وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روزنامه معین/ حاجی پور و پورمحسن؛ فطریه فوتبال رشت!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – درحالی که می رفت فوتبال رشت باتوجه به تیره روزی هایی که گریبانگیرش شده بود به ناکجاآباد سوق پیدا کند، ناگهان با حلول ماه شوال و عید سعید فطر کورسوی امیدی از دور پیدا شد تا با اتکا به سنت حسنه این روز حاجی پور و پورمحسن فطریه فوتبال رشت لقب بگیرند تا رشت بیش از چوب سهل انگاری متولیان فوتبال خود را نخورد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه روز دوشنبه 21 تیرماه روزنامه معین، بعد از صعود باشکوه سپیدرود به رقابت‌های دسته اول فوتبال ایران، همه طرفداران پرشمار این باشگاه توقع داشتند تیم قرمزپوش شهر رشت برای فصل جدید حفظ و تقویت شود اما اتفاقات عجیب از راه رسیدند و سپیدرود زمان زیادی را برای تغییرات مدیریتی و کادر فنی از دست داد.

محمد پورمحسن مدیرعامل سابق باشگاه سپیدرود رشت با اینکه از مدتها پیش درخواست مالکیت باشگاه را داده بود اما پس از چرخشهای فراوان توپ گرد در زمین مدیران ورزش بالاخره در نهایت مجددا این توپ به وی پاس داده شد تا منبعد با عنوان مالک سپیدرود شناخته شود نه مدیرعامل.

گفتنی است روز یک شنبه رسماً انتقال امتیاز این باشگاه پس از تأیید مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از حسام غلامی مالک سابق به محمد پورمحسن انجام گرفت، این انتقال امتیاز با قبول مطالبات فصل گذشته بازیکنان و کادر فنی توسط مالک جدید انجام گرفته است.

حال اینکه مالک جدید چگونه می خواهد از عهده هزینه های باشگاه داری در لیگ دسته اول برآید چاهی است که خود برای خود کنده است. قطعا پورمحسن می داند لیگ یک دیگر به مانند لیگ دو نیست و عملکرد جزیره ای اش در فصل گذشته جهت جذب اسپانسر، قطعا دیگر کارا و راهگشا نخواهد بود و باید سراغ اسپانسر ثابتی برود تا نگرانی ها از این بابت را مرتفع کند.

اما پورمحسن حسرت زمان از دست داده را می خورد و درحالیکه هنوز مهر سند مالکیتش خشک نشده چندین جلسه پیاپی با هیات مدیره برگزار کرد تا در برهه ای که تیم ها در حال بدنسازی هستند وی تازه دست به انتخاب سرمربی و بازیکن بزند.

به هر حال پس از برگزاری دو جلسه پی در پی اعضای هیات مدیره باشگاه سپیدرود و با تایید هیات مدیره، علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی سرخ پوشان در فصل ۹۵-۹۶ منصوب گردید. در این جلسه اعضای هیات مدیره پس از بحث و تبادل نظر در ارتباط با کاندیداهای عهده داری سرمربی سپیدرود و با در نظر گرفتن شرایط فنی، اجتماعی و زمان باقی مانده تا شروع مسابقات به اتفاق آرا علی نظرمحمدی را به عنوان سرمربی ارتش سرخ در فصل ۹۵-۹۶ انتخاب نمودند.

اعضای هیات مدیره در جلسه نخست به جمع بندی در خصوص کاندیداهای قبول پست سرمربیگری سپیدرود پرداختند و پس از اجماع بر روی علی نظرمحمدی در جلسه دوم، با حضور ایشان با استماع برنامه ها و خواسته های ایشان اقدام به رای گیری نمودند و در نهایت رای به انتخاب آقای نظرمحمدی به عنوان سرمربی سپیدرود دادند.

با مشخص شدن تکلیف مالکیتی ارتش سرخ و انتخاب علی نظر محمدی به عنوان سرمربی سپیدرود در فصل پیش روی لیگ دسته اول فوتبال ایران، یارگیری رودخروشان شمال برای حضور پرقدرت در لیگ آزادگان آغاز شد. در نخستین گام عصر روز شنبه سید هادی موسوی، هادی تامینی و حامد حاجتی با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود قرارداد خود برای یک فصل دیگر با تیم ریشه دار فوتبال ایران تمدید نمودند.

