وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روزنامه خزر/ همه تیم های دیگر برای سپیدرود بازی کردند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرودی ها که به لطف پیروزی های چند هفته اخیر از روحیه خوبی برخوردار بودند و تمرینات کافی با آنالیز تیم “اکسین” از استان البرز هم داشتند، دو روز منتظر بهبود شرایط جوی ماندند تا در مسابقه خانگی و با حمایت تماشاگران شان از سد حریف کرجی بگذرند و به دلیل ریزش برف و نامناسب بودن زمین ورزشگاه این چنین نشد و بازی تیم قرمزپوش رشتی به بعد موکول گردید.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خزر، اما در روزی که سپیدرود به استراحت پرداخت، اغلب تیم های مدعی صعود به پیروزی نرسیدند و با تقسیم امتیازات، در واقع برای سپیدرود بازی کردند.

ملوان تنها تیمی بود که اگر می برد، از سپیدرود جلو می زد که در رفسنجان به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت و با امتیاز مساوی (۲۸ امتیاز) با سپیدرود و به خاطر تفاضل گل کمتر در مکان دوم باقی ماند.

تیم “خونه به خونه” بابل که دو – سه مهره اصلی اش مثل حنیف عمران زاده و مازیار زارع محروم هستند، در مسابقه خانگی نتوانست مس کرمان را شکست دهد و ۲۴ امتیازی شد.

گل گهر سیرجان که با “وینگو بگوویچ” هزینه زیادی کرده، دو گل از تیم پارس جنوبی جم خورد تا ثابت شود که “بگوویچ” هیچ تیمی را نمی تواند بالا ببرد!

دو تیم میانه جدول آلومینیوم اراک و نساجی قائم شهر که به نیم فصل دوم امیدوار هستند، به تساوی (۱ – ۱) رسیدند. فقط تیم “بادران” تهران در خرم آباد پیروز شد که با ۲۲ امتیاز شانس زیادی برای صعود نمی تواند داشته باشد.

مسابقات فوتبال دسته اول کشور به وضوح نشان داده که حق تیم های گیلانی صعود مقتدرانه به رقابت های لیگ شانزدهم فوتبال ایران است و ملوان انزلی شایستگی دارد به مکان و جای قبلی اش باز گردد و سپیدرود رشت نیز سزاوارانه صعود کند.

سپیدرود و ملوان ثابت کرده اند که بهتر و قوی تر از حریفان خود هستند و با ادامه روند فعلی در بهار سال آینده موفقیت شان را جشن خواهند گرفت. از طرف دیگر شروع مجدد بازی های لیگ پانزدهم فوتبال ایران هم توانایی فنی تیم های مختلف را در دو روز پنج شنبه و جمعه هفته گذشته نشان داد.

نمی خواهیم از تیم های خاصی نام ببریم. اما سپیدرود و ملوان همین حالا قدرتمندتر از پنج – شش تیمی هستند که در بالاترین لیگ فوتبال کشور حضور دارند. جای خالی دو تیم گیلانی در این لیگ احساس می شود و امیدوار هستیم که با ادامه روند موفقیت آمیزشان صعود کنند و به حق خود برسند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + بیست =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

27 دیدگاه ارسال شده است

  • حمیدرضا گفت:

    ممنون از متن بدون تعصبتون.ایشالا هم سپیدرود وهم ملوان امسال صعود کنن. فقط اینکه تیمی مثل بادران رو اینقد دست کم بگیریم رو نمیفهمم

  • فراز گفت:

    دوست دارم سپیدرود امسال بیاد لیگ برتر و یکی امتیازشو بخره…
    می دونم تو تمام بازیای خونگی , ورزشگاه ÷ر میشه و خارج از خونه حتی تو اهوازم هوادار کم نداریم..

    این سپیدرود باید بتونه صعود کنه..

  • فراز گفت:

    منظورم از امتیازشو بخره این بود که مالکش بشه و خوب بتونه پول خرج کنه..

