وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روزنامه خزر/ حق شناس: سپیدرود رشت پتانسیل صعود را هم دارد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – پیروزی (۱ – ۰) سپیدرود رشت مقابل تیم آلومینیوم اراک، موجب صعود سرخ پوشان در جدول رده بندی رقابت های دسته اول فوتبال ایران تا مکان سوم شد.

مصطفی (سهیل) حق شناس کاپیتان خوش اخلاق و مهاجم باتجربه سپیدرود از این پیروزی و صعود بسیار خوشحال است و به خبرنگار خزر گفت: “ از هفته اول که تیم بادران تهران را در رشت بردیم، همه دیدند که تیم خوبی داریم و با مجموعه ای از بازیکنان باتجربه و جوان می توانیم در مسابقات بعد هم امتیاز بگیریم.

به جز بازی با خیبر خرم آباد که خیلی بدشانس بودیم و فرصت های زیادی را از دست دادیم، خوشبختانه در رشت با حمایت تماشاگران خونگرم و عاشق سپیدرود در مقابل تیم های میهمان پیروز شدیم و در خارج از خانه هم خوب نتیجه گرفته ایم.

در این بازی آخر حق تیم ما بردن بود و آلومینیوم اراک فقط یک موقعیت گل داشت. در حالی که سپیدرود قبل از دقیقه ۲۰ گل زد و فوتبال با برنامه و هدف داری تا لحظه آخر مسابقه انجام داد. ”

حق شناس در انتهای صحبت هایش گفت: “ سپیدرود پتانسیل صعود را هم دارد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، می تواند تا پایان بازی ها در بالای جدول بماند. ”

تداوم موفقیت آمیز عملکرد حسینی

هر چند که پیمان شاملوی باتجربه و آماده در این فصل به سپیدرود رشت پیوسته، اما به دلیل عملکرد بسیار خوب محمد حسینی دروازه بان دیگر سرخ پوشان، باید او روی نیمکت ذخیره ها بنشیند. چرا که حسینی تا حالا در تمام مسابقات حتی در روزی که تنها شکست سپیدرود مقابل ملوان رقم خورد، نمره بالایی دریافت کرد.

سه بازیکن دو اخطاره در سپیدرود

هر سه بازیکن سپیدرود رشت که در دیدار با تیم آلومینیوم اراک از داور مسابقه (شاهین حاج بابایی) کارت زرد گرفتند، هم اکنون دواخطاره هستند. اما محمدرضا الماسخاله، محمد میری و حسین کعبی می توانند سپیدرودی ها را در پیکار روز جمعه مقابل استقلال اهواز همراهی کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • من یک رشتی با اصالت و طرفدار داماش و سپیدرودم.ننگ بر بی غیرت های طرفدار تیمهای پایتخت./اشکان غایبی ساسانی/@gilanebozorg گفت:

    استقلال جان لطفا از سیستم 8/1/1استفاده کن تا سپیدرود نتونه سوراخ سوراخت کنه.به گمانم بازی سختی باید در برابر شیران رشتی داشته باشید.به کارون خودتون ننازید.سپیدرود ما هم خروشانه

  • sadegh asheri گفت:

    عشقی سهیل حق شناس. کاپیتان فقط سهیل حق شناس. دلاور شهرم. جانه بیمیرم پیله برار.