بنابراین گزارش پورمحسن طبق لیستی که علی نظرمحمدی در اختیارش قرار داده است در روز یکشنبه با سایر بازیکنان مورد نظر برای حضور در سپیدرود در فصل ۹۵-۹۶ اقدام به عقد قرارداد خواهد نمود. طبق اعلام نطرمحمدی به مدیریت باشگاه نیمی از ۲۰ بازیکن بزرگسال سپیدرود در فصل گذشته در گام نخست در لیست تمدید قرارداد باشگاه جای دارند و سایر بازیکنان مورد نظر سرمربی قرار است که از بیرون جذب ارتش سرخ گیلان شوند. گفتنی است حتی بازیکنانی که علیه پورمحسن با غلامی جلسه ترتیب داده بودند نیز در لیست نظرمحمدی قرار دارند.

اما دیگر تیم پرطرفدار رشت یعنی داماش شهر باران نیز این روزهای اخبار خوشی را از خود متصاعد می کند. حالا اسماعیل حاجی پور مرد کهنه کار سیاست مرد شماره یک داماشی هاست.

به گزارش معین حاجی پور یکی از معدود اعضای رشتی شورای شهر رشت پس از تلاشی نزدیک به هفت ماه بالاخره توانست با سرمایه گذاری از جمهوری آذربایجان به توافق رسیده و گامی مهم برای تشکیل تیم داماش گیلان بردارد . وی پیشتر با ثبت باشگاه ” داماش گیلان ” مراحل اخذ پروانه اش را انجام داد بود و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان پروانه باشگاه داماش گیلان را به نام وی صادر کرده بود.

وی در ابتدا قرار بود سهمیه شهر باران را خریداری نماید که با توجه به انبوه بدهی های این باشگاه، قید خرید شهر باران را زده و به سراغ گزینه های لیگ دویی دیگر رفت تا با خرید امتیاز یکی از آن ها بتواند داماش گیلان را در لیگ دو رهسپار مسابقات نماید که در این راه به توافقاتی نیز با رهپویان رضوانهشر دست یافته است . رامیز محمداف مربی آذربایجانی که سابقه حضور در تیم پگاه گیلان به عنوان هافبک داشته است از اصلی ترین گزینه های سرمربی گری داماش گیلان می باشد.

اکنون که مذاکرات با رجب اوف سرمایه گذار آذربایجانی به پایان رسیده است طی حکمی هیات مدیره باشگاه داماش گیلان متشکل از پیشکسوتان داماش و صاحب نظران ورزشی کشور رسما معرفی شدند و شامگاه چهارشنبه و همزمان با عید سعید فطر  نخستین جلسه هیات مدیره باشگاه داماش گیلان نیز برگزار شد.

علاوه بر اسماعیل حاجی پور صاحب امتیاز باشگاه داماش گیلان و عضو اسبق هیات مدیره استقلال شهرداری رشت، طبق حکمی مهندس محمدمهدی الطافی اولین مدیرعامل استقلال رشت و عضو اولین دوره شورای شهر رشت، استاد مجید جهانپور سرمربی کهنه کار ادوار مختلف فوتبال رشت و مربی اسبق تیم ملی، دکتر علی افتخاری مشاور سازمان ملی المپیک ایران به عنوان هیات مدیره باشگاه داماش گیلان انتخاب شدند و قرار شد تا در روزهای آینده نسبت به انتخاب دیگر ارکان باشگاه تصمیم گیری نمایند.

در مورد سامر رجب اف سرمایه متمول کشور آذربایجان که با اسماعیل حاجی پور به توافق اولیه رسیده بد نیست بدانید وی صاحب چند کمپانی معتبر بهداشتی و لوازم خانگی از جمله کمپانی معروف «بوش» در کشور آذربایجان است و در ساخت وساز و کارهای عمرانی نیز فعالیت گسترده ای دارد. این سرمایه دار متمول و قدرتمند آذربایجانی مدتی پیش شرکتی در منطقه آزاد انزلی را نیز ثبت کرده بود و قصد دارد در این منطقه تجاری نیز فعالیت اقتصادی داشته باشد. در این نگاه می توان تلاش برای در اختیار گرفتن تیم داماش را از نظر سرمایه گذاری متوجه شد که وی  بتواند از این طریق در شمال کشور قدرت بیشتری برای سرمایه گذاری داشته باشد و حمایت هواداران رشتی را نیز پشت سر خود کسب کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است