  • شکان غایبی ساسانی/با داماش و سپیدرود و فرهنگ والایمان،رشت را به جهانیان بشناسانیم./ @gilanebozorg ۲ / آذر / ۱۳۹۵ ساعت: ۱۵:۰۹ گفت:

    پیروزی داماش رشت برابر شهرداری بندرعباس بر همه ی رشتی ها مبارک
    این هفته نیز دیگر تیم رشتی پیروز دیدار با دیگر تیم جنوبی خواهد بود

  • مهدی گفت:

    دوستان در شهرک همسایه از اول فصل میگفتن سپیدرود پیره و توی این لیگ فرسایشی و سنگین، هفته به هفته کم میاره!! ولی علی چیلاورت با درایت و آماده سازی مطلوب و استفاده بهینه از نیروی جوانی در کنار تجربه، هفته به هفته نتایج بهتری گرفت و همونطور که وعده داده بود تیمش با جلو رفتن مسابقات بهتر و بهتر شد. دوستان شهرک همسایه حدود هفته هفتم میگفتن بازیهای سخت سپیدرود هنوز نرسیده و از الان کم کم برعکس ملوان، بازیهای سخت سپیدرود شروع میشه ولی دیدن که سپیدرود همچنان داخل و خارج از خونه داره میبره و به نیم فصل نزدیک شده و نمیدونم دیگه بازیهای سخت کی میخوان برسن!! الان دیگه دوستان در شهرک همسایه با ناامید شدن از افت و نتیجه نگرفتن علی چیلاورت و سپیدرود، شروع کردن و آخرین امیدشونو مطرح میکنن و دیدم که توی سایت شلخت کلاب میگن سپیدرود به مشکلات مالی میخوره و افت میکنه و معلومه که خودشون مثل همیشه پشتشون از این بابت به نیروی دریایی گرمه که توی پنجاه سال گذشته اگه نبود نیروی دریایی، الان دوستان در لیگ استان با آتش نشانی کلاچای بازی میکردن!! اینجا دیگه باید مسئولین یه تکانی بخورن!! بازیکنان و کادرفنی که زحمتشونو کشیدن و با دست خالی تا اینجا قاطعانه صدر جدول رو با فاصله نسبت به رقیبان مصلح به بودجه های دولتی حفظ کردن!! هواداران هم که در سرما و گرما حمایت کردن و تشویق کردن و از طریق سامانه هواداری هم به جنگ مشکلات مالی باشگاه رفتن!! فقط و فقط و فقط میمونه مسئولین که کلاه خودشونو قاضی کنن که اگه باشگاهی با این توان و قدرت فنی توی استانهای دیگه بود، مسئواین اون استانها چطور روی سر و دست نگهش میداشتن ولی این نعمت رو که ما با تلاش و غیرت بروبچه های بومیمون داریم، توی استان ما چطور باهاش برخورد شده!! آقایان مسئول، تو رو خدا یه تکون بخورین و وظیفه خودتونو انجام بدین و یه گوشه کار رو هم شما بگیرین!!

  • فراز گفت:

    آقا مهدی؟؟؟؟
    چطور میتونیم کامنتای اونارو بخونیم؟؟
    چون داخل سایتشون چیزی ندیدم>>
    اگه میشه راهنمایی کن ببینیم این جماعت چه نقشه هایی تو سر دارن!

  • فرهادسپیدرود گفت:

    شلخت خزری با رانت و حمایت های کثیف تونسته دوام بیاره وگرنه که…ان زلی ویلا داره

  • فرشید گفت:

    اقافرزاد دوست عزیزم شک نداشته باش امسال بااقای نظرمحمدی وبازیکن های خوب مون رفتن به لیگ برترصد درصده فقط خدا کنه مسولان همه جوره تیم ساپورت کنند به امید سپیدرود لیگ برتری

  • چالوس گفت:

    دوستان ما توقعاتمون خیلی بالا رفته باید ببینیم واقعا با این پولی ک بازیکنا نمیگیرن تا کجا میتونن ادامه بدن.باید ترسید از زمانی ک تیم نتیجه نگیره و با این اوضاع مالی قطعا نزول میکنیم تو این جدول سخت ک از لیگ برترم سخت تره…توقعات معقول و با حمایت زیاد حتی اگ زمانی نتیجه نگیریم باید ب جنگ این لیگ بریم تازه باید با مسولین …. بجنگیم..فقط دم دکتر ثابت قدم گرم ک داره حال میده ب تیم

  • فراز گفت:

    چالوس؟
    دکتر ثابت قدم دقیقا چه حالی داری میده به تیم؟؟؟؟؟

  • سجاد گفت:

    اگه روراس بیبی دونیا تی جایه
    تیره کیشمیش نخود موشکیل گوشایه
    تی سر دوشمندِ سایه جیر نیبه سبز
    بکفته دارِ گول لانتی کولایه

  • امیر گفت:

    آقا فرهاد میشه بگی در حال حاضر خرج سپیدرود رو کی میکشه.سپیدرودی که تا تهران با هواپیما میره.هزینه غذا و هتل هم هست.آیا شماو بقیه طرفدارها خرج سپیدرودو میکشید که هی میگید مردمیه.نیروی دریایی اگه پول داشت بدهکاری بازیکن خارجی ملوان رو میداد که با خطر کسر امتیاز مواجه نشه.یا پول بازیکنانی مثل فرزاد حاتمی رو میداد که سال گذشته به خاطر پول از ملوان جدا شدند وباعث سقوط ملوان شد.اینقدر هم نگو شلخت خزری.همین ملوان اگه نبود شمال هیچ افتخاری تو فوتبال نداشت.

