وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روزنامه خزر/ از خرید های خوب سپیدرود تا اردوی کرج

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – روزنامه ی خزر در گزارشاتی اخبار پیرامون سپیدرود را پوشش داده که مهمترین شان را در زیر مشاهده می کنید:

اردوی سپیدرود در کرج

تیم سپیدرود رشت از روز های ابتدایی تیر ماه اردوی آمادگی در “کردان” کرج خواهد داشت و چند بازی تدارکاتی هم با تیم های لیگی در کرج و تهران انجام خواهد داد.

سپیدرودی ها همچنین از روز شنبه این هفته در زمین چمن طبیعی دانشگاه گیلان نیز تمرین می کنند تا در مسابقه با حریفانی که چمن زمین آنان طبیعی است، مشکلی نداشته باشند.

ساعت آغاز تمرینات سپیدرود در زمین چمن دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان هر روز راس ساعت ۱۸ خواهد بود.

میرجوان – ابراهیمی؛ خرید های خوب تیم پرطرفدار رشتی

بازیکنانی که در زمان حمله به سپیدرود کمک می کنند

اگر عماد میرجوان و حسین ابراهیمی را بهترین خرید های سپیدرود در زمان حمله بدانیم که قرمزپوشان را صاحب یارانی به اصطلاح “بازی در بیار” کرده، سپیدرود در خطوط دفاع و میانی نیز بازیکنانی در این سطح می خواهد تا بتواند در رقابت های لیگ هفدهم در دو بخش بازی سازی و کارهای تدافعی عملکرد مثبتی ارائه کند که با هماهنگی تمام بتواند همچون فصل گذشته امتیازات لازم را برای کسب رتبه ای مناسب در جدول رده بندی به دست آورد.

بازیکنانی که بتوانند در شرایط سخت نیز وظایف خود را به بهترین شکل انجام بدهند. سپیدرود با حفظ اسکلت اصلی اش و آوردن میرجوان، ابراهیمی و… به راحتی در برابر حریفان فصل آینده امتیاز نخواهد داد.

دیدار دیروز با سلطانی فر

مسعود رهنما به همراه یکی از مسئولان ورزش و یکی از نمایندگان مجلس در تهران که چند دوره قبل نماینده رشت در مجلس بود، دیداری با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان داشتند.

در این دیدار از سلطانی فر خواسته شد که بخشی از آن دو میلیارد تومان را که سخنگوی دولت اعلام کرده، به سپیدرود رشت برای حل مشکلات پرداخت گردد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • سعید گفت:

    آقا واقعا فک میکتید ابراهیمی بازیکنه خوبو با تعصبیه؟اگ بازیکنه خوبی بود ک تو این چند سال ی حرفی میشد ازش ک نو تیم شهرش نبود.اگ با تعصب بود ک نیم فصل ک نظر محمدی میخواستش میومد درسته کارت صادر نشد واس بازیه کسی ولی میومد.الانم ک فقط زود مصدوم میشه و نمیشه روش حساب کرد.حواسمون باشه ک مثل داماش تیم نبندیم بیشتر ب جوانای شهر بها بدیم

  • omid گفت:

    بنظرم تهیدست شاید در حد لیگ برتر الان نباشه اما بازیکن اینده داری میاد ما یه دفاه خوب لازم داریم قطعا

  • احمد گفت:

    خوش خوشی سپیدرود فقط برای همین امساله.دکتر ثابت قدم؛شهردار بومی و حامی سپیدرود رو اخراج کردن.عوامل ضد توسعه رشت به جان مبلمان شهری و تخریب اون در سبزمیدان و شهرداری افتادن.بخاطر عدم پشتیبانی از هم و خونه نشینی؛شهرمون رو به بیگانگان باختیم.

  • احمد گفت:

    اقای نظرمحمدی؛زیاد ولخرجی نکن وگرنه سال دیگه کم میاری.

  • رسانه گفت:

    از حضور مهدی محمدیاری بازیکن تیم نایمخن هلند در تمریناتتون بنویسید

  • فریبرز سیاهکل گفت:

    سپید رود مال استان گیلان است خرج نظرمحمدی به کسی ربط نداره فضول سپیدرود نباشید

  • امین پورمیرزا گفت:

    با سلام
    لطفا” بازیکنان جدیدی که به سپیدرود پیوستند با ذکر پست بازی انها منتشر کنید وبگویید هنوز سپیدرود در چه پستهایی بازیکن احتیاج دارد؟
    با تشکر هوادار دو آتشه سپیدرود رشت