباید شکست تراکتور پر مدعا رو ببینم.به امید آن روز…

  • آبرار گفت:

    سوراختور عدی نیستش که…سووووراخپتوررررررر

  • دخترسپیدرودی گفت:

    اول اینکه تیم استقلال شما الان با سوراختور رقابت داره و احتمالا شما از امیرقلعه نوعی خوشت نمیاد بخاطر اینکه عاشق منصوریانی چه ربطی به سپیدرود داره علی از بندر عباس؟!!!یعنی ما اینهمه داریم بالا پایین میپریم که بریم لیگ برتر دیگه گنده تر از سوراختور نبود که هدف ما باشه؟عجبا!الکی چرا اسم این تیمای نظامی که یه بازیکن بومی ندارند میارین و تو سایت ما مطرحشون میکنید؟!!چقدر چیپ

  • دخترسپیدرودی گفت:

    دوم اینکه ما تو لیگ برتر با داماش قبلا اونا رو بردیم و تو جام حذفی هم که خوب اوتشون کردیم آخه یه چیزی بگین که بگنجه

  • فریبرز سیاهکل گفت:

    انشا الله امروز اکسین می بر یم ملوان هم می بازه