  • فراز گفت:

    امیر جان
    همین مونده که شما بیاین دم از فرهنگ و افتخار بزنین!
    شما تو همون سایت خودتون پرسه بزنین..
    ما هم همینجاییم..
    زیاد سعی نکن اینطرفا مانور بدی و جو بهم بزنی پسر جان..

  • حمیدرضا گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    به نظرم اگر شفاف سازی بیشتری در مورد حساب پیامکی صورت بگیرد و گزارشات مکرر داده شود و همچنین نحوه سود بردن باشگاه از این امر اطلاع رسانی شود ،افراد بیشتری به این سامانه کمک خواهند کرد.
    خود بنده اگر این موارد اتفاق بیافتد قطعا حداکثر کمک را خواهم کرد.
    لطفا رسیدگی کنید

  • امیر گفت:

    آقا فراز نه قصد توهین داشتم ونه بهم زدن جو.من اهل خمامم وعاشق ملوان و سپیدرود.تو سایت هر دو تیم میرم.اصلا دوست ندارم به هر دو تیم توهین بشه.متاسفانه آقا فرهاد چندین بار که داره توهین میکنه.انگار ملوان متعلق به یک کشور دیگست.هر دو تیم متعلق به استان گیلانند وباعث افتخار ما هستند.

  • رودسری مقیم تهران گفت:

    سپیدرود وطن من و ملوان افتخار من است و هرکس که بر طبل تفرقه این دو تیم بکوبد گیل مرد نیست .

  • فراز گفت:

    امیر عزیز..
    حرف شما روی تخم چشم من…
    اما گفتن هر حرفی در هر جایی که صحیح نیست..هست؟؟
    این حرفایی که زدی, باعث ایجاد حساسیت در اینجا میشه..
    بر عکس از حرفای دیگه و صحبت های دیگه در سایت ملوان, دقیقا به همین اندازه ایجاد حساسیت و دردسر می کنه..
    پس چه بهتر که طرفدارای هر کدوم از ۲ تیم, فقط تو سایت مربوط به خودشون اظهار نظر کنن تا از درگیری ها و حواشی های احتمالی جلوگیری بشه..
    با تشکر.

  • گیله مرد گفت:

    ویریز ای گیل ویریز
    می جانو دیل ویریز
    ویری تی زاسه اوسان
    کی امی خانه صحرایه واش دکفت
    ویری او واشه بزن
    هونی که رز بوکوده بوجور بوشو
    هونا گم
    ویریز…
    می توقایی می گیلان… رشت انزلی لاهیجان (توقایی = عشق)

  • مهدی گفت:

