وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روزنامه خزر/ حق شناس: گل های من تقدیم به هواداران سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در دو، سه سال اخیر برخی گفته اند که دوران بازی گری مصطفی (سهیل) حق شناس به پایان رسیده و بهتر است که به سراغ مربی گری برود.

اما حق شناس با مراقبت از خود و استفاده از تجربه اش و دو گلی که در دقایق آخر به حریف شیرازی زد، ثابت کرد که هنوز هم دود از کنده برمی خیزد.

تیم سپیدرود رشت به لطف پیروزی (۳ – ۲) خانگی مقابل تیم “کارا” از شیراز ۱۴ امتیازی شد و با امتیاز برابر با تیم “بادران” تهران در مکان دوم جدول قرار گرفت که سه گل سپیدرود را مصطفی (سهیل) حق شناس به ثمر رساند.

وی در این رابطه به خبرنگار خزر گفت:

“گل های من حاصل کار تیمی بود که آن را تقدیم به هواداران سپیدرود می کنم. اگرچه من یک فصل بر خلاف میل باطنی ام از سپیدرود جدا شدم، اما همیشه این تیم را دوست داشتم و حالا خوشحالم که به سپیدرود برگشته ام و می توانم تلاش همبازی هایم را به ثمر برسانم.”

حق شناس در انتهای صحبت هایش گفت: “سپیدرود برترین و بهترین تیم گروه ما است و اگر در بازی های آینده بتوانیم مثل همین مسابقه از فرصت های خود استفاده کنیم، با اقتدار صعود خواهیم کرد.”

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 16 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • فرزاد منچستری گفت:

    کسانی که سهیل رو یکسال از سپیدرود جدا کردن به سپیدرود خیانت کردن! اینان در حافظه هواداری سپیدرود به عنوان خائن ثبت شده هستن

  • sadegh_asheri گفت:

    عشق است کاپیتان باکلاسمون سهیل توتی دوست داشتنی و تمام نشدنی. در قلب ما عاشقان سپیدرود و داماش عزیزم جاویدی آبرار جان.