وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روزنامه خزر/ کاردوست: امیدوار هستم که سپیدرود هم در این فصل موفق شود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم های گیلانی در مسابقات هفته هفتم فوتبال دسته اول کشور با حریفان سرسختی مواجه می شوند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خزر، سپیدرود رشت که نتایج خوبی در این فصل گرفته، میزبان تیم آلومینیوم اراک است که از فصل قبل کادر فنی و اسکلت اصلی اش را حفظ کرده و قوی تر هم شده و به جز هفته نخست که به ملوان در اراک باخته، در دیگر بازی ها به امتیازات لازم رسیده است. اما سپیدرود که در خارج از خانه نیز عملکرد موفقی داشته، در رشت با حمایت طرفدارانش بالاتر از سطح انتظار کار می کند و به همین دلیل فقط به پیروزی مقابل آلومینیوم اراک می اندیشد.

رضا کاردوست هافبک رشتی که فوتبالش از سپیدرود آغاز شده و بعد به تیم های داخل و خارج از گیلان رفته و مدتی هم در داماش حضور داشته، در این فصل پیراهن تیم آلومینیوم اراک را بر تن دارد.

اما کاردوست از دو هفته قبل مصدوم شده و معلوم نیست که روز شنبه هفته آینده در برابر تیم اول دوران فوتبال خود (سپیدرود رشت) بازی می کند یا نه؟

تیم آلومینیوم اراک حریف سپیدرود رشت در مسابقه شنبه هفته بعد، یک بازیکن گیلانی به نام رضا کاردوست دارد. او در ارتباط با پیکار دو تیم اسبق و فعلی خود به خبرنگار خزر گفت:

“ به جز هفته اول که غافلگیر شدیم و در اراک مقابل ملوان انزلی شکست خوردیم و هنوز کاملا هماهنگ و آماده نبودیم، در هفته های بعد تیم آلومینیوم اراک نتایج بسیار خوبی گرفته و ۱۱ امتیازی است. با داشتن یک مربی کاربلد همچون آقای داود مهابادی و بازیکنان توانا در این فصل، تیم آلومینیوم اراک می خواهد از لیگ یک صعود کند و مسابقه های خود را ببرد.

البته من به عنوان یک بازیکن رشتی که در سپیدرود هم حضور داشته ام، امیدوار هستم که سپیدرود رشت نیز در این فصل موفق به صعود شود تا فوتبال گیلان و رشت در فصل آینده تیمی در بالاترین لیگ فوتبال ایران داشته باشد. ”

کاردوست در انتهای صحبت های خود گفت: “در هفته چهارم مقابل تیم پارس جنوبی جم با گردن به زمین خوردم و دو بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم. ولی حالا آماده هستم و فکر می کنم که در ترکیب اصلی آلومینیوم اراک در برابر سپیدرود رشت قرار بگیریم. ”

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • اختلاف میان رشت و انزلی نقشه شومی است که توسط انگلستان و روسیه طرح ریزی شده و توسط مزدوران نادان آنها اجرا می شود/اشکان غایبی ساسانی گفت:

    آقا امیدواری شما به چه دردی میخوره؟شما بیا سپیدرود یا داماش بازی کن.اینجوری خیلی بهتره.تیمهای رشتی هم موقث تر عمل میکنن

  • فرهاد گفت:

    آقای کاردوست به همبیزیانت بگو سه امتیاز را همینجا بگذارند و بروند!
    مرسی