وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روزنامه همشهری/ این سپیدرود مهارنشدنی است

رشت ـ سید احمد ساداتی ـ خبرنگار همشهری

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – نمایندگان فوتبال گیلان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران هفته درخشانی را پشت سر گذاشتند و هر 2 با کسب پیروزی از زمین بازی خارج شدند.

از هفته هشتم این بازی ها، تیم ملوان بندر انزلی در خانه موفق شد تیم مس کرمان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. ملوانی ها که پیش از این در رده هشتم جدول قرار داشتند، با کسب این پیروزی بار دیگر در رده پنجم جای گرفتند تا دوباره در قامت یک مدعی ظاهر شده باشند.

اما دیگر نماینده لیگ یکی فوتبال گیلان، بار دیگر با عملکرد درخشان خود 3 امتیاز شیرین را از یک بازی خارج از خانه به دست آورد. سرخ های شهر باران که در این هفته از بازی ها به اهواز رفته بودند، در تقابل با تیم استقلال این شهر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند تا با کسب 17 امتیاز، جایگاه خود را در رده سوم بازی ها تثبیت کرده باشند.

تک گل پیروزی بخش تیم سپیدرود رشت را در این بازی سید هادی موسوی مدافع پیش تاخته این تیم به ثمر رساند تا سپیدرود بار دیگر همراه با تیم های گل گهر سیرجان و اکسین البرز 3 ضلع تیم های بالانشین لیگ یک را تشکیل بدهند.

مسئول روابط عمومی و امور رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت در مورد عملکرد این تیم در بازی مقابل استقلال اهواز به همشهری گفت:

گرمای هوا و رطوبت بالای شهر اهواز روی عملکرد هر 2 تیم تاثیر گذاشته بود و این مساله کار را به خصوص برای بازیکنان تیم ما که به چنین آب و هوایی عادت ندارند سخت تر کرده بود.

به همین دلیل و بر اساس صلاحدید کادر فنی نیز در این بازی از بازیکنانی همچون سهیل حق شناس، محمدرضا مهدوی و پویا نزهتی استفاده نشد و به دلیل شرایط آب و هوایی خاص اهواز بیشتر به بازیکنان جوان و بازیکنانی که به بازی در چنین شرایطی عادت داشتند میدان داده شد.

واقعیت این است که در نیمه اول شاهد بازی چندان جذابی نبودیم؛ اما در نیمه دوم بازی آهنگ بهتری به خود گرفت و در این بین تیم ما بود که موفق شد روی یک ضربه کرنر که توسط احسان عبدی نواخته شد، توسط سید هادی موسوی به گل برتری دست پیدا کند.

در ادامه بازی تیم استقلال که چیزی برای از دست دادن نداشت تلاش بسیاری برای به ثمر رساندن گل انجام داد؛ اما خوشبختانه در نهایت این تیم ما بود که 3 امتیاز این بازی حساس خارج از خانه را به خود اختصاص داد.

img_42311

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.