وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روزنامه خزر/ حق با نظرمحمدی است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود رشت پس از چند دهه به بالاترین لیگ فوتبال ایران رسیده و موجب برپایی جشن و پایکوبی در میان تماشاگران و دوستداران خود شده است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خزر، این شادمانی و خوشحالی اصلا عجیب نیست. چه از یک طرف سپیدرود با سابقه ای طولانی و طرفدارانی بسیار زیاد که سال های فراوان حتی در لیگ های پایین تر پشت قرمزپوشان مانده اند، یکی از پرتماشاگرترین تیم های کشور به حساب می آید و از طرف دیگر در شرایط خیلی سخت و با تحمل مشکلات طاقت فرسا توانست خودش را همیشه در بالای جدول حفظ کند و سرانجام هم به هدف اصلی اش برسد.

ولی واقعیت این است که بخش مهم تر کار سپیدرود باید در هفته ها و ماه های آینده آغاز شود و یک چیز را البته همه می گویند که مقابله با بهترین و قوی ترین تیم های ایران و آسیا با مسابقه دادن در رقابت های دسته اول کشور قابل مقایسه نیست.

اما این گفته باید با کمک به سپیدورد برای رسیدن به سطح توانایی حریفانش به مرحله عمل در آید. حرف های علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود در برنامه ۹۰ دوشنبه شب را باید جدی گرفت.

او گفت که برای موفقیت در سپیدرود به همراه مربیان دیگر زحمت کشیده و از صعودش خوشحال است و افختار می کند که در شهر خود (رشت) به مربی گری اش ادامه بدهد.

اما نمی تواند مثل فصل قبل نه فقط سرمربی، که مالک و مسئول امور مالی و… سپیدرود شود و پس از هر جلسه تمرین برای تهیه پول به نزد این شخص یا آن شرکت و اداره برود و اساسا چنین شیوه ای در لیگی که اسمش “برتر” است، جواب نمی دهد و باید از نظر مالی و امکانات و زیرساخت ها حداقل “گارانتی” را داشته باشد.

نظرمحمدی راست می گوید. تیم های زیادی از لیگ یک کشور صعود کرده اند و جشن گرفته اند و چون با بی توجهی مواجه شده و هیچ کس به کمک شان نرفته، فصل بعد با سقوط خود موجب ناراحتی و عصبانیت همان مردم قبلا خوشحال گردیده اند.

برای سپیدرود با هزاران طرفدار نباید این اتفاق رخ بدهد و حق با نظرمحمدی است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − شش =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.