وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روزنامه خزر/ قربان زاده: سپیدرود گلزن های زیادی دارد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود رشت در ادامه روند موفقیت آمیز خود با یک گل از سد تیم نفت مسجد سلیمان گذشت و در صدر جدول مسابقات فوتبال دسته اول کشور باقی ماند.

از میلاد قربان زاده مهاجم جوان و تکنیکی و گلزن سپیدرود که در این دیدار نتوانست دروازه حریف جنوبی را باز کند، درباره همین مساله سئوال کردیم و او به خبرنگار خزر گفت:

“ تیم ما در تمام پست ها بازیکنان خوبی دارد و طوری هم تمرین می کنند که کار دفاع را به درستی انجام می دهند و در زمان حمله هم موفق هستند. در واقع سپیدرود گلزن های زیادی دارد و شما می بینید که در هر مسابقه یک نفر گل می زند و تیم های مقابل نمی دانند باید کدام بازیکن های ما را مهار کنند؟ مهاجمان ما گل های زیبا و حساسی به ثمر می رسانند، هافبک ها هم همین طور و حتی مدافعان. ”

قربان زاده در آخر صحبت هایش گفت: “ این گل ها تصادفی نیست و ما در تمرینات روی تاکتیک های مختلفی کار می کنیم و باید به پیروزی های خود تا صعود و گرفتن جشن قهرمانی ادامه بدهیم. ”

برنامه دکتر طباطبایی به کعبی

حسین کعبی بازیکن باتجربه سپیدرود رشت که با تعطیل شدن چهار روزه تمرینات سرخ پوشان برای درمان مصدومیت پای خود به تهران رفته، از دکتر طباطبایی پزشک معروف برنامه گرفت. کعبی با انجام برنامه دکتر طباطبایی از هفته آینده می تواند در تمرین سپیدرود شرکت کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • sadegh گفت:

    آقا میلاد آبرار سلام، قوربان بشم تو عالی ای فقط مرگ من بیشتر به فکر گل سازی باش تا تک روی و آبرار جان! آقا تیم مهمه به مولا. خیلیییییی تک روی میکنی. تنها ایرادت اینه. بدون پیشرفت تو و بقیه به موفقیت تیم سپیدرود بستگی داره. بیشتر پاس بده و بیشتر ازخود گذشتگی کن و مطمئن باش اینجوری بیشتر از موقعی که گل بزنی دیده میشی. مثل توتی شهر باران خودمون که هفته ی پیش پاس گلش به صدتا گل می ارزید.
    یا علی