    فراز عزیز، بابت تعصب قشنگت ممنونم. سوال پرسیدی ازم! واقعیتش من دوست ندارم توی سایتهای آبای ها دور بزنم ولی بعضی وقتا اونا رو اینطرفا میبینم حالم گرفته میشه. البته افرادی مثل این اخویمون “امیر” که میگه خمامیه اوضاشون فرق داره، چون اینا در واقع رشتی هستن و بینشون هوادار ملوان هم پیدا میشه چون همونطور که میدونیم ملوان در سالهای حیاتش با استفاده از حداقلهایی که نیروی دریایی براش همیشه مهیا کرده تونسته دوام و ثبات بیشتری نسبت به باشگاههای خصوصی رشت داشته باشه و همین باعث شده بدلیل حضورش در لیگ بالاتر خیلی از بازیکنان رشت و حومه رشت و سایر شهرستانهای استان برای پیشرفت برن اونجا و خلاصه اینکه اگه سپیدرود هم در طول تاریخش همیشه این حداقلها رو داشت شاید الان خیلی از پیشکسوتان ملوان، پیشکسوت سپیدرود بودن!! اینا درست ولی خیانتها و تبانیهایی که آبای ها در تاریخ علیه رشت کردن آدمو اذیت میکنه وگرنه بله، اونا هم گیلک هستن و سی جهل کیلومتر فاصله نباید اینهمه دشمنی بیاره!! من خودم پدرم رشتی و مادرم انزلیچیه!! ولی بخاطر خیانتهایی که سالها دیدم و از نزدیکان خودم مثل دلییها و پسرخاله هام شنیدم از فوتبالیهای انزلی متنفرم و اونا بودن که در تاریخ این نفاق رو استارت زدن. فوتبال بومی انزلی هرگز سرتر از فوتبال بومی رشت نبوده و اینو با نگاه به بازیکنان این دو شهر در طول تاریخشون میشه فهمید. فرق در باشگاهها هست که همیشه سایه نیروی دریایی باعث شده اونا حداقلها رو داشته باشن و از سربازها استفاده کنن و با اون حداقلها بتونن بازیکنان سایر شهرهای استان رو جذب کنن و الان بگن افتخار گیلان هستن!! بحث زیاده!! بگذریم!
    من گاهی همینطور معمولی میرم سایت ملوان کلاب که نظرات و دشمنیهاشونو بخونم جون آدم باید از ایده های دشمنش هم مطلع باشه. زیر هر مطلبی کامنتهشونو راحت میشه خوند و این نظرات رو همونجا خوندم. کار خاصی هم نکردم!! مگه شما برای دیدن کامنتها مشکلی داری؟!

  • فراز گفت:

    مهدی جان ممنون..
    آره دیگه مشکل همینه!
    آقا هر خبریو باز می کنم< زیرش اصلا کامنتی نمایش داده نمی شه..
    نمی دونم فقط واسه اعضای سایته ..!
    نمی دونم چطوریه واللا

  • مهدی گفت:

    فراز جان، من توی گوگل مینویسم “ملوان” و بعد وارو ملوان کلاب میشم. همین چند دقیقه قبل توی صفحه اصلی ملوان کلاب که بالاش عکس قایقران هست، خبر اول یک “یادداشت روز” بود که مطلبی درباره خطر کسر امتیاز از ملوان بخاطر اون بازیکن خارجی نوشته بود. به آخر مطلب که رفتم دوتا کامنت بود که اولی فارسی و دومی بصورت فینگیلیش نوشته شده بود. بقیه خبرها هم همینطور. مثلا توی صفح اصلی، بعد از این یادداشت روز، خبر دوم درباره تمرینات روزهای اخیرشون بود و خبر سوم درباره بازی با مس رفسنجان بود و الی آخر. من به همین سادگی کامنتهاشونو میبینم که البته اگه درباره سپیدرود عزیز ما هم صحبتی بکنن مثل همیشه اغلب صحبتها از روی دشمنی و غرور و . . . هست. درخدمتم.

  • omid گفت:

    ملوان با تبانیا و کم فروشیایی که بر ضد تیمیای رشت و استان کرده مشخصا خودش رو تافته جدا بافته از گیلان میدونه مشخصا تو اون بازیای حساس اگه یه تیم غیر گیلانی بود بهتر نتیجه میگرفت برای تیمای رشت و استان ولی ملوان کم

  • omid گفت:

    کم فروشی و نتجوانمردانگی کرده بارها پس انقدر نگین هم استانی کدوم هم استانی هم استانی که چشم قدرت گرفتن تیمای دیگه استان رو نداره و خودش رو واحد میبینه این شد که غرور و تکبر پوزش رو به خاک مالوند عاشق سیاه جامگانیم خخ

  • omid گفت:

    همین که تو سایتشون دارن دق میکنن از اول بودن سپیدرود و هی خدا خدا میکنن سپیدرود نتیجه نگیره کدوم هم استانی گور بابای اینجور هم استانی هم کرده

  • فراز گفت:

    مهدی جان ممنون از توضیحاتت..
    من داخل سایت رسمی باشگاه می رفتم..
    ملوان کلاب؟؟ که اینطور..
    ممنون ازت

  • امید سپیدرودی گفت:

    تیم فقط سپیدرود وداماش انشالله سپیدرود بیاد لیگ برتر وداماش هم بیاد لیگ یک ..گور پدر ملوان ما جوگیر میشیم خوبی ملوان حرف میزنیم انزلیچیها میخوان سر بتن رشت وسپیدرود نباشه وتمام توانشون رو برای اینکه رشت زمین بخوره میزارن پس بیخود جوگیر نشین

  • حمید گفت:

    به ادامه صدرنشینی سپیدرود