وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روزهای نگران‌کننده سپیدرود: به انتظار بهار…

آی اسپورت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – نتایج نا آشنای ماه های گذشته سپیدرود، به تصاویر آشنای اعتراض، اعتصاب و استعفا دوخته شد تا مشخص شود عمر خوشبختی تیم ریشه‌دار رشتی نیز، به درازا نخواهد کشید.

پسران نظرمحمدی، پدیده‌های لیگ یک بوده‌اند و همین حالا اگر  بازی به تعویق افتاده با فجر سپاسی در خانه را با پیروزی پشت سر بگذارند، بالاتر از ملوان در صدر جدول رده‌بندی خواهند ایستاد اما باز شدن زخم بی‌پولی، تهدیدی بزرگ را در مقابل اهداف بلندپروازانه باشگاه قرار خواهد داد.

سپیدرود بعد از چند دهه سکوت، صبر و دست و پا زدن در سطوح پایین فوتبال ایران، حالا بیشتر از همیشه به خلق بزرگ‌ترین شگفتی تاریخ‌اش نزدیک شده اما فقر، اجازه رویا پردازی های بیشتر را به هواداران تیم قرمزپوش شمال نمی‌دهد.

حتی بعد از استعفای نظرمحمدی، جلسه‌های تمرینی سپیدرود زیر نظر او ادامه دارند اما با تداوم ناآرامی‌های فعلی، رویای لیگ برتری شدن از دسترس این تیم دور و دورتر خواهد شد.

هواداران سپیدرود این روزها را با تجمع در مقابل اداره کل وزارت ورزش سپری می‌کنند و در جستجوی عزم و اراده‌ای هستند که در مقابل مرگ تدریجی رویای صعود بایستد و آرامش را به باشگاه برگرداند.

حساب‌های خالی باشگاه، حساب و کتاب‌های امتیازی سپیدرود در جدول را به هم می‌ریزند و به نظر می‌رسد حالا دیگر همه نتایج، به سرنوشت بحران مالی در تیم بستگی دارند.

سپیدرود بعد از سال‌ها با تلفیقی دلچسب از مهره‌های جوان و باتجربه‌ای که غالبا محصول خود باشگاه هستند، در طول فصل بارها و بارها فضایی امیدوارکننده در ورزشگاه عضدی به وجود آورده و به دست‌های کم‌رمق هواداران فوتبال در رشت، جرات مشت‌شدن بخشیده اما حال و روز تیم محبوب و بی‌پول رشت، رفته رفته به همان داستان غم انگیز همیشگی نزدیک می‌شود.

با این وجود، سپیدرودی‌ها هنوز به انتظار بهار تیم‌شان هستند. هر چند که صدای پاییز برای آن‌ها ،همیشه بلندتر است…

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 10 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • میلاد ق گفت:

    با عرض ادب و سلام خدمت هم استانی ها.باید اعتراف کنم که واقعا ممنون نیروی دریایی هستیم که با کمک های حداقلی باعث شد این تیم نابود نشه. شاید ما ملوانی ها اگه صاحب ثابتی مث سازمان نیرو دریایی نداشتیم شاید الان سالها بود نامی از ملوان نبود. چون واقعا زندگی در انزلی بسیار سخت برای مردم میگذره چون همه صیاد یا کشاورز هستن.

  • کامین گفت:

    ما حالا روزای خوشمونه فردا ببین چی میکنه استاد و استادیو خخخخخخخخخخخخخ

  • علی (بندرعباس) گفت:

    سال گذشته اس خوزستان با کمترین دریافتی توسط بازکنانش نسبت به تیمهای بزرگ قهرمان لیگ برتر شد ، سپیدرود هم امیدوارم قهرمان لیگ یک بشه و یک فکر اساسی برای سال بعد واسش بشه..

  • مجید بابایی گفت:

    چرا وقتی طرفدار یه تیم دیگه هستین میاین توی سایت سپید رود حرفای بیخود میزنین. فوتبال که یلد نیستین الکوتون هم که مایلی کلنگه پس دیگه حرفی ندارین. پول مفت دولت رو خرج کنین عین یویو بین لیگ یک و برتر بالا پایین بشین.

  • نخودی گفت:

    مجید جان دلبندم خودشو ناراحت نکن دوست بی کلک استاد مایلی کهن . حالا شما همینجا که هستی باش

  • Sepidroodsc گفت:

    سلام…میتونید به کانالمون بپیوندید
    @sepidroodsc
    همکاری با این سایت هم میکنیم بدون قید شرطی