وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روزنامه خزر/ حق شناس: بازی در بوشهر “روز بد” سپیدرود رشت بود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم سپیدرود رشت در چهارچوب رقابت های فوتبال دسته اول کشور با نتیجه (۱ – ۳) مغلوب تیم ایران جوان بوشهر شد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خزر، مصطفی (سهیل) حق شناس کاپیتان باتجربه سپیدرود که البته در اواسط نیمه دوم مسابقه با حریف بوشهری به میدان رفت، درباره همین دیدار به خبرنگار خزر گفت:

“ هر تیمی ممکن است در یک فصل فوتبال چند روز بد هم داشته باشد و در بازی با تیم ایران جوان بوشهر شاهد “روز بد” سپیدرود رشت بودیم. برعکس حریف ما با تغییر کادر فنی اش انگیزه زیادی برای گرفتن سه امتیاز مسابقه  داشت و باید اشاره کنم که بهتر از تیم ما هم بازی کرد و فرصت های بیشتری برای گل زدن در زمین خود به دست آورد. ”

صحبت های حق شناس با این جملات به پایان رسید: “ ما بازیکنان سپیدرود درس های خوبی از مسابقه در بوشهر گرفتیم که از آن ها در برابر حریفان بعدی استفاده خواهیم کرد و باید از همین هفته که گل گهر سیرجان را شکست می دهیم، توانایی سپیدرود را ثابت کنیم. ”

لغو بازی قبلی به سپیدرود ضربه زد

دو تیم گیلانی در مسابقات هفته پانزدهم دسته اول فوتبال کشور نتایج خوبی نگرفتند. سپیدرود رشت که به جنوب ایران رفته بود، (۱ – ۳) به تیم پایین جدول ایران جوان بوشهر باخت و ملوان انزلی نیز در خانه اش با تیم پارس جنوبی جم به تساوی (۱ – ۱) رسید و گل مساوی را در آخرین لحظات بازی از روی نقطه پنالتی زد و دو امتیاز ارزشمند را در انزلی از دست داد.

در چند روز گذشته دلایل متفاوتی در زمینه دلایل و عوامل عدم موفقیت دو تیم گیلانی در مسابقات هفته قبل از سوی صاحب نظران فوتبال و به خصوص طرفداران سپیدرود و ملوان مطرح گردیده که دو چیز بیش از مسایل دیگر گفته و نوشته شده است.

در مورد سپیدرود “لغو بازی” با تیم “اکسین” از استان البرز به خاطر ریزش برف شدید و تا حدی دور گشتن از شرایط مسابقه و دست کم گرفتن حریف به عنوان دو عامل اصلی نزول کیفی سرخ پوشان و شکست در بوشهر به حساب می آید.

درباره مهم ترین دلیل توقف خانگی ملوان نیز از تغییر ناگهانی ترکیب تیم  و بیرون گذاشتن چند بازیکن اصلی و موثر در برابر حریف جنوبی حرف زده می شود.

موسوی این هفته محروم است

هادی موسوی مدافع بلندقامت و باتجربه تیم سپیدرود رشت که دو هفته قبل تردیدهایی در مورد محرومیت او وجود داشت و بعد معلوم شد که محروم نیست، در بوشهر کارت زرد گرفت. موسوی به این ترتیب هم اکنون محروم است و نمی تواند پس فردا برابر تیم گل گهر سیرجان در رشت بازی کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + بیست =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • میلاد ق گفت:

    فقط از طرفداران تیم محبوبم سپیدرود رشت تقاضا دارم در بازی با ملوان انزلی مثل چند سال پیش از آوردن پرچم روسیه خودداری کنن . واقعا درست نیست که پرچم یک کشور بیگانه تو ورزشگاه مابالا برهچند سال پیش بعد بازی داماش و ملوان شبکه های روسیه از طرفداری مردم یک شهر در ایران از پرچم روسیه میکردن . نمیدونستن جریان چیه فکر میکردن مردم این شهر ایران طرفدار روسیه هستن. خواهشاً بازی با ملوان با پرچم روسیه تو ورزشگاه نیایید.همه ایرانی هستیم . همه گیلانی هستیم .

  • نیما گفت:

    تلاش خودتان را تا لحظه آخر و آخرین بازی فصل ادامه بدید و دست از تلاش بردارید.مطمئناً به لیگ برتر صعود خواهید کرد.

  • آبرار گفت:

    پرچم..خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